> Комунальна установа "Міський центр професійного розвитку педагогічних працівників Кропивницької міської ради"

Кирилова

 

5 коментарів:

  1. Дякую. Цікавий та доступно викладений матеріал. Є відома та нова інформація для мене. При потребі буду її використовувати.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дуже актуальна тема нині. Дякую за яскраве та доступне практичне втілення теоретичного матеріалу

      Видалити
  2. Мистецько-творча компетентність дитини формується як результат реалізації емоційно орієнтованої моделі мистецької освіти. Її основою є діалогічність як спосіб існування та розвитку особистості, що передбачає: емоційну взаємодію з іншою особистістю; здатність створювати художні образи, засновані на особистісній якості образного пізнання світу; спільну діяльність дорослого і дитини в мистецькому середовищі. Приклад такої мистецької взаємодії, авторка пропонує здійснювати через використання доступних педагогу дошкілля, форм цифрових технологій візуалізації матеріалу.
    Саме у ході музичної діяльності діти вчаться долати емоційні бар'єри, тонко відчувати один одного, знаходити адекватне цілісне вираження різним емоціям, почуттям, станам. Використовуючи засоби візуалізації освітнього процесу в практиці роботи музичного керівника, допомагає дитині успішно розвиватися, збагачуючи її внутрішній світ, зміцнюючи її «Я». Все це формує впевнену та гармонійну людину. Успіху Вам, пані Тетяно!

    ВідповістиВидалити
  3. Дякую, дуже цікава та корисна інформація. В наш час важливо використовувати технології візуалізації при навчанні та вихованні сучасних дітей.

    ВідповістиВидалити
  4. Дякую за цікаву та корисну інформацію,в наш час дана тема є досить актуальною

    ВідповістиВидалити