> Комунальна установа "Міський центр професійного розвитку педагогічних працівників Кропивницької міської ради"

КОВАЛЬОВА

 

5 коментарів:

  1. Каліч Наталія Володимирівна, Козацька гімназіяпонеділок, 24 січня, 2022

    В даній статті авторка висвітлила значення, доцільність використання та позитивний результат при роботі з ментальними картами. Вважаю, що такий спосіб подачі інформації найбільше підходить для ефективного сприйняття, тому що все найважливіше видно відразу. А підкріплюють інформацію візуальні образи. Дякую Вам за статтю.

    ВідповістиВидалити
  2. Для мене, як вчителя історії, тема статті є актуальною і цікавою, адже використання ментальних карт допомагає розвивати логічне мислення здобувачів освіти, іх вміння розглядати історичні події, процеси і явища іх постійних змінах та взаємозвязках. Я вражена симтемністю, науковістю статті, а її практична спрямованість відкриває можливість використання в процесі навчальної діяльності для педагогів різних фахів.
    Наталія Мельникова, вчитель історії Козацької гімназії

    ВідповістиВидалити
  3. Викладений Оленою Анатоліївною матеріал про ментальні карти, як графічне подання інформації в зручній формі,дозволяє нам пересвідчитись у значних перевагах їх залучення в освітній процес, знайомить з принципами їх створення. Мені імпонує вдалий варіант,обраний авторкою, знайомства нас з алгоритмом їх використання в таких ситуаціях:при поясненні нових тем; при систематизації, візуалізації, структуруванні інформації; при організції контролю знань, тощо. Дана стаття впевнила мене в тому, що ментальні карти є актуальним , сучасним , інноваційним та результативним інструментом в освітьому процесі. Людмила Пелешанко, заступник директора з НВР, "Козацька гімназія".

    ВідповістиВидалити
  4. Підтримую думки моїх колег про актуальність та значимість статті Олени Анатоліівни. На мою думку саме майндмеппінг( ментальні карти, карти знань) є найкращим інструментом для структурування та обробки інформації. Це є простий і ефективний метод навчанння, який допомагає виділити основне, узагальнити та систематизувати отримані знання, виробити неохідні предметні компетенції

    ВідповістиВидалити
  5. Усе сказане в статті моєю колегою веде до результативності: всі діти вчаться вільно володіти словом, висловлювати свої думки і почуття, творчо мислити, взаємодіяти в процесі навчання. У них формуються всі групи життєвої компетентності: соціальна, мотиваційна, функціональна.

    ВідповістиВидалити