Вітаю. Погоджуюся з авторками статті, вчитель дійсно має йти "в ногу" з сучасними технологіями. Він повинен саморозвиватися та самовдосконалюватися. Особливо це стосується цифрової компетентності вчителя. Дякую за інформацію.
Дякую за цікаву та актуальну статтю, в якій змістовно та доступно висвітлено питання формування цифрової компетентності педагога. Бажаю творчих успіхів.
На сучасному етапі зростає роль інформаційно-комунікаційних технологій в освіті та повсякденному житті людини. Це потребує формування цифрової компетентності. Тому стаття дуже своєчасна й актуальна. Дякую, що ділитеся досвідом.Бажаю наснаги та творчих злетів.
Важливим завданням освіти у ХХІ столітті є формування нових професійних компетентностей педагогів, пов'язаних зі стрімким розвитком цифрового суспільства. У зв’язку з цим до переліку професійно значущих якостей педагога додалася ще одна важлива складова – «Інформаційно-цифрова компетентність».
Сучасному педагогу для успішної професійної діяльності необхідно опанувати новітні цифрові технології. Безумовно, володіння сучасними технологіями ІКТ забезпечує високий рівень інформаційної культури, дає можливість застосовувати їх для навчання та роботи, у щоденному житті. Тема яку висвітлили автори є актуальною, а шляхи застосування ІТ-технологій в освітній системі цікавими і корисними. Дякую за статтю.
Цифрова компетентність для вчителя -це не просто можливість зацікавити дітей навчанням, а ще й чудовий шанс значно полегшити собі роботу. Дякую за підбір цифрових ресурсів, які можна використати в початковій школі. Бажаю натхнення в роботі.
Враховуючи вимоги сьогодення, вчитель зобов’язаний засвоїти основи економічних знань, мати високу загальну культуру, володіти вміннями організаційної та виховної роботи, іноземною мовою, виявляти ініціативу, бути відповідальним, прагнути до самовдосконалення і самоосвіти, впроваджувати інновації, що дуже важливо, набути навичок роботи з комп’ютерною технікою. Дякую авторам за корисну інформацію.
Дійсно, цифрова компетентність займає важливе місце серед ключових компетентностей у Концепції НУШ. Автори чудово висвітлили це питання в своїй статті. Дякую за цікаву і корисну інформацію.
Цифрові компетентності – це базова річ, без якої неможливо уявити ефективну роботу сучасного вчителя. В умовах періодичних локдаунів і карантинів саме цифрові технології дають змогу не зупиняти навчання, а безпечно продовжувати його в дистанційному або змішаному форматі. Тому сьогодні цифрова грамотність для вчителя стає пріоритетом. Дякую авторам за корисну, змістовну статтю. Бажаю успіхів!
Дякую авторам за статтю. Дуже актуальна тема в наш час. Дякую за змiстовний матерiал. Спробувала навiть на практицi перевiрити i попрацювати в сервici Canva.I це дiйсно доступний для роботи сервic. Дякую за пораду.
В умовах сучасних викликів та швидкого розвитку інформаційних технологій перед системою освіти постає важливе питання підготовки громадян до життя та діяльності в цифровому світі. Відтак актуальності набуває проблема формування цифрової компетентності сучасного вчителя, який повинен бути готовим до реалізації нових ідей, використання інформаційних технологій задля підвищення якості навчального процесу в закладах освіти. Дякую, колеги, за корисну статтю. Бажаю вам успіху!
У сучасній освіті інтенсивного розвитку набувають інформаційно-комунікаційні технології. Навіть дошкільнята вміють користуватися гаджетами та інтернетом, тому дуже важливим є формування цифрової грамотності. Згодна з авторами статті, що цифрова компетентність та медіаграмотність передбачає впевнене, і водночас критичне застосування ІКТ для створення, пошуку, обробки, обміну інформацією у всіх сферах життя. І діти і дорослі вже не уявляють свого життя без інформаційних технологій, тому виникає потреба у освоєнні цих технологій та навчанні кібербезпеці. Щоб навчити правильно користуватися цифровими технологіями учнів, саме освітяни одними з перших осягають цю сферу діяльності.
У статті проаналізовано вплив цифровізації освіти на трансформацію професійної компетентності пдегогів, обґрунтовано потребу у підвищенні рівня цифрової компетентності як складової професійної компетентності вчителя початкових класів, також наведено короткий огляд цифрових інструментів, які будуть корисними в різноплановій роботі педагога. Матеріал змістовний, має практичну значимість. Дякую колегам.
Вітаю. Погоджуюся з авторками статті, вчитель дійсно має йти "в ногу" з сучасними технологіями. Він повинен саморозвиватися та самовдосконалюватися. Особливо це стосується цифрової компетентності вчителя. Дякую за інформацію.
ВідповістиВидалитиДякую за цікаву та актуальну статтю, в якій змістовно та доступно висвітлено питання формування цифрової компетентності педагога. Бажаю творчих успіхів.
