Дякую за змістовну роботу по створенню інтерактивних вправ та дидактичних матеріалів на різноманітних освітніх платформах, що спонукають учнів до розвитку критичного мислення, мотивують своєю ігровою формою. Ваша робота стимулює творчість вчителя, спонукає до урізноманітнення видів роботи на уроці. З повагою: Война Г.В. Гімназія "Ерудит"
Тема дійсно сучасна та актуальна. Цифрове освітнє середовище – це реальність, у якій живе сучасне суспільство. В умовах цифрового середовища навчання у здобувачів освіти формується багато найважливіших якостей та вмінь, що затребувані суспільством XXI століття. Педагогічному працівнику цифрове освітнє середовище дозволяє використовувати широкий спектр сучасних інформаційних технологій, що потребує переосмислення освітнього процесу щодо зміни практики його організації. Дякую Вам за статтю.
Тема цифрових технологій в освіті є актуальною в умовах цифровізації. Нові технології навчання роблять уроки цікавими та змістовними. Дякую автору статті за корисний матеріал, адже представлені платформи можна використовувати на різних уроках. Змістовно та креативно.
Погоджуюсь з автором щодо необхідності опанування цифрових технологій вчителем та розумного застосування їх у освітньому процесі. Безперечно, очевидна їх ефективність. Дійсно, в умовах пандемії цифрова компетентність стала надзвичайно важливою. Дякую за аналіз сервісів. Нові для себе - візьму до уваги.
Висвітлена автором тема - актуальна. Для сучасного вчителя на сьогоднішній день є велика кількість різноманітних платформ, онлайн тренажерів, генераторів вправ, які дозволяють швидко і якісно підготуватися та провести урок. В статті представлено цікавий матеріал, а саме web-сервіси для створення різноманітних інтерактивних вправ,інтелект-карт. Автор представила власні наробки, які сприяють розвитку критичного мисленню, творчих здібностей учнів. Дякую за змістовний матеріал.
Дійсно, набуття цифрових компетентностей стає базовою потребою для кожного. Імпонує те, що автор статті описує проблему на прикладі власного досвіду. Надзвичайно цікаво було ознайомитись з цифровими технологіями, які педагог використовує під час освітнього процесу в своїй роботі. Дякую за корисний матеріал та змістовність статті.
Дякую за статтю. Автор розкриває цікаву тему сьогодення.Нові технології зацікавлюють дітей, а для вчителів корисно навчитись працювати на різних платформах. Це вимоги сучасної школи, особливо, в умовах пандемії.
Дякую за цікавий матеріал! Застосування ІКТ в педагогічний практиці мотивує учнів до навчання, а вчителя - до опанування нових платформ і створення електронних продуктів.
Я погоджуюсь із автором статті, що сучасна освіта зазнала докорінних цифрових змін. Так дійсно, "цифрові" технології дозволяють зробити процес навчання мобільним, диференційованим та індивідуальним.
На мою думку, дана робота цікава тим, що в ній детально розкрито особливості навчання вчителів початкової школи цифровому підприємництву, представлено компоненти цифрової компетентності педагога. Запропоновані пані Іриною цифрові технології, дійсно, є доступними та дієвими адже авторка пропонує саме ті сервіси, які спробувала на власному досвіді. Дякую за представлений досвід.
Пані Ірино, погоджуюсь з Вами, що цифрова компетентність педагога це не лише технічні навички, а й знання, зосереджені на когнітивних, соціальних й емоційних аспектах діяльності та життя в цифровому середовищі, які змінюються з появою нових технологій. Дякую за матеріал.
Надзвичайно цікава, креативна, змістовна публікація. Важливо, що матеріал з практичними прикладами, трендовими посиланнями на дієві цифрові освітні простори, для вчителів молодшої школи може стати віртуальною робочою книгою. Відчувається, що пропрацьована глибинна фундаментальна робота з пошуку, систематизації цінних освітніх практик. Захоплююсь Вами, колего.
Дякую за змістовну статтю. Цифрові технології дійсно інтенсифікують процес навчання та допомагають різнобічно подавати інформацію. У статті наведено багато сервісів, які можна використовувати для впровадження в освітній процес, що робить дану статтю посібником для тих, хто бажає опанувати різноманітні цифрові технології.
Дкую за дуже змістовну статтю."Цифрові" технології стають важливою і необхідною частиною життя сучасного учня.Сервіси які наведено в статті сприяють розвитку творого мислення учнів.
Олександра Резчикова 28 січня 2022 рокку Дякую за змістовну статтю, яка на сьогодні є досить актуальною. Я намагаюсь в своїй діяльності використовувати цифрові технології. Для організації пізнавальної діяльності учнів, для систематизації добутих знань, мені подобається використання віртуальної дошки "Padlet". Так, наприклад під час вивчення оглядої теми "Серовдньовічний Схід " учням було запропановано дібрати цікаві матеріали, проаналізувати, відредактувати та аиставити для огдяду на віртуальній дошці.
