ОСОБЛИВОСТІ СТВОРЕННЯ ЦИФРОВОГО КОНТЕНТУ ДЛЯ ЗДОБУВАЧІВ ОСВІТИ З
ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ, СПЕЦІАЛЬНОЇ ТА ІНКЛЮЗИВНОЇ ОСВІТИ
WIZER.ME – СЕРВІС ДЛЯ СТВОРЕННЯ ІНТЕРАКТИВНИХ РОБОЧИХ АРКУШІВ Ольга НЕМЧЕНКО, асистент учителя КЗ «Завадівська гімназія»
ОСОБЛИВОСТІ СТВОРЕННЯ ЦИФРОВОГО КОНТЕНТУ ДЛЯЗДОБУВАЧІВ ОСВІТИ З ІНТЕЛЕКТУАЛЬНИМИ ПОРУШЕННЯМИ В СПЕЦІАЛЬНОМУ ЗАКЛАДІ ОСВІТИ Людмила ПЛУЖНИК, вчитель трудового навчання КЗ «Спеціальна школа № 1»
ВИКОРИСТАННЯ ЦИФРОВОГО КОНТЕНТУ В ІНКЛЮЗИВНОМУ ОСВІТНЬОМУ СЕРЕДОВИЩІ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ Наталія МАКСИМЕНКО, вчитель-логопед КЗ «Інноваційна гімназія»
ОСОБЛИВОСТІ СТВОРЕННЯ ЦИФРОВОГО КОНТЕНТУ ДЛЯ ЗДОБУВАЧІВ ОСВІТИ МОЛОДШИХ КЛАСІВ З ІНТЕЛЕКТУАЛЬНИМИ ПОРУШЕННЯМИ СПЕЦІАЛЬНОЇ ШКОЛИ Мирослава КУКУРІЛО, вчитель початкових класів КЗ «Спеціальна школа № 1»
ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ ЯК ЕФЕКТИВНИЙ ІНСТРУМЕНТ ІНКЛЮЗИВНОГО НАВЧАННЯ ЗДОБУВАЧІВ ОСВІТИ З ДЦП Вікторія СЄМІДЄТНА, асистент учителя КЗ «Завадівська гімназія»
ДОЦІЛЬНІСТЬ ВИКОРИСТАННЯ КОМП’ЮТЕРНИХ ІГОР ЯК СКЛАДОВОЇ ЦИФРОВОГО КОНТЕНТУ ДЛЯ ЗДОБУВАЧІВ ОСВІТИ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ Катерина ТОТОК, асистент учителя КЗ «Академічна гімназія»
ОСОБЛИВОСТІ СТВОРЕННЯ ЦИФРОВОГО КОНТЕНТУ ДЛЯ ЗДОБУВАЧІВ ОСВІТИ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ, СПЕЦІАЛЬНОЇ ТА ІНКЛЮЗИВНОЇ ОСВІТИ Наталія НАЗАРЕНКО, вихователь ДНЗ № 14 (ясла-садок) «Калинка»
МОВЛЕННЄВІ ВПРАВИ, ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ МОВЛЕННЄВОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ДОШКІЛЬНИКА Наталія МАРТИНЮК, вчитель-логопед ДНЗ № 73 «Червона квіточка»
ВІКОВІ ОСОБЛИВОСТІ СПРИЙМАННЯ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ Й ВІЗУАЛІЗАЦІЯ ДИДАКТИЧНИХ МАТЕРІАЛІВ Маргарита КОЗЛОВА, вчитель-логопед ДНЗ № 73 «Червона квіточка»
ОРГАНІЗАЦІЯ ІГРОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ЯК ПРОВІДНОЇ ФОРМИ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ В ЛОГОПЕДИЧНІЙ ГРУПІ Вікторія МАКАРЧУК, вчитель-логопед ДНЗ № 73 «Червона квіточка»
ОСОБЛИВОСТІ СТВОРЕННЯ ЦИФРОВОГО КОНТЕНТУ ДЛЯ ЗДОБУВАЧІВ ОСВІТИ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ, СПЕЦІАЛЬНОЇ ТА ІНКЛЮЗИВНОЇ ОСВІТИ Анна
ПОГРІБНА, асистент учителя ЗОШ № 4
Немає коментарів:
Дописати коментар