Тема актуальна.Дякую.Вікторія Володимирівна на заняттях створює ігрову атмосферу,що розвиває пізнавальний інтерес і активність дітей,проявляє індивідуальний підхід до кожної дитини.Спираючись на свій творчий потенциал,педагог знаходить нові варианти проведення ігор,вдосконалює їх.Заняття проводить творчо,з досконало підібраним наочним матеріалом,спостерігається систематичність.
У зв'язку із сучасною стрімкою технологізацією дітки мають обмежений досвід ігрової діяльності. Вихователь має не лише створити сприятливе середовище, але й стимулюванням заохочувати до мовлення. Однак лише спілкуваня замало. Дошкільник повинен зацікавити однолітка у спільній діяльності, що залежить від логічних операцій малечі. Автор точно підкресли: "Актуальним є те, що подібна організація логопедичного впливу забезпечує єдність формування специфічних і загально функціональних механізмів мови і здійснюється опосередковано через систему розвиваючих словесних ігор." Відповідно, надалі буду використовувати словесні ігри, а з рекомендованою нижче літературою навіть краще) Дякую за інформацію.
Великого значення у розвитку дитини дошкільного віку з вадами мовлення набувають ігри. Ігрова діяльність дитини є своєрідною формою виявлення нею своєї активності. В іграх розвивається мовленнєва активність, сенсорна сфера, сприймання простору і часу, кмітливість, вольові якості, вміння та навички.В свїй роботі Вікторія Володимирівна використовує багато різноманітних ігор, постійно оновлює матеріал. Заняття проходять в ігровій формі, цікаво для дітей. Бажаю успіху в роботі!
Тема дуже актуальна. Система корекційно-розвивального навчання з формування корекції складової структури слова у дітей з порушеннями мовленнєвого розвитку представлено комплекс ігрових вправ і завдань. Що безумовно, має створити у дітей позитивну мотивацію до навчання.
На сучасному етапі розвитку сучасної дошкільної логопедії особливого значення набувають питання використання ігрових технологій до корекції та попередження мовленнєвих порушень. Тема актуальна і потрібна не тільки логопедам, а й вихователям ЗДО
Тема цікава, науково-обгрунтована. Має практичне значення для логопедів. Однак, рекомендувала б її для ознайомлення батькам дітей, які мають порушення мовлення.
Цікава, науково обґрунтована стаття. Гра - найважливіший вид діяльності дошкільників. Ігровий метод навчання сприяє створенню заінтересованої, невимушеній обстановки, встановлення психологічно адекватної віком ситуації спілкування. На своїх заняттях авторка широко використовує ігрові прийоми навчання,організовує заняття так, щоб дитина комфортно себе почувала, не замикалася, не соромилася, що забезпечує досягнення поставлених цілей , робить заняття цікавими і бажаними для дітей. Вікторія Володимирівна створила і постійно поповнює чималу добірку дидактичних, словесних, настільно-друкованих ігор, різноманітних іграшок та дидактичних матеріалів. Систематично надає консультативну допомогу вихователям та батькам про проведення занять в ігровій формі при виконанні завдань логопеда. Бажаю наснаги та подальшого професійного росту.
Актуальна тема в наш час. Доречно, що автор статті звернула увагу на емоціональний стан особистості після усвідомлення власної мовленнєвої недостатності. Дякую за цікавий матеріал.
В наш час пріоритетними для розвитку дитини дошкільного віку є спілкування і мовленнєвотворча діяльність у спеціально організованому освітньому середовищі. Тому освітлена Вікторією Володимирівною тема дуже важлива, у теперішній час, тому що провідна діяльність дошкільників - ігрова, діти через гру за допомогою спеціалістів розвивають когнітивну сферу, особливо мисленнєві операції. Дуже вам вдячна за інформацію і рекомендовану літературу!
Необхідність написання статті по даній проблематиці обгрунтована сучасними вимогами освітнього процесу. Вважаю, що автору доречно вдалося розкрити сутність та зміст своєї позиції. Висновки Вікторіі Володимирівни вдало розкрили тему роботи.
Дуже актуальна тема.Автор допису всебічно розкрила важливість та суть запропонованої теми.Вважаю, що, дійсно, використання ігрових вправ у роботі з дітьми - логопатами - це запорука результативності роботи з ними.Адже ігрові вправи діти виконують охоче, їм це цікаво.А, отже, матеріал, запропонований педагогом, дошкільнята засвоюють краще, швидше, не має потреби змушувати їх щось робити, виконувати ту чи іншу вправу, завдання.Дякую Вам, пані Вікторіє, за цікавий допис і бажаю успіхів у роботі і надалі!
Я дякую Вікторії Володимирівні за те, що змогла привернути увагу до даної роботи таке широке коло небайдужих фахівців. Тема актуальна, потребує певного переосмислення у відповідності з часом, змінами в запитах замовників освітніх послуг і здобувачів освіти. Бажаю творчих успіхів. Дякую.
Тема актуальна.Дякую.Вікторія Володимирівна на заняттях створює ігрову атмосферу,що розвиває пізнавальний інтерес і активність дітей,проявляє індивідуальний підхід до кожної дитини.Спираючись на свій творчий потенциал,педагог знаходить нові варианти проведення ігор,вдосконалює їх.Заняття проводить творчо,з досконало підібраним наочним матеріалом,спостерігається систематичність.
