Дякую за наданий матеріал. Вважаю дану статтю науковою, теоретично та методологічно насиченою. Назва статті виправдовує зміст та виклад даного матеріалу. (Яровенко О.М., НВО 16)
На мою думку, цифрові компетентності – це базова річ, без якої неможливо уявити ефективну роботу сучасного вчителя. В умовах періодичних локдаунів і карантинів саме цифрові технології дають змогу не зупиняти навчання, а безпечно продовжувати його в дистанційному або змішаному форматі. Тому сьогодні цифрова грамотність для вчителя стає пріоритетом. (Дубівка О.О., НВО № 16)
Алло Іванівно, дякую за змістовний та цікавий матеріал. Дійсно, використання цифрових технологій, а особливо в освітньому процесі, сьогодні є актуальним. У вчителів з'явилася можливість навчати у віртуальних класах, проводити відеоконференції, відвідувати онлайн-курси і т.д. Ця технологія дала змогу не зупиняти навчання, а успішно продовжувати його дистанційно або в змішаному форматі. ( Короткова С.Л., НВО № 16)
Дякую за наданий матеріал. Вважаю дану статтю науковою, теоретично та методологічно насиченою. Назва статті виправдовує зміст та виклад даного матеріалу. (Яровенко О.М., НВО 16)
ВідповістиВидалитиНа мою думку, цифрові компетентності – це базова річ, без якої неможливо уявити ефективну роботу сучасного вчителя. В умовах періодичних локдаунів і карантинів саме цифрові технології дають змогу не зупиняти навчання, а безпечно продовжувати його в дистанційному або змішаному форматі. Тому сьогодні цифрова грамотність для вчителя стає пріоритетом. (Дубівка О.О., НВО № 16)
ВідповістиВидалитиДякую за змістовну характеристику поняття цифрової компетентності.
ВідповістиВидалитиДякую за наданий матеріал!Дійсно,особливого значення набуває формування цифрової компетентності учителя.(Пухальська Л.К.НВО16)
ВідповістиВидалитиАлло Іванівно, дякую за змістовний та цікавий матеріал. Дійсно, використання цифрових технологій, а особливо в освітньому процесі, сьогодні є актуальним. У вчителів з'явилася можливість навчати у віртуальних класах, проводити відеоконференції, відвідувати онлайн-курси і т.д. Ця технологія дала змогу не зупиняти навчання, а успішно продовжувати його дистанційно або в змішаному форматі. ( Короткова С.Л., НВО № 16)
ВідповістиВидалитиДякую за змістовний матеріал!
ВідповістиВидалитиДякую, Алло Іванівно, за глибоке теоретчне обгрунтування проблеми.Розуміння теорії допомогає плануванню практичному її втіленню
ВідповістиВидалити