Вчитель початкової школи має впроваджувати сучасні тренди в освіті, уміти вибирати та використовувати актуальні педагогічні та інформаційно-комунікаційні технології для навчання учнів; організовувати співробітництво та комунікацію між учасниками освітнього процесу, проектувати електронні ресурси та освітнє електронне середовище, бути помічником для учнів, добре розуміти та враховувати в навчальному процесі їх потреби та особливості, пізнавальні стилі навчання, нові сервіси та інструменти для ефективної співпраці, комунікації не тільки під час навчання в класі, а й дистанційно. Дякую Вам за статтю.
Легка В.А.Дякую колезі за змістовну статтю.Педагогічному працівнику цифрове освітнє середовище дозволяє використовувати широкий спектр сучасних інформаційних технологій, що потребує переосмислення навчального процесу щодо зміни практики його організації, де однією з першочергових стає завдання вироблення та реалізації нового підходу до його планування. Використання сучасних інтернет-технологій дає вчителю можливість провести будь-який урок на вищому технічному рівні, насичує урок інформацією, допомагає швидко здійснити комплексну перевірку засвоєння знань
Дякую автору за прекрасну статтю. Повністю погоджуюсь з твердженням, що цифрова компетентність педагогічного працівника має забезпечувати розвиток широкого спектру усіх її складових: від медіаграмотності до опрацювання та критичного оцінювання інформаційних даних, безпеки та співпраці в мережі інтернет до знань про різноманітні цифрові технології та пристрої, вміння використовувати відкриті ресурси та технології для професійного розвитку.
Цифрові засоби надають учителям додаткові можливості для викладання навчального предмета, окрім тих, що пропонують паперові підручники. Вчителю важливо розуміти, що вони собою являють та як їх можна застосовувати під час роботи з учнями. Варто проводити оцінювання педагогічної цінності цифрових засобів, щоб з’ясувати, як вони відповідають принципам навчання і поставленим учителем навчальним завданням. Дякую за змістовний матеріал.
Інформаційно-цифрова компетентність – це здатність і готовність ефективно, критично використовувати ІКТ для вирішення різноманітних системних проблем; здатність особистості застосовувати інфокомунікаційні технології, ефективно, критично в різних сферах життєдіяльності на основі оволодіння відповідними компетенціями як системою знань, умінь, відповідальності й мотивації. Дякую за актуальну статтю.
Дякую Євгенії Сергіївні за актуальність, грунтовне розкриття теоретичного та практичного аспектів використання цифрового освітнього середовища під час освітнього процесу. Матеріали статті стануть у нагоді вчителям інших фахів.
Беззаперечно, цифрова компетентність - це базова річ, без якої неможливо уявити ефективну роботу сучасного педагога. Тому цифрова грамотність для вчителя стає пріоритетом.
Цифрові технології - це майбутнє і освітній процес не є виключенням. Вони дозволяють урізноманітнити освітній процес яскравим, цікавим, емоційно насиченим. Дякую автору за розкриття теми.
Цікава стаття, яка дає змогу подивитися на роботу вчителя під іншим кутом. З таких статтей розумієш, шо сучасний вчитель - це вчитель, який розвивається і саме тому є творцем сучаної освіти.
ЛегкаВ.А.Дякую колезі за статтю, у якій учителям рекомендовано використовувати перелік принципів навчання предметів, а саме принципів: використання різноманітних видів подачі навчального матеріалу; позитивного залучення; індивідуального навчання; зворотного зв’язку; автономного навчання; змістовного спілкування; активного навчання
Вчитель початкової школи має впроваджувати сучасні тренди в освіті, уміти вибирати та використовувати актуальні педагогічні та інформаційно-комунікаційні технології для навчання учнів; організовувати співробітництво та комунікацію між учасниками освітнього процесу, проектувати електронні ресурси та освітнє електронне середовище, бути помічником для учнів, добре розуміти та враховувати в навчальному процесі їх потреби та особливості, пізнавальні стилі навчання, нові сервіси та інструменти для ефективної співпраці, комунікації не тільки під час навчання в класі, а й дистанційно. Дякую Вам за статтю.
ВідповістиВидалитиЛегка В.А.Дякую колезі за змістовну статтю.Педагогічному працівнику цифрове освітнє середовище дозволяє використовувати широкий спектр сучасних інформаційних технологій, що потребує переосмислення навчального процесу щодо зміни практики його організації, де однією з першочергових стає завдання вироблення та реалізації нового підходу до його планування. Використання сучасних інтернет-технологій дає вчителю можливість провести будь-який урок на вищому технічному рівні, насичує урок інформацією, допомагає швидко здійснити комплексну перевірку засвоєння знань
ВідповістиВидалитиДякую автору за прекрасну статтю. Повністю погоджуюсь з твердженням, що цифрова компетентність педагогічного працівника має забезпечувати розвиток широкого спектру усіх її складових: від медіаграмотності до опрацювання та критичного оцінювання інформаційних даних, безпеки та співпраці в мережі інтернет до знань про різноманітні цифрові технології та пристрої, вміння використовувати відкриті ресурси та технології для професійного розвитку.
ВідповістиВидалитиЦифрові засоби надають учителям додаткові можливості для викладання навчального предмета, окрім тих, що пропонують паперові підручники. Вчителю важливо розуміти, що вони собою являють та як їх можна застосовувати під час роботи з учнями. Варто проводити оцінювання педагогічної цінності цифрових засобів, щоб з’ясувати, як вони відповідають принципам навчання і поставленим учителем навчальним завданням. Дякую за змістовний матеріал.
ВідповістиВидалитиІнформаційно-цифрова компетентність – це здатність і готовність ефективно, критично використовувати ІКТ для вирішення різноманітних системних проблем; здатність особистості застосовувати інфокомунікаційні технології, ефективно, критично в різних сферах життєдіяльності на основі оволодіння відповідними компетенціями як системою знань, умінь, відповідальності й мотивації. Дякую за актуальну статтю.
ВідповістиВидалитиДякую Євгенії Сергіївні за актуальність, грунтовне розкриття теоретичного та практичного аспектів використання цифрового освітнього середовища під час освітнього процесу. Матеріали статті стануть у нагоді вчителям інших фахів.
ВідповістиВидалитиДякую автору за матеріал. Сучасний педагог знайде багато корисної інформації для саморозвитку.
ВідповістиВидалитиБеззаперечно, цифрова компетентність - це базова річ, без якої неможливо уявити ефективну роботу сучасного педагога. Тому цифрова грамотність для вчителя стає пріоритетом.
ВідповістиВидалитиЦифрові технології - це майбутнє і освітній процес не є виключенням. Вони дозволяють урізноманітнити освітній процес яскравим, цікавим, емоційно насиченим. Дякую автору за розкриття теми.
ВідповістиВидалитиЦікава стаття, яка дає змогу подивитися на роботу вчителя під іншим кутом. З таких статтей розумієш, шо сучасний вчитель - це вчитель, який розвивається і саме тому є творцем сучаної освіти.
ВідповістиВидалитиЛегкаВ.А.Дякую колезі за статтю, у якій учителям рекомендовано використовувати перелік принципів навчання предметів, а саме принципів: використання різноманітних видів подачі навчального матеріалу; позитивного залучення; індивідуального навчання; зворотного зв’язку; автономного навчання; змістовного спілкування; активного навчання
ВідповістиВидалитиДякую автору за цікаву інформацію. Дійсно, без цифрової компетентності складно уявити роботу сучасного педагога.
ВідповістиВидалити