Повністю погоджуюся з Оленою Іванівною, що розвиток компетенції цифрового викладання залишається проблемою, яку має вирішити система освіти. У цифровому контексті, в якому ми знаходимося сьогодні, суспільство має вимагати, щоб педагогічний колектив мав достатньо цифрових навичок, щоб мати можливість поділитися ними з учнями будь-якого віку та рівня освіти. Доречно, щоб навчальні заклади заохочували навчання компетенції цифрового викладання шляхом підвищення рівня постійної підготовки вчителів, а також удосконалення у початковій підготовці майбутніх учителів, та і існуючу ІКТ-підготовку необхідно вдосконалити, щоб підвищити рівень цифрової компетентності вчителя.
Дякую, Олено Іванівно, за корисний і змістовний матеріал. Дійсно у сучасному світі вчителю потрібно постійно розвивати інформаційно - цифрову компетентність, володіти основами роботи із сучасними цифровими пристроями, крокувати в ногу з часом і ділитися своїми знаннями і навиками з учнями.
У статті Олена Іванівна широко висвітлює роль педагога у загальній цифровізації як першочергової та необхідної складової освіти. Обізнанність вчителя повинна сприяти тому, щоб діти були не пасивними споживачами, а активними виробниками контенту. Погоджуюсь з автором,що розвиток компетенції цифрового викладання залишається проблемою як для педагога особисто, так і для системи освіти.
Дякую, Олено Іванівно,за змістовну та корисну статтю. Повністю погоджуюсь зі змістом статті. Дійсно, у сучасному світі, кожен вчитель повинен постійно розвивати свою інформаційно-цифрову компетентність, володіти основними цифровими технологіями і йти в ногу з часом, щоб учням було цікаво з таким вчителем.
Дякую, Олено Іванівно! Дуже актуальна стаття! В умовах періодичних локдаунів і карантинів саме цифрові технології дають змогу не зупиняти навчання, а безпечно продовжувати його в дистанційному або змішаному форматі. Тому сьогодні цифрова грамотність для вчителя стає пріоритетом.
Повністю погоджуюся з Оленою Іванівною, що розвиток компетенції цифрового викладання залишається проблемою, яку має вирішити система освіти. У цифровому контексті, в якому ми знаходимося сьогодні, суспільство має вимагати, щоб педагогічний колектив мав достатньо цифрових навичок, щоб мати можливість поділитися ними з учнями будь-якого віку та рівня освіти. Доречно, щоб навчальні заклади заохочували навчання компетенції цифрового викладання шляхом підвищення рівня постійної підготовки вчителів, а також удосконалення у початковій підготовці майбутніх учителів, та і існуючу ІКТ-підготовку необхідно вдосконалити, щоб підвищити рівень цифрової компетентності вчителя.
ВідповістиВидалитиДякую за цікаву та корисну інформацію.Було дуже пізнавально.
ВідповістиВидалитиАвтор видалив цей коментар.
ВідповістиВидалитиДякую, Олено Іванівно, за корисний і змістовний матеріал. Дійсно у сучасному світі вчителю потрібно постійно розвивати інформаційно - цифрову компетентність, володіти основами роботи із сучасними цифровими пристроями, крокувати в ногу з часом і ділитися своїми знаннями і навиками з учнями.
ВідповістиВидалитиПоходжуюсь зі змістом статті. Матеріал актуальний і корисний.
ВідповістиВидалитиУ статті Олена Іванівна широко висвітлює роль педагога у загальній цифровізації як першочергової та необхідної складової освіти. Обізнанність вчителя повинна сприяти тому, щоб діти були не пасивними споживачами, а активними виробниками контенту. Погоджуюсь з автором,що розвиток компетенції цифрового викладання залишається проблемою як для педагога особисто, так і для системи освіти.
ВідповістиВидалитиДякую, Олено Іванівно,за змістовну та корисну статтю. Повністю погоджуюсь зі змістом статті. Дійсно, у сучасному світі, кожен вчитель повинен постійно розвивати свою інформаційно-цифрову компетентність, володіти основними цифровими технологіями і йти в ногу з часом, щоб учням було цікаво з таким вчителем.
ВідповістиВидалитиДякую, Олено Іванівно! Дуже актуальна стаття! В умовах періодичних локдаунів і карантинів саме цифрові технології дають змогу не зупиняти навчання, а безпечно продовжувати його в дистанційному або змішаному форматі. Тому сьогодні цифрова грамотність для вчителя стає пріоритетом.
ВідповістиВидалити