Цифрові технології стали невід'ємною частиною освітнього процесу. Вони не лише розвивають технологічні навички, а й дозволяють обмінюватися знаннями. Було цікаво дізнатися про вплив цифрових технологій на якісні показники навчання. Розумієш, що за ними майбутнє.
Дана робота цікава тим, що в ній проаналізовано основні вектори розвитку цифрової освіти в Україні. Основний акцент зроблено на тому, що цифрові технології та нові платформи для онлайн-навчання кардинально змінили сучасну освіту, допомагаючи учням розвивати технологічні навички, використовувати результати свого навчання, обмінюватись знаннями. І з цим не можна не погдитися. Дякую колегам за представлений аналіз.
В даній роботі вдало розкрито значення цифрових технологій для сучасної освіти. Погоджуюсь з авторами статті, що саме навчання в умовах пандемії змусило педагогів глибше осмислити використання різних нових платформ для навчання не тільки онлайн, а й в подальшій своїй роботі. На мою думку, саме цифрові технології допомагають розвивати в учнів уміння навчатися самостійно, формувати ті компетентності, що передбачені державним стандартом. Дякую авторам за представлений матеріал.
Дякую авторам статті за інформацію про інструменти оцінки якості освіти. На мою думку, об'єктивно визначати вплив цифрових технологій на ЯКІСТЬ навчання в українських закладах освіти ще зарано. Але безперечним є той факт, що ігнорування процесу оновлення методик навчання в зв'язку з використанням цифрових технологій в освіті є недоречним та безглуздим. Мова йде не лише про доцільність використання цифрових технологій під час переходу на дистанційне навчання або про використання методики "змішаного навчання". Просто зміни в суспільстві та в освіті відбуваються настільки швидко, що сучасному вчителю потрібно постійно займатись самоосвітою та самовдосконаленням, використовуючи в своїй дільності випробуваний часом власний досвід, але оновлюючи методи та форми навчання!
Повністю згодна з авторами статті, що методика дистанційної освіти має розвиватись та вдосконалюватись у процесі навчання, як у закладах загальної середньої освіти, так і у вищих навчальних закладах. Це факт, що цифрові технології допомагають учням розвивати технологічні навички, використовувати результати свого навчання, забезпечують обмін знаннями, дозволяють не переривати освітній процес в умовах надзвичайних обставин чи карантину. Дякую авторам статті, за змістовну роботу.
Вдала стаття авторського складу консультантів МЦПРПП Кропивницького. Огляд розвитку цифрових технологій, їх використання в країнах освіту, застосування в освітній практиці та вплив на якісні результати навчання роблять статтю цілісною, легкою для читання і сприйняття. Дякую за викладений матеріал.
Цікаво було дізнатися зі статті про досвід дистанційної освіти та використання ІКТ в інших країнах. Ми живемо в час змін, і тому маємо цікавитися досвідом колег, активно його впроваджувати.Також підтримую думку про те, що цифрові технології допомагають учням розвивати технологічні навички, використовувати результати свого навчання, забезпечують обмін знаннями, дозволяють не переривати освітній процес в умовах надзвичайних обставин. Дякую авторам за змістовну та актуальну інформацію.
Авторський колектив колег КУ «МЦПРПП КМР» доніс до аудиторії найкращий досвід цифровізації освітніх процесів, важливість використання дистанційної та змішаної форм навчання в поєднанні з традиційною, розглянули вплив цифрових технологій на якісні результати навчання. Представили арсенал цифрових технологій для організації ефективної системи такого навчання, визначили базове, веб-орієнтоване програмне забезпечення, необхідні онлайн-ресурси для закладів загальної середньої освіти. Маємо надію, що сучасна система освіти буде сформована особистостями, які вміють досліджувати, надихати, вчити відкривати, здобувати і використовувати інформацію, розширюючи свої знання, створюючи щось нове.
Погоджуюсь з колегами, що цифрові технології позначають широкий спектр інструментів, послуг та програм з використанням різних типів програмного забезпечення для створення, зберігання, обробки, передачі та відображення інформації. Проте позитивного результату можна досягти лише за умови їх ефективного використання. Дякую авторам статті, за викладений матеріал.
Дякую авторам за статтю! Дійсно, в сучасному суспільстві цифрові технології проникають у всі сфери діяльності, сьогодні з'являється безліч платформ для онлайн-навчання і кожному з нас необхідно вміти правильно та ефективно їх використовувати. Методика дистанційної освіти має розвиватися та вдосконалюватись у процесі навчання, зокрема у закладах загальної середньої освіти. Цифрові технології допомагають учням використовувати результати своєї діяльності, забезпечують обмін знаннями, дозволяють не переривати освітній процес в умовах пандемії. Вчитель в умовах сьогодення має йти в ногу з часом, самовдосконалюватися, займатися самоосвітою, впроваджувати новітні методи та форми навчання! Майбутнє освіти - за цифровими технологіями!
Цифрові технології стали невід'ємною частиною освітнього процесу. Вони не лише розвивають технологічні навички, а й дозволяють обмінюватися знаннями. Було цікаво дізнатися про вплив цифрових технологій на якісні показники навчання. Розумієш, що за ними майбутнє.
