> Комунальна установа "Міський центр професійного розвитку педагогічних працівників Кропивницької міської ради"

Данилова

 

7 коментарів:

  1. Каліч Наталія Володимирівна, Козацька гімназіяпонеділок, 24 січня, 2022

    Чудовий матеріал,в якому розкрито актуальність використання інфографіки, як ефективного засобу візуалізації матеріалу за допомогою дизайну, графіків, анімацій, ілюстрацій, карт-схем та інших елементів інтерактивності, що дає можливість творчо сприймати закладені в них великі обсяги інформації. Дякую Вам за статтю.

    ВідповістиВидалити
  2. Ткаченко Світлана Василівна,вихователь-методист,Козацька гімназія

    Сучасна освіта вимагає нових підходів до освітнього процесу, основна мета якого полягає в розвитку особистісних якостей дитини. Тому особливо актуальним є створення нових освітніх технологій, які мають сприяти загальному розвиткові дитини, формуванню її світоглядної культури, індивідуального досвіду, творчості. Яскраві картинки - це перше на що дошкільники звертають увагу, тому тема статті дуже цікава та актуальна. Застосування нових прогресивних технологій є запорукою успішного сприйняття дітьми розвивального та навчального матеріалу. В статті добре висвітлено які завдання вирішують сучасні технології інфографіки. Нам, вихователям, дуже важлива практична інформація яку ми можемо використати в повсякденній роботі з дітьми ,та спілкуванні з батьками. Методи представлення даних повністю відповідають тому, як дитина сприймає зорові образи. Ця стаття стане ще однією цеглиною в побудові міцного фундаменту розвитку освіти в нашій країні.

    ВідповістиВидалити
  3. У статті Тетяною Андріївною розглядається алгоритм дій у сприйнятті вихованцями дошкільного закдаду інформації засобами візуалізації. Це дозволяє їй розвивати творчий та інтелектуальний потенціал дітей; їх наочно-дієве мислення. Вважаю значимим те, що авторка розглянула вищеозначену проблему в розрізі вкладів видатних педагогів-новаторів, тобто , як відбувається рух самої ідеї "стискання" інформації в певну логічну структуру. Детально описано , як нею відбувається процес використання таблиць, схем, малюнків, і це сприяє швидкому запам’ятовуванню та усвідомленню матеріалу, що вивчається.
    Людмила Пелешанко, заступник директора з НВР, "Козацька Гімназія".

    ВідповістиВидалити
  4. Візуальна подача матеріалу з одного боку є необхідністю, адже сучасні діти все менш здатні вчитися на текстах, а з іншого боку інфографіка додатково прокачує мислення.По своїй суті інфографіка – це ребуси, які розвивають мислення, візуальне сприйняття, здатність до аналізу і синтезу інформації. Так, поділяю думку колег,що інфографіка – найкраща форма для навчання сучасних дітей. Дякую за змістовну статтю.

    ВідповістиВидалити
  5. Сучасне покоління дітей набагато краще сприймає графічні образи, ніж текст, тому візуалізація навчання має стати пріоритетом для освітян. Однією з форм підвищення ефективності навчання може стати застосування в освітньому процесі інфографіки в якості наочності. Пані Тетяна описує особливості сприйняття графічних зображень дошкільниками, переваги їх застосування, подає класифікацію, засоби створення, алгоритм і специфіку створення композиції графічного зображення, застосування в освітньому процесі дошкільного закладу. Професійних успіхів, творчого натхнення і досягнень Вам, колежанко!

    ВідповістиВидалити
  6. Дякую за цікавий матеріал. Інформація подана змістовна, легко та просто сприймається.

    ВідповістиВидалити
  7. Наталія Ружин "вихователь - методист" Козацька Гімназіясуботу, 12 лютого, 2022

    Погоджуюсь з автором що основним завданням освіти сьогодні є розвиток творчого та інтелектуального потенціалу дитин, тому, технологія візуалізації спрямована на більш повне й активне використання можливостей дошкільників, поєднуючи візуальні образи, текст та усне пояснення. Така технологія навчання вивільняє додатковий час на творчий продуктивний характер діяльності дошкільників, дозволяє їм сприймати досить великий обсяг навчального матеріалу в його цілісності, полегшує осмислення й запам’ятовування. Дякую, Тетяні Андріївні за змістовну та пізнавальну статтю

    ВідповістиВидалити