Повністю згодна, що інформаційно-цифрова компетентність – це здатність і готовність ефективно, критично використовувати ІКТ для вирішення різноманітних системних проблем; здатність особистості застосовувати інфокомунікаційні технології, ефективно, критично в різних сферах життєдіяльності на основі оволодіння відповідними компетенціями як системою знань, умінь, відповідальності й мотивації. Дякую за цікаву статтю.
Цифрове освітнє середовище - сучасна реальність,у якій живе наше суспільство.Автор доводить, що знання цифрових технологій активізує й розвиває потенціал цифрового інтелекту суб'єктів освітнього процесу. Ця стаття допомагає педагогічним працівникам удосконалити нестандартний підхід до власної професійної діяльності. Дякую.
Дійсно, сучасні тендеції розвитку освітнього Інтернету свідчать про необхідність удосконалення інформаційної компетентности вчителів, сприяють розвитку педагогічного потенціалу учителя, пидвищенню рівня його педагогічної майстерності. Дякую автору за корисний і цикавий матеріал. Обов'язково буду використовувати в своїй роботі.
Сучасному педагогу для успішної професійної діяльності необхідно опанувати новітні цифрові технології.Одна з переваг використання цих технологій - це потенціал для активного залучення учнів в навчальний процес.Дякуємо автору за змістовну і пізнавальну статтю.За практичні поради.Успіхів у професійній діяльності.
Дійсно, цифрове освітнє середовище – це реальність, у якій живе сучасне суспільство. Реальність, яка зумовлює появу нових професійних обов’язків. Для того, щоб бути успішним у професійній діяльності, необхідно бути мобільним, креативним, комунікативним. Автор статті дає дієві поради щодо критичного й відповідального використання цифрових технологій.
Дякую за змістовну роботу по створенню інтерактивних вправ та дидактичних матеріалів на різноманітних освітніх платформах, що спонукають учнів до розвитку критичного мислення, мотивують своєю ігровою формою. Ваша робота стимулює творчість вчителя, спонукає до урізноманітнення видів роботи на уроці. З повагою: Война Г.В. Гімназія "Ерудит"
ВідповістиВидалитиТема дійсно сучасна та актуальна. Цифрове освітнє середовище – це реальність, у якій живе сучасне суспільство. В умовах цифрового середовища навчання у здобувачів освіти формується багато найважливіших якостей та вмінь, що затребувані суспільством XXI століття. Педагогічному працівнику цифрове освітнє середовище дозволяє використовувати широкий спектр сучасних інформаційних технологій, що потребує переосмислення освітнього процесу щодо зміни практики його організації. Дякую Вам за статтю.
ВідповістиВидалитиТема цифрових технологій в освіті є актуальною в умовах цифровізації. Нові технології навчання роблять уроки цікавими та змістовними. Дякую автору статті за корисний матеріал, адже представлені платформи можна використовувати на різних уроках. Змістовно та креативно.
ВідповістиВидалитиПогоджуюсь з автором щодо необхідності опанування цифрових технологій вчителем та розумного застосування їх у освітньому процесі. Безперечно, очевидна їх ефективність. Дійсно, в умовах пандемії цифрова компетентність стала надзвичайно важливою. Дякую за аналіз сервісів. Нові для себе - візьму до уваги.
ВідповістиВидалитиВисвітлена автором тема - актуальна. Для сучасного вчителя на сьогоднішній день є велика кількість різноманітних платформ, онлайн тренажерів, генераторів вправ, які дозволяють швидко і якісно підготуватися та провести урок.
ВідповістиВидалитиВ статті представлено цікавий матеріал, а саме web-сервіси для створення різноманітних інтерактивних вправ,інтелект-карт. Автор представила власні наробки, які сприяють розвитку критичного мисленню, творчих здібностей учнів. Дякую за змістовний матеріал.
Дійсно, набуття цифрових компетентностей стає базовою потребою для кожного. Імпонує те, що автор статті описує проблему на прикладі власного досвіду. Надзвичайно цікаво було ознайомитись з цифровими технологіями, які педагог використовує під час освітнього процесу в своїй роботі. Дякую за корисний матеріал та змістовність статті.
ВідповістиВидалитиДякую за статтю. Автор розкриває цікаву тему сьогодення.Нові технології зацікавлюють дітей, а для вчителів корисно навчитись працювати на різних платформах. Це вимоги сучасної школи, особливо, в умовах пандемії.
ВідповістиВидалитиДякую за цікавий матеріал!
