> Комунальна установа "Міський центр професійного розвитку педагогічних працівників Кропивницької міської ради"

АБРОСКІНА

 

13 коментарів:

  1. Дякую пані Олені за цікавий дієвий досвід роботи, адже, дійсно, сучасні учні не уявляють життя без смартфона. Тому залучення технологій з використанням мобільного телефона на уроках додатково заохотить школярів до вивчення будь-якого шкільного предмета.

    ВідповістиВидалити
  2. Дякую, Олено Віталіївно! Погоджуюсь з Вами, що засоби візуалізації надзвичайно ефективно "працювали", "працюють" і "будуть працювати", створюючи необхідну атмосферу та емоційність і на уроках , і в позаурочній діяльності сучасного педагога. Формуючи та розвиваючи критичне мислення учнів, приємно спілкуватись з однодумцями та ділитись досвідом!

    ВідповістиВидалити
  3. Цікавим є описаний образ кретивного вчителя. Креативні вчителі мають широкі погляди; бачать те, чого інші не помічають; завжди мають ідеї; нестандартно мислять; займаються творчою діяльністю; веселі та дотепні; вільні та невимушені. Дякую Олено Віталієвна за такий погляд.

    ВідповістиВидалити
  4. Світлана Тіхоненконеділю, 30 січня, 2022

    Надзвичайно цікавий та корисний матеріал, який стане справжньою знахідкою у практиці викладання! Дякую, пані Олено

    ВідповістиВидалити
  5. Дякую пані Олені за цікавий матеріал. Впровадження сучасних педагогічних технологій створюють умови для підвищення якості навчання, пізнавальної активності й навчальної мотивації школярів на уроках літератури. Дякую що завжди ділитися з колегами своїми напрацюваннями і цікавинками. Успіхів у роботі!

    ВідповістиВидалити
  6. Світлана Костирянеділю, 30 січня, 2022

    Цифрові компетентності – це базова річ, без якої неможливо уявити ефективну роботу сучасного вчителя. В умовах періодичних локдаунів і карантинів саме цифрові технології дають змогу не зупиняти навчання, а безпечно продовжувати його в дистанційному або змішаному форматі. Тому сьогодні цифрова грамотність для вчителя стає пріоритетом.Нині урок без цифрових технологій — це неправильно, хоча б тому, що діти ними володіють, звикли до сучасного способу подання інформації. Якщо їм пропонують лише підручник і записи крейдою, учням цікавіше онлайн. Вони «відсиджують» уроки, щоб нарешті повернутися до гаджетів.
    Усе, що може робити вчитель без сучасних інструментів, — конкурувати з Google, тобто надавати інформацію. Та й учням треба навчитися працювати з інформацією, оцінювати інформаційні джерела, вміти працювати в команді, аналізувати та презентувати кінцевий продукт не лише в текстовому форматі.Завданням у наш час є виховання такої особистості, яка була б здатна ухвалювати самостійні розумні рішення, знаходити вихід із різних ситуауіц. Дякую, Олено Віталіївно, за цікавий досвід!

    ВідповістиВидалити
  7. Як завжди, дізналася щось нове для себе - метод шестикутника ще не застосовувала.. Погоджуюся з Вами, Олено Віталіївна, що цифрова компетентність вчителя має бути зараз на висоті. Дуже хотілося б, щоб держава своєчасно і по-справжньому підтримувала нашу вчительську креативність. Дякую Вам за досвід вчителя-практика, надзвичайно зацікавленого своїми учнями!

    ВідповістиВидалити
  8. Дякую за корисну та змістовну статтю. Досвід дуже цікавий, спробую застосувати елементи у себе на уроці.

    ВідповістиВидалити
  9. Цілком погоджуюсь з Вами пані Олено , що будь-який ілюстрований матеріал запам'ятовується швидше! А у смартфонах є telegram — месенджер, програмне забезпечення. І чому б нам не скористатися цим чудотехновитвором на уроці! А ще є мнемотехніка – технологія ефективного засвоєння інформації. Від поєднання двох технологій народжується "підказка" для мозку!Дякую Вам за досвід, буду використовувати на уроках зарубіжної літератири.

    ВідповістиВидалити
  10. Дякую Вам,Олено Віталіївно, за такий корисний та змістовний матеріал! Цілком погоджуюсь з Вами, що креативна педагогіка дає змогу якісно змінити основній процес. Сьогодення вимагає від здобувачів освіти достатнього рівня життєвих компетентностей. Саме технологія креативного навчання сприяє формуванню самодостатньої, вдумливої особистості здатної соціалізуватися.

    ВідповістиВидалити
  11. Так, Олено Віталіївно, згодна з Вами. Нові реалії сьогодення- нові підходи до процесу навчання. Отримати результат можемо, базуючись на елементах цифрової грамотності.

    ВідповістиВидалити
  12. Урок принесе задоволення здобувачу освіти, коли налагоджена співпраця вчителя і учнів. Чого тільки варта підготовка до таких уроків, але методична творчість учителя літератури - це потреба сучасної української освіти і це про Вас, Олено Віталіївно. Натхнення.

    ВідповістиВидалити
  13. Дякую, Олено Віталіївно, за корисні поради. Читаючи статтю, чую Ваш голос і бачу Ваші уроки, на яких діти працюють творчо й мислять креативно за будь-якої форми здобуття освіти: чи то очної, чи то дістанційної. Переконана, що це систематична робота учителя-практика високого рівня.

    ВідповістиВидалити