Вважаю, що формування цифрової компетентності сприяє всебічному розвитку педагога, його самовдосконаленню, бажанню вчитися впродовж усього життя, розумінню інформаційно-комунікаційних процесів, здатності застосовувати опановане у професійній діяльності, удосконалювати професійну майстерність, застосовувати набуті знання у педагогічній практиці, що забезпечує підвищення якості освіти. (Дубівка О.О., НВО № 16)
Дякую за інформацію!Дійсно,інтернет-технології,вимагають від учителя кожної шкільної дисципліни знайти нові інструменти,ресурси, які оживляють урок,зроблять його цікавішим та кориснішим.(Пухальська Л.К.НВО16)
"Нова доба нового прагне слова!" Тому я згодна з колегою,що цифровізація є важливою складовою освітнього процесу. Дуже доступно подано класифікацію цифрових ресурсів і сервісів, зокрема їх практичне використання на уроках української словесності. А головне,що це те,чим живуть наші учні сьогодні (соціальні мережі, Viber,Skype, Meet, ZOOM і т.д.)Тому такий підхід до викладання навчального матеріалу обов'язково матиме результат!(Хоменко О.В.,НВО#16м.Кропивницького)
Дійсно,використання вчителем нової української школи інформаційно-комунікаційних технологій, різних цифрових освітніх ресурсів забезпечує індивідуальний підхід у навчанні, підвищенні якості надання освітніх послуг. Вважаю, що в умовах сьогодення система навчання педагога впродовж життя є актуальною і потрібною.
Дійсно,використання вчителем нової української школи інформаційно-комунікаційних технологій, різних цифрових освітніх ресурсів забезпечує індивідуальний підхід у навчанні, підвищенні якості надання освітніх послуг. Вважаю, що в умовах сьогодення система навчання педагога впродовж життя є актуальною і потрібною.(Ізрайлова А.П. НВО16)
В умовах періодичних локдаунів і карантинів саме цифрові технології дають змогу не зупиняти навчання, а безпечно продовжувати його в дистанційному або змішаному форматі.Це, безперечно, потужний освітній інструмент у руках практика, таких як автор статті.
Сучасне суспільство характеризується стрімким розвитком інформаційно-комунікаційних технологій. Цифрова компетентність визнана ЄС однією з 8 ключових компетентностей для повноцінного життя та діяльності. Широке використання на уроках української мови та літератури комп’ютерної техніки, розроблених педагогічних програмних засобів, відбір і підготовка для них дидактичних матеріалів, навчальної інформації суттєво змінює методику роботи вчителя і полегшує підготовку до занять.
Дякую за наданий матеріал. Дана стаття висвітлює проблему, актуальну на сьогоднішній день.
ВідповістиВидалити(Яровенко О.М., НВО 16)
Вважаю, що формування цифрової компетентності сприяє всебічному розвитку педагога, його самовдосконаленню, бажанню вчитися впродовж усього життя, розумінню інформаційно-комунікаційних процесів, здатності застосовувати опановане у професійній діяльності, удосконалювати професійну майстерність, застосовувати набуті знання у педагогічній практиці, що забезпечує підвищення якості освіти. (Дубівка О.О., НВО № 16)
ВідповістиВидалитиДякую за статтю.
ВідповістиВидалитиДійсно, роль ІКТ в освіті зростає дуже стрімко.
(Вилюднова А.О., НВО16)
Дякую за інформацію!Дійсно,інтернет-технології,вимагають від учителя кожної шкільної дисципліни знайти нові інструменти,ресурси, які оживляють урок,зроблять його цікавішим та кориснішим.(Пухальська Л.К.НВО16)
ВідповістиВидалити"Нова доба нового прагне слова!"
ВідповістиВидалитиТому я згодна з колегою,що цифровізація є важливою складовою освітнього процесу.
Дуже доступно подано класифікацію цифрових ресурсів і сервісів, зокрема їх практичне використання на уроках української словесності. А головне,що це те,чим живуть наші учні сьогодні (соціальні мережі, Viber,Skype, Meet, ZOOM і т.д.)Тому такий підхід до викладання навчального матеріалу обов'язково матиме результат!(Хоменко О.В.,НВО#16м.Кропивницького)
Дійсно,використання вчителем нової української школи інформаційно-комунікаційних технологій, різних цифрових освітніх ресурсів забезпечує індивідуальний підхід у навчанні, підвищенні якості надання освітніх послуг. Вважаю, що в умовах сьогодення система навчання педагога впродовж життя є актуальною і потрібною.
ВідповістиВидалитиІзрайлова А.П. НВО16
ВидалитиДійсно,використання вчителем нової української школи інформаційно-комунікаційних технологій, різних цифрових освітніх ресурсів забезпечує індивідуальний підхід у навчанні, підвищенні якості надання освітніх послуг. Вважаю, що в умовах сьогодення система навчання педагога впродовж життя є актуальною і потрібною.(Ізрайлова А.П. НВО16)
ВідповістиВидалитиДякую за актуальну та цікаву статтю!
ВідповістиВидалитиВ умовах періодичних локдаунів і карантинів саме цифрові технології дають змогу не зупиняти навчання, а безпечно продовжувати його в дистанційному або змішаному форматі.Це, безперечно, потужний освітній інструмент у руках практика, таких як автор статті.
ВідповістиВидалитиСучасне суспільство характеризується стрімким розвитком інформаційно-комунікаційних технологій. Цифрова компетентність визнана ЄС однією з 8 ключових компетентностей для повноцінного життя та діяльності. Широке використання на уроках української мови та літератури комп’ютерної техніки, розроблених педагогічних програмних засобів, відбір і підготовка для них дидактичних матеріалів, навчальної інформації суттєво змінює методику роботи вчителя і полегшує підготовку до занять.
ВідповістиВидалити