Дякую пані Оксані за практичний досвід, який окреслює методику роботи вчителя з учнями: метод ситуаційного аналізу; ігрове проєктування; ситуаційно-рольові ігри; метод інциденту; метод дискусії тощо.
Тернавська Тетяна Володимирівна, гімназія №9 Цілком згодна з думкою колеги, що "сучасний учитель повинен володіти інноваційними практиками" для впровадження різних моделей навчання. У статті Оксани Леонідівни йдеться про кейс-технології, названі цілі та основні завдання, що стоять перед педагогами, наводяться приклади різних типів кейсів, поданий алгоритм упровадження кейс-технології, розглянуто сучасні методи навчання, а також дієві поради для вчителів-філологів. Дякую колезі за цікаву і змістовну статтю.
Дякую Вам, Оксано Леонідівно, за змістовну статтю. Дійсно, застосування мережевих технологій у навчальному процесі сприяє отриманню більш високого рівня навичок та компетентностей учнів.
У формуванні всебічно розвиненої особистості, адаптованої до нових реалій життя, чільне місце займають цифрові технології. Про важливість їх використання підкреслено у статті Оксани Леонідівни. Дякую, дуже цікава стаття.
Дякую за цікавий та змістовний матеріал. За кейс-технологіями майбутнє.Використання різних видів кейс-технологій на уроках української мови та літератури сприяє формуванню всебічно розвиненої особистості.
Тихомирова Марина Олександрівна КЗ "НВО І-ІІІст. "Мрія". Оксано Леонінівно,досить цікавим є те,що Ви використовуєте оціальні мережі «Фейсбук» та «Інстаграм» для викладання української мови та літератури. Особливо для учнів середньої та старшої ланки. Сучасним дітям дійсно менш цікава звичайна подача інформації. Дякую за актуальну статтю.
Юлія Бабенко КЗ"НВО І-ІІІ ст."Мрія" Із сучасним підходом до навчання і тільки так можна бути цікавим вчителем,на одній хвилі зі своїми учнями.Дякую,пані Оксано!
Досягти результату, зацікавити, вплинути на здобувача освіти можна за певних умов, котрі передбачають інноваційність діяльності. Під інноваційністю розуміємо комплекс педагогічних технологій і зокрема - це цифрова компетентність. Тільки крокуючи в ногу з часом можна бути сучасним, цікавим і потрібним.
Сучасний, цікавий та корисний матеріал, який можна використовувати на уроках української мови та літератури
ВідповістиВидалитиДякую пані Оксані за практичний досвід, який окреслює методику роботи вчителя з учнями: метод ситуаційного аналізу; ігрове проєктування; ситуаційно-рольові ігри; метод інциденту; метод дискусії тощо.
ВідповістиВидалитиТернавська Тетяна Володимирівна, гімназія №9
ВідповістиВидалитиЦілком згодна з думкою колеги, що "сучасний учитель повинен володіти інноваційними практиками" для впровадження різних моделей навчання. У статті Оксани Леонідівни йдеться про кейс-технології, названі цілі та основні завдання, що стоять перед педагогами, наводяться приклади різних типів кейсів, поданий алгоритм упровадження кейс-технології, розглянуто сучасні методи навчання, а також дієві поради для вчителів-філологів. Дякую колезі за цікаву і змістовну статтю.
Дякую Вам, пані Оксана за таку цікаву статтю щодо формування цифрової компетентності педагога в системі неперервної освіти.
ВідповістиВидалитиДякую Вам, Оксано Леонідівно, за змістовну статтю. Дійсно, застосування мережевих технологій у навчальному процесі сприяє отриманню більш високого рівня навичок та компетентностей учнів.
ВідповістиВидалитиУ формуванні всебічно розвиненої особистості, адаптованої до нових реалій життя, чільне місце займають цифрові технології. Про важливість їх використання підкреслено у статті Оксани Леонідівни. Дякую, дуже цікава стаття.
ВідповістиВидалитиДякую за цікавий та змістовний матеріал. За кейс-технологіями майбутнє.Використання різних видів кейс-технологій на уроках української мови та літератури сприяє формуванню всебічно розвиненої особистості.
ВідповістиВидалитиДякую автору за цікаву інформацію!
ВідповістиВидалитиАвтор видалив цей коментар.
ВідповістиВидалитиТихомирова Марина Олександрівна КЗ "НВО І-ІІІст. "Мрія". Оксано Леонінівно,досить цікавим є те,що Ви використовуєте оціальні мережі «Фейсбук» та «Інстаграм» для викладання української мови та літератури. Особливо для учнів середньої та старшої ланки. Сучасним дітям дійсно менш цікава звичайна подача інформації. Дякую за актуальну статтю.
ВідповістиВидалитиЮлія Бабенко КЗ"НВО І-ІІІ ст."Мрія" Із сучасним підходом до навчання і тільки так можна бути цікавим вчителем,на одній хвилі зі своїми учнями.Дякую,пані Оксано!
ВідповістиВидалитиДякую за рекомендації щодо використання Фейсбук та Інстаграм на уроках української мови. Цікаво та корисно.
ВідповістиВидалитиДякую за цікавий та з змістовний матеріал!Тема, яку висвітлює автор, безумовно, цікава та актуальна
ВідповістиВидалитиДосягти результату, зацікавити, вплинути на здобувача освіти можна за певних умов, котрі передбачають інноваційність діяльності. Під інноваційністю розуміємо комплекс педагогічних технологій і зокрема - це цифрова компетентність. Тільки крокуючи в ногу з часом можна бути сучасним, цікавим і потрібним.
ВідповістиВидалити