> Комунальна установа "Міський центр професійного розвитку педагогічних працівників Кропивницької міської ради"

Скрипник

 

37 коментарів:

  1. Дана робота цікава тим, що в ній авторка представила онлайн-платформи, якими вчитель може користуватися як для зростання свого фахового рівня, так і для формування якісних ключових та предметних компетентностей учнів. Дякую колезі за актуальність висвітленої теми.

    ВідповістиВидалити
  2. Автор статті пояснює, чому для сучасного учня необхідна інформатизація, адже йому хочеться швидко отримувати інформацію, переглядати навчальні відео, обмінюватись досвідом з іншими. Згодна з тим, що використання інформаційних технологій формує у здобувачів освіти здатність сприймати предмети та явища різнобічно, системно, емоційно. Наведені автором статті приклади онлайн-платформ для використання у освітньому процесі стануть корисною підказкою для педагогів різних фахів.

    ВідповістиВидалити
  3. Ковалекно М.В.
    Дякую за статтю, візьму на оззброєння поради та платформи. Повністю згодна, сучасних учнів слід зацікавлювати креативністю ,володінням вчителем цифровою компетентностю - як вимога часу.

    ВідповістиВидалити
  4. Дуже цікава робота. Дякую за обмін досвідом. Сучасний вчитель має постійно розвиватися, використовуючи у своїй діяльності нові та сучасні технології, а також ІКТ. Велике різноманіття онлайн-платформ допомагає вчителю йти вперед з часом.

    ВідповістиВидалити
  5. Автор видалив цей коментар.

    ВідповістиВидалити
  6. Згодна з автором статті, що педагоги повинні критично підходити до достовірності, надійності та впливу інформації та даних, що є доступними цифровими засобами та усвідомлювати юридичні та етичні принципи, пов’язані з використанням інформаційно-цифрових технологій; вміти використовувати цифрові технології для підтримки активного громадянства та соціальної інтеграції, співпраці з іншими, творчості для досягнення особистих, соціальних чи професійних цілей. Дякую, пані Інно за змістоану і цікаву роботу.

    ВідповістиВидалити
  7. У статті авторка влучно та актуально висвітлила важливість формування цифрової компетентності педагога в системі неперервної освіти. Адже сьогодні,в Новій українській школі, пріоритетним є використання інформаційно- комунікаційних технологій та цифрових медіа з метою ефективного, критичного мислення.Онлайн-платформи є хорошим тренажером як для дітей,так і для вчителів у напрямку застосування інформаційно-комунікаційних технологій у навчанні.Дякую за цікаву та змістовну статтю.

    ВідповістиВидалити
  8. Наталія Колтунова
    Дуже важлива інформація для сучасного навчального процесу. Широко представлені онлайн-платформи, які є необхідністю у роботі креативного вчителя.

    ВідповістиВидалити
  9. Наведені авторкою освітні платформи є дійсно необхідними при роботі із сучасними дітьми. Це дає можливість підвищити мотивацію до навчання, а також гейміфікувати навчальний процес. Діти із задоволенням долучаються до запропонованих завдань і показують гарні результати. Дякую, що поділились власним досвідом!

    ВідповістиВидалити
  10. Стеба Світлана
    Дякую, Інно Миколаївно, за Ваш досвід у використанні зазначених цифрових технологій. Особисто собі я взяла на озброєння і до використання в роботі освітню платформу "Мій клас". Вважаю, що дійсно цифорві технології є нашими незамінними помічниками в умовах дистанційного навчання, а особливо такі, які дозволяють здійснювати зворотній звязок з учнями. Дякую Вам, бажаю успіхів і натхнення у роботі.

    ВідповістиВидалити
  11. В умовах періодичних локдаунів і карантинів саме цифрові технології дають змогу не зупиняти навчання, а безпечно продовжувати його в дистанційному або змішаному форматі.Дякую за ознайомлення з цікавими онлайн-платформи,які можна використовувати в своїй практичній діяльності.

