МОДЕЛЬ ЦИФРОВОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ
ВЧИТЕЛЯ НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ: ОЧІКУВАННІ РЕЗУЛЬТАТИ
ЦИФРОВІ ТЕХНОЛОГІЇ: ВИКЛИКИ СЬОГОДЕННЯ Костянтин
СКЛЯНІЧЕНКО, Тетяна КОНДРАТЕНКО, Антоніна ПАРАЩУК-ШОНІЯ, консультанти КУ «МЦПРПП
КМР»
ВПРОВАДЖЕННЯ ЦИФРОВИХ ТЕХНОЛОГІЙ ВОСВІТНІЙ ПРОЦЕС НА УРОКАХ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ Олена ГАГА, вчитель англійської мови НВК № 34
ЦИФРОВА КОМПЕТЕНТНІСТЬ ЯК ВАГОМА СКЛАДОВА ТРАЄКТОРІЇ РОЗВИТКУ ПЕДАГОГА, Катерина СУКАЧОВА вчитель початкових класів КЗ «Інноваційна гімназія»
ЦИФРОВА КОМПЕТЕНТНІСТЬ ВЧИТЕЛЯ –ВИМОГА СЬОГОДЕННЯ Алла САКУН, учитель математики НВО №16
ФОРМУВАННЯ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ВЧИТЕЛЯ ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ Лариса АЛЕКСЄЄНКО, вчитель фізичної
культури КЗ «Преображенська гімназія Кропивницької міської ради»
Немає коментарів:
Дописати коментар