ВідповістиВидалитиЗастосування ІКТ в педагогічний практиці мотивує учнів до навчання, а вчителя - до опанування нових платформ і створення електронних продуктів.
Я погоджуюсь із автором статті, що сучасна освіта зазнала докорінних цифрових змін. Так дійсно, "цифрові" технології дозволяють зробити процес навчання мобільним, диференційованим та індивідуальним.
ВідповістиВидалитиНа мою думку, дана робота цікава тим, що в ній детально розкрито особливості навчання вчителів початкової школи цифровому підприємництву, представлено компоненти цифрової компетентності педагога. Запропоновані пані Іриною цифрові технології, дійсно, є доступними та дієвими адже авторка пропонує саме ті сервіси, які спробувала на власному досвіді. Дякую за представлений досвід.
ВідповістиВидалитиПані Ірино, погоджуюсь з Вами, що цифрова компетентність педагога це не лише технічні навички, а й знання, зосереджені на когнітивних, соціальних й емоційних аспектах діяльності та життя в цифровому середовищі, які змінюються з появою нових технологій. Дякую за матеріал.
ВідповістиВидалитиНадзвичайно цікава, креативна, змістовна публікація. Важливо, що матеріал з практичними прикладами, трендовими посиланнями на дієві цифрові освітні простори, для вчителів молодшої школи може стати віртуальною робочою книгою. Відчувається, що пропрацьована глибинна фундаментальна робота з пошуку, систематизації цінних освітніх практик. Захоплююсь Вами, колего.
ВідповістиВидалитиАвтор видалив цей коментар.
ВідповістиВидалитиДякую за змістовну статтю. Цифрові технології дійсно інтенсифікують процес навчання та допомагають різнобічно подавати інформацію. У статті наведено багато сервісів, які можна використовувати для впровадження в освітній процес, що робить дану статтю посібником для тих, хто бажає опанувати різноманітні цифрові технології.
ВідповістиВидалитиДкую за дуже змістовну статтю."Цифрові" технології стають важливою і необхідною частиною життя сучасного учня.Сервіси які наведено в статті сприяють розвитку творого мислення учнів.
ВідповістиВидалитиОлександра Резчикова 28 січня 2022 рокку
ВідповістиВидалитиДякую за змістовну статтю, яка на сьогодні є досить актуальною. Я намагаюсь в своїй діяльності використовувати цифрові технології. Для організації пізнавальної діяльності учнів, для систематизації добутих знань, мені подобається використання віртуальної дошки "Padlet". Так, наприклад під час вивчення оглядої теми "Серовдньовічний Схід " учням було запропановано дібрати цікаві матеріали, проаналізувати, відредактувати та аиставити для огдяду на віртуальній дошці.
Повністю згодна, що інформаційно-цифрова компетентність – це здатність і готовність ефективно, критично використовувати ІКТ для вирішення різноманітних системних проблем; здатність особистості застосовувати інфокомунікаційні технології, ефективно, критично в різних сферах життєдіяльності на основі оволодіння відповідними компетенціями як системою знань, умінь, відповідальності й мотивації.
ВідповістиВидалитиДякую за цікаву статтю.
Цифрове освітнє середовище - сучасна реальність,у якій живе наше суспільство.Автор доводить, що знання цифрових технологій активізує й розвиває потенціал цифрового інтелекту суб'єктів освітнього процесу. Ця стаття допомагає педагогічним працівникам удосконалити нестандартний підхід до власної професійної діяльності. Дякую.
ВідповістиВидалитиДійсно, сучасні тендеції розвитку освітнього Інтернету свідчать про необхідність удосконалення інформаційної компетентности вчителів, сприяють розвитку педагогічного потенціалу учителя, пидвищенню рівня його педагогічної майстерності. Дякую автору за корисний і цикавий матеріал. Обов'язково буду використовувати в своїй роботі.
ВідповістиВидалитиДякую за змістовну статтю. Цифровізація суспільного життя та професійної діяльності вчителя нині досягла піку актуальності.
ВідповістиВидалитиСучасному педагогу для успішної професійної діяльності необхідно опанувати новітні цифрові технології.Одна з переваг використання цих технологій - це потенціал для активного залучення учнів в навчальний процес.Дякуємо автору за змістовну і пізнавальну статтю.За практичні поради.Успіхів у професійній діяльності.
ВідповістиВидалитиДійсно, цифрове освітнє середовище – це реальність, у якій живе сучасне суспільство. Реальність, яка зумовлює появу нових професійних обов’язків. Для того, щоб бути успішним у професійній діяльності, необхідно бути мобільним, креативним, комунікативним. Автор статті дає дієві поради щодо критичного й відповідального використання цифрових технологій.
ВідповістиВидалити