ВідповістиВидалитиУ зв'язку із сучасною стрімкою технологізацією дітки мають обмежений досвід ігрової діяльності. Вихователь має не лише створити сприятливе середовище, але й стимулюванням заохочувати до мовлення. Однак лише спілкуваня замало. Дошкільник повинен зацікавити однолітка у спільній діяльності, що залежить від логічних операцій малечі. Автор точно підкресли: "Актуальним є те, що подібна організація логопедичного впливу забезпечує єдність формування специфічних і загально функціональних механізмів мови і здійснюється опосередковано через систему розвиваючих словесних ігор." Відповідно, надалі буду використовувати словесні ігри, а з рекомендованою нижче літературою навіть краще) Дякую за інформацію.
ВідповістиВидалитиВеликого значення у розвитку дитини дошкільного віку з вадами мовлення набувають ігри. Ігрова діяльність дитини є своєрідною формою виявлення нею своєї активності. В іграх розвивається мовленнєва активність, сенсорна сфера, сприймання простору і часу, кмітливість, вольові якості, вміння та навички.В свїй роботі Вікторія Володимирівна використовує багато різноманітних ігор, постійно оновлює матеріал. Заняття проходять в ігровій формі, цікаво для дітей. Бажаю успіху в роботі!
ВідповістиВидалитиБезумовно хороша робота, адже саме так діти стають кращими. Автор роботи звернув увагу на це.
ВідповістиВидалитиТема дуже актуальна. Система корекційно-розвивального навчання з формування корекції складової структури слова у дітей з порушеннями мовленнєвого розвитку представлено комплекс ігрових вправ і завдань. Що безумовно, має створити у дітей позитивну мотивацію до навчання.
ВідповістиВидалитиНа сучасному етапі розвитку сучасної дошкільної логопедії особливого значення набувають питання використання ігрових технологій до корекції та попередження мовленнєвих порушень. Тема актуальна і потрібна не тільки логопедам, а й вихователям ЗДО
ВідповістиВидалитиТема цікава, науково-обгрунтована. Має практичне значення для логопедів. Однак, рекомендувала б її для ознайомлення батькам дітей, які мають порушення мовлення.
ВідповістиВидалитиАвтор статті, що чітко розкрила шляхи подолання мовних порушень у дітей-логопатів ігровими засобами. Буду використовувати у своїй роботі.
ВідповістиВидалитиЦікава, науково обґрунтована стаття. Гра - найважливіший вид діяльності дошкільників. Ігровий метод навчання сприяє створенню заінтересованої, невимушеній обстановки, встановлення психологічно адекватної віком ситуації спілкування. На своїх заняттях авторка широко використовує ігрові прийоми навчання,організовує заняття так, щоб дитина комфортно себе почувала, не замикалася, не соромилася, що забезпечує досягнення поставлених цілей , робить заняття цікавими і бажаними для дітей. Вікторія Володимирівна створила і постійно поповнює чималу добірку дидактичних, словесних, настільно-друкованих ігор, різноманітних іграшок та дидактичних матеріалів. Систематично надає консультативну допомогу вихователям та батькам про проведення занять в ігровій формі при виконанні завдань логопеда. Бажаю наснаги та подальшого професійного росту.
ВідповістиВидалитиАктуальна тема в наш час. Доречно, що автор статті звернула увагу на емоціональний стан особистості після усвідомлення власної мовленнєвої недостатності. Дякую за цікавий матеріал.
ВідповістиВидалитиОльга Безай, практичний психолог ДНЗ № 72
ВідповістиВидалитиВ наш час пріоритетними для розвитку дитини дошкільного віку є спілкування і мовленнєвотворча діяльність у спеціально організованому освітньому середовищі. Тому освітлена Вікторією Володимирівною тема дуже важлива, у теперішній час, тому що провідна діяльність дошкільників - ігрова, діти через гру за допомогою спеціалістів розвивають когнітивну сферу, особливо мисленнєві операції. Дуже вам вдячна за інформацію і рекомендовану літературу!
Необхідність написання статті по даній проблематиці обгрунтована сучасними вимогами освітнього процесу. Вважаю, що автору доречно вдалося розкрити сутність та зміст своєї позиції. Висновки Вікторіі Володимирівни вдало розкрили тему роботи.
ВідповістиВидалитиДуже актуальна тема.Автор допису всебічно розкрила важливість та суть запропонованої теми.Вважаю, що, дійсно, використання ігрових вправ у роботі з дітьми - логопатами - це запорука результативності роботи з ними.Адже ігрові вправи діти виконують охоче, їм це цікаво.А, отже, матеріал, запропонований педагогом, дошкільнята засвоюють краще, швидше, не має потреби змушувати їх щось робити, виконувати ту чи іншу вправу, завдання.Дякую Вам, пані Вікторіє, за цікавий допис і бажаю успіхів у роботі і надалі!
ВідповістиВидалитиЯ дякую Вікторії Володимирівні за те, що змогла привернути увагу до даної роботи таке широке коло небайдужих фахівців. Тема актуальна, потребує певного переосмислення у відповідності з часом, змінами в запитах замовників освітніх послуг і здобувачів освіти. Бажаю творчих успіхів. Дякую.
ВідповістиВидалити