> Комунальна установа "Міський центр професійного розвитку педагогічних працівників Кропивницької міської ради"

Коротенко

 

13 коментарів:

  1. Вдовиченко Тетяна Віталіївна, гімназія імені Т. Шевченкапонеділок, 24 січня, 2022

    Цифрова компетентність педагога розглядається як здатність уміти використовувати цифрові, медіа та інформаційно-комунікаційні технології; розуміти і критично оцінювати різні аспекти діяльності педагога. Повністю підтримую Вашу думку, пані Наталія, що сучасне життя висуває більші та вищі вимоги щодо професіоналізму, мобільності адміністрації закладу, вчителя та виховання підростаючого покоління. Дякую за ваш досвід, за змістовну статтю.

    ВідповістиВидалити
  2. Дякую пані Наталії за цікавий практичний досвід в системі адміністрування закладу, адже, наразі будь-яка установа потребує комп'ютеризації своєї діяльності і перехід від роботи з паперовими носіями до роботи з електронними носіями. Facebook, Viber, Google сервіси, Padlet; система «Єдина школа» - класні платформи (сервіси) для оперативного спілкування)))

    ВідповістиВидалити
  3. Тернавська Тетяна Володимирівна, гімназія №9
    Підтримую думку колеги про те, що адміністрація та педагогічний колектив навчального закладу повинен відповідати вимогам НУШ, однією з яких є цифрова компетентність та грамотне використання ІКТ у своїй діяльності. У статті перераховані різноманітні сервіси роботи адміністрації КЗ НВО I-III ст."Мрія" з педколективом, подані рисунки зі зразками окремих документів, наводяться приклади використання цифрових ресурсів. Стаття Н. Коротенко стане в нагоді для підготовки керівників навчальних закладів до сучасного освітнього менеджменту.

    ВідповістиВидалити
  4. Цвєтанович Інна Володимирівна, КЗ "НВО І-ІІІ ст. "Мрія"понеділок, 24 січня, 2022

    Дійсно, цифрові технології створюють учителю та адміністрації нові можливості, сприяють автоматизації більшої частини роботи педагога, вивільняючи людський ресурс на пошук, спілкування, індивідуальну роботу з учнями, уможливлюють отримання моментального зворотнього зв’язку, покращують ефективність управління освітнім процесом. Дякую за змістовну статтю.

    ВідповістиВидалити
  5. Юлія Бабенко,КЗ "НВО І-ІІІ ст. "Мрія".Чудовий практичний досвід використання цифрових освітніх ресурсів в управлінській діяльності.В 21 столітті неможливо стояти осторонь розвитку інформаційно-комунікаційних технологій,деякі з них використовую в своїй роботі.Дякую за досвід,пані Наталіє.

    ВідповістиВидалити
  6. Тихомирова Марина Олександрівна, КЗ "НВО І-ІІІ ст. "Мрія".Повністю погоджуюсь з тим,що час вимагає знань та вмінь використовувати інформаційно-комунікаційні технології у своїй роботі. Не можливо виховати без використання у навчанні та вихованні новітніх комп'ютерних технологій теперішніх сучасних учнів. Цікава та корисна стаття з демонстрацією використання різних сервісів.

    ВідповістиВидалити
  7. Дякую вам за цікаву та сучасну статтю, адже цифрові технології дійсно є складовою професійного розвитку педагога

    ВідповістиВидалити
  8. Сімеонова Валентина Миколаївна, гімназія №9.
    Автор цікаво розглядає вимоги до організації роботи керівника закладу, пропонує поєднання традиційних методів керування, навчання та виховання з використанням цифрових технологій. В статті чільне місце відведено законодавчій базі. Сьогодні завдання чинного законодавства забезпечити дальше удосконалення освітнього процесу та професійного розвитку педагога. Дякую автору статті.

    ВідповістиВидалити
  9. Оксана Крамаренко, заступник директора КУ "МЦПРПП КМР"середу, 26 січня, 2022

    Повністю погоджуюся з думкою, що поєднання традиційних методів керування, навчання та виховання з використанням цифрових технологій оновлює систему освіти в цілому. Представлений пані Наталією досвід використання цифрових ресурсів в управлінській діяльності є цікавим і актуальним. У своїй роботі авторка представила цілий ряд платформ, які використовуються адміністрацією закладу для роботи з педагогічним колективом. Дякую колезі за цікавий досвід.

    ВідповістиВидалити
  10. Лариса Нестеряк, НВО №32середу, 26 січня, 2022

    Організація нового освітнього середовища потребує широкого використання нових ІТ-технологій. Наскрізне застосування інформаційно комунікаційних технологій в освітньому процесі та управлінні закладами системою освіти має стати інструментом забезпечення успіху Нової української школи. Погоджуюсь з автором статті, що саме ІКТ суттєво розширюють можливості педагога, оптимізують управлінські процеси, таким чином формуючи в учня важливі для нашого сторіччя компетентності. Дякую за цікаву, змістовну статтю.

    ВідповістиВидалити
  11. В своїй статті автор розкрила зміст інноваційних технологій в управлінській діяльності закладу освіти; описала сутність ефективних управлінських технологій та сфери їх застосування. Пані Наталія поділилась практичним досвідом використання цифрових інструментарієв. Деякими поповнила свій цифровий кейс. Дякую за цікавий матеріал і змістовну статтю.

    ВідповістиВидалити
  12. Погоджуюся з думкою,що застосування цифрових технологій в галузі освіти і безпосередньо в діяльності адміністрації закладу стало загальною необхідністю.Дякую колезі, яка представила досвід свого навчального закладу. Дуже цікаво. змістовно,актуально!

    ВідповістиВидалити
  13. Безумовно, сьогодні цифровізація постає як ключовий фактор удосконалення системи освіти. Завдяки цифровізації освітній процес стає більш персоналізованим, доступним і гнучким. І як продемонструвала Наталія Вікторівна - це, у свою чергу, забезпечує комфортні умови для самонавчання, ефективного розвитку та кар’єрного зростання. Дякую за висвітлений досвід роботи Вашого закладу

    ВідповістиВидалити