ВідповістиВидалитиНа сучасному етапі зростає роль інформаційно-комунікаційних технологій в освіті та повсякденному житті людини. Це потребує формування цифрової компетентності. Тому стаття дуже своєчасна й актуальна. Дякую, що ділитеся досвідом.Бажаю наснаги та творчих злетів.
ВідповістиВидалитиАвтори статті пропонують цікаві ресурси для роботи з використанням мережі Інтернет. Дякую за статтю.
ВідповістиВидалитиБез цифрової компетентності неможливо уявити ефективну роботу сучасного вчителя.Дякую авторам за змістовну та цікаву статтю.
ВідповістиВидалитиВажливим завданням освіти у ХХІ столітті є формування нових професійних компетентностей педагогів, пов'язаних зі стрімким розвитком цифрового суспільства. У зв’язку з цим до переліку професійно значущих якостей педагога додалася ще одна важлива складова – «Інформаційно-цифрова компетентність».
ВідповістиВидалитиСучасному педагогу для успішної професійної діяльності необхідно опанувати новітні цифрові технології. Безумовно, володіння сучасними технологіями ІКТ забезпечує високий рівень інформаційної культури, дає можливість застосовувати їх для навчання та роботи, у щоденному житті. Тема яку висвітлили автори є актуальною, а шляхи застосування ІТ-технологій в освітній системі цікавими і корисними. Дякую за статтю.
Цифрова компетентність для вчителя -це не просто можливість зацікавити дітей навчанням, а ще й чудовий шанс значно полегшити собі роботу. Дякую за підбір цифрових ресурсів, які можна використати в початковій школі. Бажаю натхнення в роботі.
ВідповістиВидалитиВраховуючи вимоги сьогодення, вчитель зобов’язаний засвоїти основи економічних знань, мати високу загальну культуру, володіти вміннями організаційної та виховної роботи, іноземною мовою, виявляти ініціативу, бути відповідальним, прагнути до самовдосконалення і самоосвіти, впроваджувати інновації, що дуже важливо, набути навичок роботи з комп’ютерною технікою. Дякую авторам за корисну інформацію.
ВідповістиВидалитиПогождуюся з авторами. Без цифрової компетентності вчителю неможливо провести змістовні і цікаві уроки. Дякую за корисну інформацію.
ВідповістиВидалитиДійсно, цифрова компетентність займає важливе місце серед ключових компетентностей у Концепції НУШ. Автори чудово висвітлили це питання в своїй статті. Дякую за цікаву і корисну інформацію.
ВідповістиВидалитиЦифрові компетентності – це базова річ, без якої неможливо уявити ефективну роботу сучасного вчителя. В умовах періодичних локдаунів і карантинів саме цифрові технології дають змогу не зупиняти навчання, а безпечно продовжувати його в дистанційному або змішаному форматі. Тому сьогодні цифрова грамотність для вчителя стає пріоритетом. Дякую авторам за корисну, змістовну статтю. Бажаю успіхів!
ВідповістиВидалитиЦифрова компетентність вчителя - вимога часу. Дякую авторам статті за висвітлення цього питання та корисну інформацію.
ВідповістиВидалитиДякую авторам за статтю. Дуже актуальна тема в наш час. Дякую за змiстовний матерiал. Спробувала навiть на практицi перевiрити i попрацювати в сервici Canva.I це дiйсно доступний для роботи сервic. Дякую за пораду.
ВідповістиВидалитиВ умовах сучасних викликів та швидкого розвитку інформаційних технологій перед системою освіти постає важливе питання підготовки громадян до життя та діяльності в цифровому світі. Відтак актуальності набуває проблема формування цифрової компетентності сучасного вчителя, який повинен бути готовим до реалізації нових ідей, використання інформаційних технологій задля підвищення якості навчального процесу в закладах освіти. Дякую, колеги, за корисну статтю. Бажаю вам успіху!
ВідповістиВидалитиУ сучасній освіті інтенсивного розвитку
ВідповістиВидалитинабувають інформаційно-комунікаційні технології. Навіть дошкільнята вміють користуватися гаджетами та інтернетом, тому дуже важливим є формування цифрової грамотності. Згодна з авторами статті, що цифрова компетентність та медіаграмотність передбачає впевнене, і водночас критичне застосування ІКТ для створення, пошуку, обробки, обміну інформацією у всіх сферах життя. І діти і дорослі вже не уявляють свого життя без інформаційних технологій, тому виникає потреба у освоєнні цих технологій та навчанні кібербезпеці. Щоб навчити правильно користуватися цифровими технологіями учнів, саме освітяни одними з перших осягають цю сферу діяльності.
У статті проаналізовано вплив цифровізації освіти на трансформацію професійної компетентності пдегогів, обґрунтовано потребу у підвищенні рівня цифрової компетентності як складової професійної компетентності вчителя початкових класів, також наведено короткий огляд цифрових інструментів, які будуть корисними в різноплановій роботі педагога. Матеріал змістовний, має практичну значимість. Дякую колегам.
ВідповістиВидалити