Цифрова компетентність педагога розглядається як здатність уміти використовувати цифрові, медіа та інформаційно-комунікаційні технології; розуміти і критично оцінювати різні аспекти діяльності педагога. Повністю підтримую Вашу думку, пані Наталія, що сучасне життя висуває більші та вищі вимоги щодо професіоналізму, мобільності адміністрації закладу, вчителя та виховання підростаючого покоління. Дякую за ваш досвід, за змістовну статтю.
Дякую пані Наталії за цікавий практичний досвід в системі адміністрування закладу, адже, наразі будь-яка установа потребує комп'ютеризації своєї діяльності і перехід від роботи з паперовими носіями до роботи з електронними носіями. Facebook, Viber, Google сервіси, Padlet; система «Єдина школа» - класні платформи (сервіси) для оперативного спілкування)))
Тернавська Тетяна Володимирівна, гімназія №9 Підтримую думку колеги про те, що адміністрація та педагогічний колектив навчального закладу повинен відповідати вимогам НУШ, однією з яких є цифрова компетентність та грамотне використання ІКТ у своїй діяльності. У статті перераховані різноманітні сервіси роботи адміністрації КЗ НВО I-III ст."Мрія" з педколективом, подані рисунки зі зразками окремих документів, наводяться приклади використання цифрових ресурсів. Стаття Н. Коротенко стане в нагоді для підготовки керівників навчальних закладів до сучасного освітнього менеджменту.
Дійсно, цифрові технології створюють учителю та адміністрації нові можливості, сприяють автоматизації більшої частини роботи педагога, вивільняючи людський ресурс на пошук, спілкування, індивідуальну роботу з учнями, уможливлюють отримання моментального зворотнього зв’язку, покращують ефективність управління освітнім процесом. Дякую за змістовну статтю.
Юлія Бабенко,КЗ "НВО І-ІІІ ст. "Мрія".Чудовий практичний досвід використання цифрових освітніх ресурсів в управлінській діяльності.В 21 столітті неможливо стояти осторонь розвитку інформаційно-комунікаційних технологій,деякі з них використовую в своїй роботі.Дякую за досвід,пані Наталіє.
Тихомирова Марина Олександрівна, КЗ "НВО І-ІІІ ст. "Мрія".Повністю погоджуюсь з тим,що час вимагає знань та вмінь використовувати інформаційно-комунікаційні технології у своїй роботі. Не можливо виховати без використання у навчанні та вихованні новітніх комп'ютерних технологій теперішніх сучасних учнів. Цікава та корисна стаття з демонстрацією використання різних сервісів.
Сімеонова Валентина Миколаївна, гімназія №9. Автор цікаво розглядає вимоги до організації роботи керівника закладу, пропонує поєднання традиційних методів керування, навчання та виховання з використанням цифрових технологій. В статті чільне місце відведено законодавчій базі. Сьогодні завдання чинного законодавства забезпечити дальше удосконалення освітнього процесу та професійного розвитку педагога. Дякую автору статті.
Повністю погоджуюся з думкою, що поєднання традиційних методів керування, навчання та виховання з використанням цифрових технологій оновлює систему освіти в цілому. Представлений пані Наталією досвід використання цифрових ресурсів в управлінській діяльності є цікавим і актуальним. У своїй роботі авторка представила цілий ряд платформ, які використовуються адміністрацією закладу для роботи з педагогічним колективом. Дякую колезі за цікавий досвід.
Організація нового освітнього середовища потребує широкого використання нових ІТ-технологій. Наскрізне застосування інформаційно комунікаційних технологій в освітньому процесі та управлінні закладами системою освіти має стати інструментом забезпечення успіху Нової української школи. Погоджуюсь з автором статті, що саме ІКТ суттєво розширюють можливості педагога, оптимізують управлінські процеси, таким чином формуючи в учня важливі для нашого сторіччя компетентності. Дякую за цікаву, змістовну статтю.
В своїй статті автор розкрила зміст інноваційних технологій в управлінській діяльності закладу освіти; описала сутність ефективних управлінських технологій та сфери їх застосування. Пані Наталія поділилась практичним досвідом використання цифрових інструментарієв. Деякими поповнила свій цифровий кейс. Дякую за цікавий матеріал і змістовну статтю.
Погоджуюся з думкою,що застосування цифрових технологій в галузі освіти і безпосередньо в діяльності адміністрації закладу стало загальною необхідністю.Дякую колезі, яка представила досвід свого навчального закладу. Дуже цікаво. змістовно,актуально!
Безумовно, сьогодні цифровізація постає як ключовий фактор удосконалення системи освіти. Завдяки цифровізації освітній процес стає більш персоналізованим, доступним і гнучким. І як продемонструвала Наталія Вікторівна - це, у свою чергу, забезпечує комфортні умови для самонавчання, ефективного розвитку та кар’єрного зростання. Дякую за висвітлений досвід роботи Вашого закладу
Цифрова компетентність педагога розглядається як здатність уміти використовувати цифрові, медіа та інформаційно-комунікаційні технології; розуміти і критично оцінювати різні аспекти діяльності педагога. Повністю підтримую Вашу думку, пані Наталія, що сучасне життя висуває більші та вищі вимоги щодо професіоналізму, мобільності адміністрації закладу, вчителя та виховання підростаючого покоління. Дякую за ваш досвід, за змістовну статтю.
