> Комунальна установа "Міський центр професійного розвитку педагогічних працівників Кропивницької міської ради"

СІМОКОП

 

>

14 коментарів:

  1. Пані Людмила,дійсно, рівень цифрової компетентності педагогічних працівників постійно і дуже швидко зростає, в чому, без сумніву, є заслуга нашого Центру професійного розвитку, і Ваша особисто, зокрема, Ваш блог дуже полегшує організацію підвищення кваліфікації педагогічних працівників, сприяє цьому і група в Viber.

    ВідповістиВидалити
  2. Погоджуюсь з автором статті, що модернізація освітніх систем вимагає докорінної зміни ролі учителя : володіння передовими освітніми технологіями, освітньо-методичним інструментарієм, хмарними сервісами.І одне із головних завдань педагогічного працівника – це адаптація до сучасних форм та засобів отримання знань для реалізації неперервного самовдосконалення у професійній площині.

    ВідповістиВидалити
  3. Так, справді, цифрові технології не тільки полегшують наше життя, як уже відмічалося, а й підвищують ефективність роботи. Дякую пані Людмилі за її роботу.

    ВідповістиВидалити
  4. Так, погоджуюсь з автором статті. На сьогодні, цифрові технології - це головний інструмент у задоволенні освітніх потреб. Ми використовуємо їх для підготовки уроків, для самоосвіти, для спілкування, покупок та ін. І дійсно, що показово - використовуємо ми технології навіть не замислюючись.

    ВідповістиВидалити
  5. Оксана Крамаренко, заступник директора КУ "МЦПРПП КМР"середу, 26 січня, 2022

    Цікава та змістовна робота, адже в ній піднято проблему необхідності опанування сучасними інноваційними технологіями. Колега навела приклади, які безперечно демонструють, що суть сучасних технологій полягає у ефективності та раціональності реалізації освітніх інновацій у практичній роботі педагога. Дякую за представлений матеріал.

    ВідповістиВидалити
  6. Розвиток цифрових технологій відкриває можливості для кожного.Людмила іванівна акцентує увагу на такому важливому компоненті, як скористатися цими можливостями в напрямку неперервного самовдосконалення у професійній площині педагога.Запропонована авторкою структура викладення матеріалу орієнтує на використання простих і доступних сервісів для створення особистих інтернет баз; розкриває перевагу хмарних сховищ в навчальному середовищі; вказує на набір знань, умінь та навичок володіння цифровими компетентностями , які треба освоїти для виконання функцій залежно від обійманої посади. Стає зрозумілим , що суть сучасних цифрових технологій допомагає нам реалізовувати освітні інновації у практичній діяльності.
    Людмила Пелешанко, заступник директора з НВР, "Козацька Гімназія"

    ВідповістиВидалити
  7. Дякую автору за матеріал. Рекомендації щодо упорядкування найбільш використовуваних посилань уже й використала. Дійсно дуже зручно, створила навіть декілька за тематиками. Згодна з автором - реалізації освітніх інновацій у роботі педагога полягають у їх ефективності та раціональності.

    ВідповістиВидалити
  8. Погоджуюсь і з автором і з коментарями. Цифрові технології наразі - це вимога часу. Педагоги опановують інноватику не лише для самовдосконалення, а й для того, щоб не відставати від підростаючого покоління, яке має інтуїтивний хист до їх опанування. Нам же доводиться використовувати набагато більше часу для здобутку нових знань і якби не передові технології, навіть не знаю, як би ми могли сьогодні стільки часу проводити у бібліотеках для опанування чимось новим.

    ВідповістиВидалити
  9. Цифрові компетенції - це величина перемінна. Авторкою наведені слова Січкаренко: оволодіти цифровими компетенціями одноразово неможливо. Проблема, з-поміж іншого, полягає і у тому, що цифрові компетенції особи вимагають постійного оновлення. І дійсно ми спостерігаємо це весь час. Наразі, можемо порівняти яким цифровим інструментарієм ми користувалися на початку 2020 року - коли розпочався карантин, і яким зараз. Наші знання збагачуються, практика використання розширюється. І погоджуюсь з попереднім коментарем Т,Кравенко - навіть не знаю, як би ми могли зараз опановувати щось нове лише у бібліотеці. Підтримую вдалий заголовок авторки, що цифрова компетентність на сьогодні це інструментр задоволення освітніх запитів та потреб.

    ВідповістиВидалити
  10. Цікава тема. Матеріал актуальний в період пандемії COVID-19, своєрідний каталізатор, що прискорив втілення цифрових технологій в роботу закладів освіти. Дистанційна освіта, її практика впровадження -це результат широкого розповсюдження знань і педагогів , і батьків, і дітей. Педагогічні працівники мають змогу підвищувати свій фаховий рівень та здобувати нову цікаву інформацію за власними вподобаннями. Дякую!

    ВідповістиВидалити
  11. Погоджуюся, адже поглиблення знань педагогів із питань безпеки у цифровому освітньому середовищі закладу освіти, удосконалення розуміння особливостей організації освітнього процесу з використанням технологій дистанційного навчання, розвиток здатності критично оцінювати достовірність та надійність інформаційних джерел, уміння підтримувати комунікацію, співпрацю, вирішувати професійні проблеми за допомогою використання цифрових технологій, створення та поширення нових електронних освітніх ресурсів - траєкторія руху сучасного педагога.

    ВідповістиВидалити
  12. Цілком погоджуюсь із автором статті. У сучасних умовах трансформації системи освіти змінюються вимоги до вчителя нової формації, який повинен, крім загальнокультурної і професійної компетентностей, володіти ще й компетентністю в області інформаційно-комунікаційних технологій. В умовах періодичних карантинів саме вони дають змогу не зупиняти навчання, а безпечно продовжувати його в дистанційному або змішаному форматі. Щоб навчальний процес став більш захопливим і ефективним, учитель повинен постійно застосовувати онлайн-інструменти.

    ВідповістиВидалити
  13. Підтримую переконання пані Людмили, що стрімке розповсюдження цифрових технологій на ринку праці і в суспільстві робить цифрові компетентності громадян пріоритетними серед інших життєвих компетентностей і передбачає впевнене та критичне використання цифрових технологій в професійній діяльності, повсякденному житті та спілкуванні.
    Представлений Людмилою Іванівною орієнтовний алгоритм формування азів цифрової компетентності допоможе педагогу здобувати знання та реалізовувати в професійній діяльності, розуміти, як цифрові технології можуть підтримувати комунікацію, співпрацю, творчість та інноваційність, усвідомлювати їх функціональні особливості, обмеження, а також знати основи функціонування та використання різних цифрових пристроїв, комп'ютерних програм та мереж.

    ВідповістиВидалити
  14. Безумовно, цифрові компетентності – це базова річ, без якої неможливо уявити ефективну роботу сучасного педагога. В умовах періодичних карантинів саме цифрові технології дають змогу не зупиняти освітній процес, а безпечно продовжувати його, як в офлайн так і в онлайн форматі. Тому сьогодні цифрова грамотність для освітянина стає пріоритетом. Своїм висвітленим матеріалом Ви продемонстрували, що недостатньо просто щось знати, а головне систематично використовувати ці компетентності на практиці. Переконана, колеги використають Ваш досвід у своїй діяльності.

    ВідповістиВидалити