> Комунальна установа "Міський центр професійного розвитку педагогічних працівників Кропивницької міської ради"

Сакун

 

7 коментарів:

  1. Дякую за наданий матеріал. Вважаю дану статтю науковою, теоретично та методологічно насиченою. Назва статті виправдовує зміст та виклад даного матеріалу. (Яровенко О.М., НВО 16)

    ВідповістиВидалити
  2. На мою думку, цифрові компетентності – це базова річ, без якої неможливо уявити ефективну роботу сучасного вчителя. В умовах періодичних локдаунів і карантинів саме цифрові технології дають змогу не зупиняти навчання, а безпечно продовжувати його в дистанційному або змішаному форматі. Тому сьогодні цифрова грамотність для вчителя стає пріоритетом. (Дубівка О.О., НВО № 16)

    ВідповістиВидалити
  3. Дякую за змістовну характеристику поняття цифрової компетентності.

    ВідповістиВидалити
  4. Дякую за наданий матеріал!Дійсно,особливого значення набуває формування цифрової компетентності учителя.(Пухальська Л.К.НВО16)

    ВідповістиВидалити
  5. Алло Іванівно, дякую за змістовний та цікавий матеріал. Дійсно, використання цифрових технологій, а особливо в освітньому процесі, сьогодні є актуальним. У вчителів з'явилася можливість навчати у віртуальних класах, проводити відеоконференції, відвідувати онлайн-курси і т.д. Ця технологія дала змогу не зупиняти навчання, а успішно продовжувати його дистанційно або в змішаному форматі. ( Короткова С.Л., НВО № 16)

    ВідповістиВидалити
  6. Дякую за змістовний матеріал!

    ВідповістиВидалити
  7. Дякую, Алло Іванівно, за глибоке теоретчне обгрунтування проблеми.Розуміння теорії допомогає плануванню практичному її втіленню

    ВідповістиВидалити