У статті розглядаються актуальні проблеми кібербезпеки учасників освітнього процесу, можливі загрози у цифровому навчальному середовищі та методи протидії. Автор визначає найбільш значущі кіберзагрози, що постають перед учасниками освітнього процесу, пропонує дієві методи формування знань і вмінь протидії таким кіберзагрозам. Цінним є також те, що в татті звертається увага на необхідність формування відповідальності учнів за власну поведінку та її можливі наслідки, знання та розуміння небезпек кіберпростору, а також корисні посилання для учасників освітнього процесу. Світлана Пахомова, директор НВО ЛШДНЗ "Вікторія-П"
Тема кібербезпеки залишається однією з найактуальніших в нашому цифровому суспільстві. Автор у статті розглянула і проблеми кібербезпеки і профілактику та методи реагування на кіберагрози. Особливу увагу приділено кіберзагрозам в освітньому середовищі та методити протидії ним. Дуже корисна стаття!
У статті розглядаються актуальні проблеми кібербезпеки учасників освітнього процесу, можливі загрози у цифровому навчальному середовищі та методи протидії. Автор визначає найбільш значущі кіберзагрози, що постають перед учасниками освітнього процесу, пропонує дієві методи формування знань і вмінь протидії таким кіберзагрозам. Цінним є також те, що в татті звертається увага на необхідність формування відповідальності учнів за власну поведінку та її можливі наслідки, знання та розуміння небезпек кіберпростору, а також корисні посилання для учасників освітнього процесу.
ВідповістиВидалитиСвітлана Пахомова, директор НВО ЛШДНЗ "Вікторія-П"
Тема кібербезпеки залишається однією з найактуальніших в нашому цифровому суспільстві. Автор у статті розглянула і проблеми кібербезпеки і профілактику та методи реагування на кіберагрози. Особливу увагу приділено кіберзагрозам в освітньому середовищі та методити протидії ним. Дуже корисна стаття!
ВідповістиВидалитиДуже актуальна стаття! Дякую!
ВідповістиВидалити