    ВідповістиВидалити
  12. Погоджуюсь із думкою автора про те, що володіння ІКТ-технологіями потрібне ще й для того, щоб не відставати від сучасних , обізнаних в даній сфері учнів.Дякую за змістовну статтю.

    ВідповістиВидалити
  13. Світлана Шабанова
    Дуже актуальна стаття. Інна Миколаївна вдало розкрила тему про роль цифрових технологій.На сучасному етапі володіння ІКТ-технологіями дуже важливо, особливо в період дистанційного навчання. Дякую, Інно Миколаївно, за практичний досвід. Ознайомилася із цікавими платформами. Намагатимусь також втілювати в своїй практиці. Бажаю успіхів та творчої наснаги.

    ВідповістиВидалити
  14. Дякую пані Інна за цікавий матеріал дослідження, адже, дійсно, педагог весь час навчається , має бути на крок попереду учня. Цифрові технології надають учителю нові можливості, дозволяючи разом із учнем отримувати задоволення від захоплюючого процесу спілкування та пізнання, навчання . Запропонована робота цікава, заслуговує на увагу колег.

    ВідповістиВидалити
  15. Авторка статті надала переконливе розуміння того, що формування цифрової компетентності освітян в сучасних умовах є необхідним чинником для створення якісного освітнього процесу, а перелік та роз'яснення в застосуванні наведених онлайн-платформ дає можливість для подальшого використання в своїй педагогічній діяльності.

    ВідповістиВидалити
  16. В умовах швидкоплинного інформаційно-комунікаційного простору поява нових електронних додатків, платформ, описаних в статті пані Інною оперативно апробується вчителем паралельно зі здобуттям фахових знань, що дозволяє оптимізувати й осучаснити процес навчання. Інна Миколаївна з легкістю ділиться своїм надбанням у використанні ІКТ не тільки в статті, а й реальному житті. Здобувачі освіти, з якими працює педагог, легко засвоюють програмовий матеріал саме завдяки платформам, які описані в статті. Творчих злетів і нових відкриттів, пані Інно.

    ВідповістиВидалити
  17. Дякую, Інно Миколаївно, за підбірку професійних електронних платформ. Дійсно необхідність цифрової самоосвіти продиктована як специфікою вчительської діяльності, так і тенденціями неперервної освіти сучасності.

    ВідповістиВидалити
  18. Надзвичайно корисна інформація висвітлена в статті.Адже, щоб бути вчителем сьогодення - потрібно не лише відтворювати досвід попередніх поколінь, а й бути креативним, сучасним, вміти самовдосконалюватися та розвиватися впродовж життя. Окрема подяка Інні Миколаївні за корисні ресурси, якими можна користуватися!

    ВідповістиВидалити
  19. В час стрімких винаходів, дійсно є необхідність бути компетентними не лише професійно, а й цифрово. Відчувається,що авторка є сучасним вчителем. Дякую за корисну інформацію про сервіси та платформи, які використовує авторка в своїй роботі. Вони є дуже цікавими та водночас простими у використанні, які "затягують" у навчання не гірше комп'ютерних ігор. Підтримую в тому, що кожен вчитель має навчатися завжди і всюди, тим більше,що сьогодні є безліч можливостей, щоб підвищити свій рівень цифрової компетентності, бо це, на мою думку, запорука успіху в професійній діяльності!

    ВідповістиВидалити
  20. Сучасному вчителю доводиться постійно навчатися чогось нового, це продиктовано, з одного боку, самою специфікою вчительської діяльності, її соціальною роллю, з іншого боку – реаліями й тенденціями неперервної освіти, що пов’язано з мінливими умовами педагогічної праці, потребами суспільства, еволюцією науки і практики, вимогами до людини, її здатності швидко й адекватно реагувати на зміну суспільних процесів і ситуацій. Стаття Інни Миколаївни цікава і корисна як для самоосвіти педагогів, так і для організації навчання учнів. Дякую, Інно Миколаївно! У Вас є чому повчитися! Бажаю довгої і успішної педагогічної долі!