ВідповістиВидалитиДана робота цікава тим, що в ній проаналізовано основні вектори розвитку цифрової освіти в Україні. Основний акцент зроблено на тому, що цифрові технології та нові платформи для онлайн-навчання кардинально змінили сучасну освіту, допомагаючи учням розвивати технологічні навички, використовувати результати свого навчання, обмінюватись знаннями. І з цим не можна не погдитися. Дякую колегам за представлений аналіз.
ВідповістиВидалитиВ даній роботі вдало розкрито значення цифрових технологій для сучасної освіти. Погоджуюсь з авторами статті, що саме навчання в умовах пандемії змусило педагогів глибше осмислити використання різних нових платформ для навчання не тільки онлайн, а й в подальшій своїй роботі. На мою думку, саме цифрові технології допомагають розвивати в учнів уміння навчатися самостійно, формувати ті компетентності, що передбачені державним стандартом. Дякую авторам за представлений матеріал.
ВідповістиВидалитиДякую авторам статті за інформацію про інструменти оцінки якості освіти. На мою думку, об'єктивно визначати вплив цифрових технологій на ЯКІСТЬ навчання в українських закладах освіти ще зарано. Але безперечним є той факт, що ігнорування процесу оновлення методик навчання в зв'язку з використанням цифрових технологій в освіті є недоречним та безглуздим. Мова йде не лише про доцільність використання цифрових технологій під час переходу на дистанційне навчання або про використання методики "змішаного навчання". Просто зміни в суспільстві та в освіті відбуваються настільки швидко, що сучасному вчителю потрібно постійно займатись самоосвітою та самовдосконаленням, використовуючи в своїй дільності випробуваний часом власний досвід, але оновлюючи методи та форми навчання!
ВідповістиВидалитиПаталаха Людмила Гімназія імені Олени Журливої"
ВідповістиВидалитиПовністю згодна з авторами статті, що методика дистанційної освіти має розвиватись та вдосконалюватись у процесі навчання, як у закладах загальної середньої освіти, так і у вищих навчальних закладах. Це факт, що цифрові технології допомагають учням розвивати технологічні навички, використовувати результати свого навчання, забезпечують обмін знаннями, дозволяють не переривати освітній процес в умовах надзвичайних обставин чи карантину. Дякую авторам статті, за змістовну роботу.
Вдала стаття авторського складу консультантів МЦПРПП Кропивницького. Огляд розвитку цифрових технологій, їх використання в країнах освіту, застосування в освітній практиці та вплив на якісні результати навчання роблять статтю цілісною, легкою для читання і сприйняття. Дякую за викладений матеріал.
ВідповістиВидалитиЦікаво було дізнатися зі статті про досвід дистанційної освіти та використання ІКТ в інших країнах. Ми живемо в час змін, і тому маємо цікавитися досвідом колег, активно його впроваджувати.Також підтримую думку про те, що цифрові технології допомагають учням розвивати технологічні навички, використовувати результати свого навчання, забезпечують обмін знаннями, дозволяють не переривати освітній процес в умовах надзвичайних обставин. Дякую авторам за змістовну та актуальну інформацію.
ВідповістиВидалитиАвторський колектив колег КУ «МЦПРПП КМР» доніс до аудиторії найкращий досвід цифровізації освітніх процесів, важливість використання дистанційної та змішаної форм навчання в поєднанні з традиційною, розглянули вплив цифрових технологій на якісні результати навчання. Представили арсенал цифрових технологій для організації ефективної системи такого навчання, визначили базове, веб-орієнтоване програмне забезпечення, необхідні онлайн-ресурси для закладів загальної середньої освіти. Маємо надію, що сучасна система освіти буде сформована особистостями, які вміють досліджувати, надихати, вчити відкривати, здобувати і використовувати інформацію, розширюючи свої знання, створюючи щось нове.
ВідповістиВидалитиПогоджуюсь з колегами, що цифрові технології позначають широкий спектр інструментів, послуг та програм з використанням різних типів програмного забезпечення для створення, зберігання, обробки, передачі та відображення інформації. Проте позитивного результату можна досягти лише за умови їх ефективного використання. Дякую авторам статті, за викладений матеріал.
ВідповістиВидалитиДякую авторам за статтю! Дійсно, в сучасному суспільстві цифрові технології проникають у всі сфери діяльності, сьогодні з'являється безліч платформ для онлайн-навчання і кожному з нас необхідно вміти правильно та ефективно їх використовувати. Методика дистанційної освіти має розвиватися та вдосконалюватись у процесі навчання, зокрема у закладах загальної середньої освіти. Цифрові технології допомагають учням використовувати результати своєї діяльності, забезпечують обмін знаннями, дозволяють не переривати освітній процес в умовах пандемії. Вчитель в умовах сьогодення має йти в ногу з часом, самовдосконалюватися, займатися самоосвітою, впроваджувати новітні методи та форми навчання! Майбутнє освіти - за цифровими технологіями!
ВідповістиВидалити