> Комунальна установа "Міський центр професійного розвитку педагогічних працівників Кропивницької міської ради"

ПІНЧУК

 

7 коментарів:

  1. Сімеонова Валентина Миколаївна, гімназія №9.
    Дослідження пані Валерії дуже своєчасне, актуальне, важливе для вчителів історії. Формування аксіологічної компетентності учнів - це надання їм можливості розуміти загальнолюдські цінності. І надто актуально сьогодні розуміти національні цінності. Стаття цікава тим, що автор долучає історичні карти, схеми, джерела, фрагменти уроків. В центрі уваги інформаційно-комунікаційні технології, які дозволяють зробити навчальний процес гнучким та захоплюючим. Дякую, творчих успіхів Вам, Валерія Дмитрівна.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую, Валентино Миколаївно! Кому, як не Вам, Вчителю, який разом зі своїми учнями підготував та втілив у життя стільки яскравих, цікавих та змістовних проєктів, розуміти, наскільки актуальним є завдання вчителів суспільствознавчих дисциплін щодо формування та розитку аксіологічної компетентності в учнів! Приємно спілкуватись з однодумцями!

      Видалити
  2. Світлана Коляда, Вікторія-П
    Погоджуюся з Вами, Валеріє Дмитрівно, що аксіологічна компетентність є найвищою сходинкою на етапі формування предметних історичних компетентностей. Наведені приклади проблемних питань і завдань у поєднанні з цифровими технологіями сприяють формуванню ключових компетентностей, що є головними пріоритетами Нової української школи. Дякую Вам за інформативну статтю.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую, пані Світлано! Завжди приємно обмінюватись досвідом з колегами, які досягли високого рівня фахової майстерності, про що переконливо свідчать досягнення учнів на предметних олімпіадах, результати участі в різноманітних конкурсах та турнірах, при складанні ЗНО з історії України! Впевнена, крокуючи шляхами Нової української школи, теж будемо пишатися результатами наших учнів!

      Видалити
  3. В статті поданий практичний матеріал, що є актуальним на сьогодні. Зрозуміло і чітко показано, як можна побудувати освітню модель сучасного уроку.

    ВідповістиВидалити
  4. 100 % пітримую думку Валерії Дмитрівни, щодо актульності особистості вчителя в освітньому процесі. Дійсно, "сучасний учитель має надихати, розуміти та поважати учнів; уміти розкривати їхній потенціал, здійснюючи пізнавальну діяльність на уроках та в позаурочний час", а для того , щоб надихати учнів на нові пошуки істини, потрібно бути самому завжди у пошуку. Саме таким вчителем-пошуковцем і є Пінчук В.Д. Творчості та натхнення Вам, пані Валерія

    ВідповістиВидалити
  5. Костянтин Скляніченкопʼятницю, 04 лютого, 2022

    Дякую, пані Валеріє, за надзвичайно цікаву та інформативну статтю! Дійсно, в наш час цифрові технології набувають неабиякого значення для навчального процесу в цілому та професійного зростання педагогу зокрема. Дуже приємно бачити науковий рівень викладу матеріалу, а також демонстрацію свого реального практичного досвіду роботи. Чи не це є кращою оцінкою роботи педагога.

    ВідповістиВидалити