    ВідповістиВидалити
  21. Дякую авторці за ґрунтовну й цікаву статтю. В роботі розглянуто сутність цифрової компетентності – якості сучасного педагога: здатність та вміння систематично, логічно та системно використовувати ІКТ (інформаційно-комунікативні технології), цифрові медіа й електронні освітні ігрові ресурси. Також утверджується думка, шо в умовах сьогодення діяльність учителя повинна бути сучасною, мобільною та конкурентноздатною. Теоретична частина підкріплена практичним досвідом використання різноманітних онлайн-ресурсів. Так тримати! Сил Вам та наснаги, пані Інно!

    ВідповістиВидалити
  22. Поділяю думку колеги стосовно учнів цифрового покоління. Дійсно, вчитель сьогодення повинен бути сучасною особистістю, вільно рухатись в інформаційному середовищі та вміти застосовувати цифрові технології в професійній діяльності. Дякую за практичні поради щодо використання інформаційно-комунікаційних технологій та цифрових освітніх ресурсів у роботі вчителя

    ВідповістиВидалити
  23. Слободяник Оленасереду, 02 лютого, 2022

    Щиро дякую Вам, Інно Миколаївно, за обмін досвідом з використання різноманітних онлайн-ресурсів на уроках в початкових класах. В умовах сьогодення, ця тема є надзвичайно актуальною і важливою. Погоджуюся, що застосування цифрових технологій дає можливість зробити урок захоплюючим,змістовним, емоційно насиченим. Бажаю Вам успіхів у творчій праці, талановитих і здібних учнів!

    ВідповістиВидалити
  24. Анна Погрібна
    Справді,ми педагоги,весь час навчаємося, щоб завжди бути "в темі" та на крок попереду учня. Інтернет-технології для педагогів відкривають безмежні можливості. У роботі з дітьми (підготовка до занять, урізноманітнення демонстрації наочних матеріалів); для саморозвитку, самоосвіти,
    обміну досвідом (онлайн-платформи, вебінари.). Дякую, Інно Миколаївно що поділилися платформами для роботи, деякі мені добре знайомі, а з деякими обоі'язково попрацюю. Творчих дітей та наснагиу вашій роботі.

    ВідповістиВидалити
  25. Тетяна Бурікочетвер, 03 лютого, 2022

    В статті висвітлено роль ІКТ в освіті , застосування інформаційно-комунікативних технологій в освітньому процесі для забезпечення успіху в навчанні.
    дякую за статтю! візьму на озброєння поради та платформи.

    ВідповістиВидалити
  26. Автор видалив цей коментар.

    ВідповістиВидалити
  27. Надія Хахалєвачетвер, 03 лютого, 2022

    Інно Миколаївно, я також постійно перебуваю в пошуку корисних та цікавих ресурсів для підтримки мотивації учнів та розвитку їх цифрової грамотності під час навчання. Погоджуюся, що вчитель, який має високий рівень володіння цифровими навичками може дати учням багато корисних знань та навчити їх критично мислити. Більшість з представлених у Вашій статті платформ та ресурсів я часто використовую, але деякі були справжньою новинкою для мене, тож обов'язково спробую їх освоїти. Дякую за корисну та таку актуальну статтю!

    ВідповістиВидалити
  28. У сучасному виборі освітніх інтернет-платформ та ресурсів важко не загубитися. Сучасний учитель перебуває у постійному пошуку, експериментує та робить освітній процес не лише корисним, а й надзвичайно цікавим. Обмін педагогічним досвідом - це надзвичайно цінна складова самоосвіти вчителя. Досвід використання представлених у статті платформ є дуже корисним для колег-освітян. Деякі з описаних платформ широко використювоються на сьогодні не лише під час дистанційного навчання, а й під час офлайн-уроків. Але деякі стали для мене відкриттям! Дякую автору не лише цікаву статтю та поради щодо практичного використання сучасних освітніх платформ, а й можливість отримання нових знань та професійного розвитку! Бажаю Вам творчих успіхів у Вашій роботі!

