Сучасні умови навчання дійсно потребують новітніх підходів. Одним з засобів є використання цифрових технологій, які допомагають у роботі і навчанні. Дякую за корисну інформацію. Будемо використовувати у роботі.
Тетяна Матійко Перенесення навчання в цифрове середовище та його індивідуалізація - неабияка мотивація для професійного зростання, обміну інноваційними ідеями та досвідом.При цьому технології не замінюють вчителя, а доповнюють його. Дякую за цікаву статтю.
Дякую! Цікаво та корисно!Використовуючи можливості цифрових технологій, педагог спонукає учнів до активного навчання, заохочує до взаємодії, співпраці, сприяє формуванню вмінь вирішувати проблеми. У таких умовах посилюється роль учителя початкової школи як партнера у вихованні й розвитку особистості дитини.
Варто наголосити, що поєднання різних форм використання цифрових засобів під час проведення уроку та в позаурочній діяльності учнів сприятиме розвитку аналітичного та критичного мислення, креативності, формуванню дослідницьких навичок, умінню планувати свої дії. Дякую авторці за актуальність представленого досвіду.
Подоліч Олена Створення сучасного цифрового освітнього середовища є важливою умовою успішного навчання школярів. Дякую за актуальні поради щодо практичного використання цифрових засобів навчання!
Дякую, Олено Володимирівно, за змістовну та корисну інформацію! Дійсно, цифрове освітнє середовище – це реальність, у якій живе сучасне суспільство. І для того, щоб бути успішним у професійній діяльності, необхідно бути мобільним, креативним, комунікативним.
Дякую, Олено Володимирівно, за цікаву та змістовну інформацію! Дійсно, цифрове освітнє середовище – це реальність, у якій живе сучасне суспільство. І для того, щоб бути успішним у професійній діяльності, необхідно бути мобільним, креативним, комунікативним.
Новожилова Ірина. Дякую, Олено Володимирівно, за цікаву та змістовну інформацію! Дійсно, цифрове освітнє середовище – це реальність, у якій живе сучасне суспільство. І для того, щоб бути успішним у професійній діяльності, необхідно бути мобільним, креативним, комунікативним.
Розкрита Агєєвою О.В. тема є актуальною та важливою на сучасному етапі. Автор статті розглядає інформаційно-освітнє середовище школи як систему інструментальних засобів і ресурсів, що забезпечують умови для реалізації освітньої діяльності на основі інформаційно-комунікаційних технологій. Подає аналіз цифрових засів визначає практичні можливості їх використання в освітньому процесі у початкових класах,визначає переваги та недоліки окремих цифрових засобів. Дякую за цікаву і грунтовну роботу. Світлана Пахомова, директор НВО ЛШДНЗ "Вікторія-П"
За Державним стандартом початкової освіти метою інформатичної освітньої галузі є формування інформаційно-комунікаційної компетентності та інших ключових компетентностей, здатності до розв'язування проблем з використанням цифрових пристроїв,інформаційно-комунікаційних технологій і критичного мислення для розвитку, творчого самовираження, власного та суспільного добробуту, навичок безпечної та етичної діяльності в інформаційному суспільстві. Дякую авторці статті за пізнавальний матеріал, який дуже актуальний для нашого закладу в умовах дистанційного навчання. інформація потрібна для підвищення цифрової грамотності педагогів, особливо початкової школи. із задоволенням обговоримо запропоновані методи інтерактивної взаємодії на педагогічній раді. Олена Ганжа, кандидат педагогічних наук, директор КЗЗСО гімназія №4 Жовтоводської міської ради.
Сучасні умови навчання дійсно потребують новітніх підходів. Одним з засобів є використання цифрових технологій, які допомагають у роботі і навчанні. Дякую за корисну інформацію. Будемо використовувати у роботі.
ВідповістиВидалитиТетяна Матійко
ВідповістиВидалитиПеренесення навчання в цифрове середовище та його індивідуалізація - неабияка мотивація для професійного зростання, обміну інноваційними ідеями та досвідом.При цьому технології не замінюють вчителя, а доповнюють його.
Дякую за цікаву статтю.
Дякую. Стаття цікава,змістовна і має практичні поради щодо навчання у сучасному овітньому середовищі.
ВідповістиВидалитиДякую! Цікаво та корисно!Використовуючи можливості цифрових технологій, педагог спонукає учнів до активного навчання, заохочує до взаємодії, співпраці, сприяє формуванню вмінь вирішувати проблеми. У таких умовах посилюється роль учителя початкової школи як партнера у вихованні й розвитку особистості дитини.
ВідповістиВидалитиВарто наголосити, що поєднання різних форм використання цифрових засобів під час проведення уроку та в позаурочній діяльності учнів сприятиме розвитку аналітичного та критичного мислення, креативності, формуванню дослідницьких навичок, умінню планувати свої дії. Дякую авторці за актуальність представленого досвіду.
ВідповістиВидалитиПодоліч Олена
ВідповістиВидалитиСтворення сучасного цифрового освітнього середовища є важливою умовою успішного навчання школярів. Дякую за актуальні поради щодо практичного використання цифрових засобів навчання!
Дякую, Олено Володимирівно, за змістовну та корисну інформацію! Дійсно, цифрове освітнє середовище – це реальність, у якій живе сучасне суспільство. І для того, щоб бути успішним у професійній діяльності, необхідно бути мобільним, креативним, комунікативним.
ВідповістиВидалитиДякую, Олено Володимирівно, за цікаву та змістовну інформацію! Дійсно, цифрове освітнє середовище – це реальність, у якій живе сучасне суспільство. І для того, щоб бути успішним у професійній діяльності, необхідно бути мобільним, креативним, комунікативним.
ВідповістиВидалитиНовожилова Ірина. Дякую, Олено Володимирівно, за цікаву та змістовну інформацію! Дійсно, цифрове освітнє середовище – це реальність, у якій живе сучасне суспільство. І для того, щоб бути успішним у професійній діяльності, необхідно бути мобільним, креативним, комунікативним.
ВідповістиВидалитиРозкрита Агєєвою О.В. тема є актуальною та важливою на сучасному етапі. Автор статті розглядає інформаційно-освітнє середовище школи як систему інструментальних засобів і ресурсів, що забезпечують умови для реалізації освітньої діяльності на основі інформаційно-комунікаційних технологій. Подає аналіз цифрових засів визначає практичні можливості їх використання в освітньому процесі у початкових класах,визначає переваги та недоліки окремих цифрових засобів. Дякую за цікаву і грунтовну роботу.
ВідповістиВидалитиСвітлана Пахомова, директор НВО ЛШДНЗ "Вікторія-П"
За Державним стандартом початкової освіти метою інформатичної освітньої галузі є формування інформаційно-комунікаційної компетентності та інших ключових компетентностей, здатності до розв'язування проблем з використанням цифрових пристроїв,інформаційно-комунікаційних технологій і критичного мислення для розвитку, творчого самовираження, власного та суспільного добробуту, навичок безпечної та етичної діяльності в
ВідповістиВидалитиінформаційному суспільстві. Дякую авторці статті за пізнавальний матеріал, який дуже актуальний для нашого
закладу в умовах дистанційного навчання. інформація потрібна для підвищення цифрової грамотності педагогів, особливо початкової школи. із задоволенням обговоримо запропоновані методи інтерактивної взаємодії на педагогічній раді.
Олена Ганжа, кандидат педагогічних наук, директор КЗЗСО гімназія №4 Жовтоводської міської ради.