ВідповістиВидалитиДякую пані Наталії за цікавий практичний досвід в системі адміністрування закладу, адже, наразі будь-яка установа потребує комп'ютеризації своєї діяльності і перехід від роботи з паперовими носіями до роботи з електронними носіями. Facebook, Viber, Google сервіси, Padlet; система «Єдина школа» - класні платформи (сервіси) для оперативного спілкування)))
ВідповістиВидалитиТернавська Тетяна Володимирівна, гімназія №9
ВідповістиВидалитиПідтримую думку колеги про те, що адміністрація та педагогічний колектив навчального закладу повинен відповідати вимогам НУШ, однією з яких є цифрова компетентність та грамотне використання ІКТ у своїй діяльності. У статті перераховані різноманітні сервіси роботи адміністрації КЗ НВО I-III ст."Мрія" з педколективом, подані рисунки зі зразками окремих документів, наводяться приклади використання цифрових ресурсів. Стаття Н. Коротенко стане в нагоді для підготовки керівників навчальних закладів до сучасного освітнього менеджменту.
Дійсно, цифрові технології створюють учителю та адміністрації нові можливості, сприяють автоматизації більшої частини роботи педагога, вивільняючи людський ресурс на пошук, спілкування, індивідуальну роботу з учнями, уможливлюють отримання моментального зворотнього зв’язку, покращують ефективність управління освітнім процесом. Дякую за змістовну статтю.
ВідповістиВидалитиЮлія Бабенко,КЗ "НВО І-ІІІ ст. "Мрія".Чудовий практичний досвід використання цифрових освітніх ресурсів в управлінській діяльності.В 21 столітті неможливо стояти осторонь розвитку інформаційно-комунікаційних технологій,деякі з них використовую в своїй роботі.Дякую за досвід,пані Наталіє.
ВідповістиВидалитиТихомирова Марина Олександрівна, КЗ "НВО І-ІІІ ст. "Мрія".Повністю погоджуюсь з тим,що час вимагає знань та вмінь використовувати інформаційно-комунікаційні технології у своїй роботі. Не можливо виховати без використання у навчанні та вихованні новітніх комп'ютерних технологій теперішніх сучасних учнів. Цікава та корисна стаття з демонстрацією використання різних сервісів.
ВідповістиВидалитиДякую вам за цікаву та сучасну статтю, адже цифрові технології дійсно є складовою професійного розвитку педагога
ВідповістиВидалитиСімеонова Валентина Миколаївна, гімназія №9.
ВідповістиВидалитиАвтор цікаво розглядає вимоги до організації роботи керівника закладу, пропонує поєднання традиційних методів керування, навчання та виховання з використанням цифрових технологій. В статті чільне місце відведено законодавчій базі. Сьогодні завдання чинного законодавства забезпечити дальше удосконалення освітнього процесу та професійного розвитку педагога. Дякую автору статті.
Повністю погоджуюся з думкою, що поєднання традиційних методів керування, навчання та виховання з використанням цифрових технологій оновлює систему освіти в цілому. Представлений пані Наталією досвід використання цифрових ресурсів в управлінській діяльності є цікавим і актуальним. У своїй роботі авторка представила цілий ряд платформ, які використовуються адміністрацією закладу для роботи з педагогічним колективом. Дякую колезі за цікавий досвід.
ВідповістиВидалитиОрганізація нового освітнього середовища потребує широкого використання нових ІТ-технологій. Наскрізне застосування інформаційно комунікаційних технологій в освітньому процесі та управлінні закладами системою освіти має стати інструментом забезпечення успіху Нової української школи. Погоджуюсь з автором статті, що саме ІКТ суттєво розширюють можливості педагога, оптимізують управлінські процеси, таким чином формуючи в учня важливі для нашого сторіччя компетентності. Дякую за цікаву, змістовну статтю.
ВідповістиВидалитиВ своїй статті автор розкрила зміст інноваційних технологій в управлінській діяльності закладу освіти; описала сутність ефективних управлінських технологій та сфери їх застосування. Пані Наталія поділилась практичним досвідом використання цифрових інструментарієв. Деякими поповнила свій цифровий кейс. Дякую за цікавий матеріал і змістовну статтю.
ВідповістиВидалитиПогоджуюся з думкою,що застосування цифрових технологій в галузі освіти і безпосередньо в діяльності адміністрації закладу стало загальною необхідністю.Дякую колезі, яка представила досвід свого навчального закладу. Дуже цікаво. змістовно,актуально!
ВідповістиВидалитиБезумовно, сьогодні цифровізація постає як ключовий фактор удосконалення системи освіти. Завдяки цифровізації освітній процес стає більш персоналізованим, доступним і гнучким. І як продемонструвала Наталія Вікторівна - це, у свою чергу, забезпечує комфортні умови для самонавчання, ефективного розвитку та кар’єрного зростання. Дякую за висвітлений досвід роботи Вашого закладу
ВідповістиВидалити