Чудово викладений матеріал запропонованої теми.Пані Маргарита всебічно розкрила питання особливостей сприйняття дітей дошкільного віку.Особлива увага в дописі закцентована на слухове і зорове сприймання дітьми запропонованого матеріалу. Візуалізація дидактичних матеріалів є, дійсно, важливим аспектом у сприйнятті дітьми дошкільного віку нової інформації.Дуже дякую автору допису за актуальну тему та грунтовне її розкриття!
Чудова стаття, всебічно розкрита та гарно наповнена. Цікава тема детального вивчення питання зорового та слухового сприймання. Наочним є те, що автор відслідкував розвиток зорового та слухового сприйняття від самого народження. Послідовно описані зміни, що відбуваються з віком.
Сподіваюсь, що даний матеріал зацікавить вихователів груп раннього і молодшого дошкільного віку та батьків дітей.Психологічний аспект дуже важливий при організації роботи з дітьми.Дякую Маргариті за її активність і відповідальність.
Чудово викладений матеріал запропонованої теми.Пані Маргарита всебічно розкрила питання особливостей сприйняття дітей дошкільного віку.Особлива увага в дописі закцентована на слухове і зорове сприймання дітьми запропонованого матеріалу. Візуалізація дидактичних матеріалів є, дійсно, важливим аспектом у сприйнятті дітьми дошкільного віку нової інформації.Дуже дякую автору допису за актуальну тему та грунтовне її розкриття!
ВідповістиВидалитиЧудова стаття, всебічно розкрита та гарно наповнена. Цікава тема детального вивчення питання зорового та слухового сприймання. Наочним є те, що автор відслідкував розвиток зорового та слухового сприйняття від самого народження. Послідовно описані зміни, що відбуваються з віком.
ВідповістиВидалитиСподіваюсь, що даний матеріал зацікавить вихователів груп раннього і молодшого дошкільного віку та батьків дітей.Психологічний аспект дуже важливий при організації роботи з дітьми.Дякую Маргариті за її активність і відповідальність.
ВідповістиВидалити