    ВідповістиВидалити
  29. Гулько Валентиначетвер, 03 лютого, 2022

    У статті авторка аргументовано доводить, що стрімкий розвиток інформаційно-цифрового суспільства поставив необхідність формування в учителів НУШ інформаційно-цифрової компетентності, як однієї з базових. А вміння використовувати у своїй роботі різноманітні онлайн-платформи дасть змогу вчителю бути цікавим для підростаючого покоління. Дякую за змістовну статтю.

    ВідповістиВидалити
  30. Дякую Вам, шановна колего, за змістовну і актуальну статтю. Доступно і цікаво описано важливість формування цифрової компетентності, онлайн-платформи, з метою формування якісних предметних компетентностей учнів.
    Щиросердечно вдячна за те, що поділились своїм власним досвідом. Тут є чому повчитись.
    Будьте здорові, щасливі! Успіхів Вам, Інно Миколаївно, на педагогічній ниві.

    ВідповістиВидалити
  31. Ковалевська Світлана Юріївна
    Досвід використання комп’ютерних технологій на уроках дозволяє нам із впевненістю стверджувати, що впровадження ІКТ в освітній процес є доцільним і перспективним. У статті запропоновано підхід до прискореного впровадження ІКТ при застосуванні дистанційної освіти в сучасних умовах. Дякую, Інно Миколаївно, за змістовну і актуальну статтю. Бажаю успіхів та творчої наснаги !

    ВідповістиВидалити
  32. Максим Степановчетвер, 03 лютого, 2022

    Цифрові компетентності - постійний розвиток не тільки пелагогів ,а і сучасної людини . Чим вищий рівень цифрової компетентності - тим вище рівень конкурентноспроможності в майбутньому. ДЯкую за статтю.

    ВідповістиВидалити
  33. Алла Головатюк
    Прочитала статтю з задоволенням. Цікаво, доступно та змістовно розкрита тема формування цифрової компетентності педагога в системі неперервної освіти. Цифрові пристрої та мобільні технології є невід'ємною атрибутикою сучасного учня, тому вчителі із метою ефективного здійснення професійної діяльності повинні мати знання про можливості комп'ютерної техніки та мобільних пристроїв, розуміти роль цифрового освітнього середовища, уміти аналізувати інформацію, проєктувати та створювати власне освітнє середовище, постійно підвищувати свою кваліфікацію. В умовах сьогодення усім нам, педагогам, потрібно систематично освоювати і використовувати сучасні вебтехнології, вебресурси та різні програмні засоби. Дана стаття корисна не тільки молодим педагогам, а й вчителям зі стажем. Дякую, Інно Миколаївно! У Вас є чому повчитися!

    ВідповістиВидалити
  34. Інно Миколаївно, дякую за пізнавальну статтю, в якій Ви чітко розкрили "сучасного вчителя", погоджуюсь під кожним словом. Окреме дякую що поділилися онлайн-платформами , які можна використовувати в роботі. Мені, як молодому спеціалісту, стануть в нагоді практичні поради використання ІКТ.Вашим учням дуже пощастило. Творчих успіхів!

    ВідповістиВидалити
  35. Дякую, Інно Миколаївно, за актуальний матеріал. Використання ресурсів Інтернету повинно оптимізувати працю вчителя, зробити навчальний процес більш ефективним, стимулювати пізнавальний інтерес до предмету, надати навчальній роботі учнів проблемний, творчий, дослідницький характер, індивідуалізувати процес навчання і розвивати самостійність учнів. Комбінація інноваційних педагогічних підходів та інформаційно-комунікаційних технологій — це ключ, який отримує учитель, а вже як він ним скористається, залежить лише від нього. Правильно скористатись ним допоможе Ваша стаття, в якій детально описані освітні платформи та особливості роботи з ними. Дякую! Творчих успіхів!

    ВідповістиВидалити