> Комунальна установа "Міський центр професійного розвитку педагогічних працівників Кропивницької міської ради"

КІСЄЄВА

 

29 коментарів:

  1. Дякуємо Наталії Володимирівні за дуже цікаву і змістовну статтю.В сучасниму світі педагог обов'язково повинен бути цифрово- грамотним.

    ВідповістиВидалити
  2. Оксана Бабич, НВО №32понеділок, 24 січня, 2022

    Роль сучасного вчителя, рівень його підготовки – зокрема цифрова компетентність – є надзвичайно важливою для впровадження цінностей Нової української школи. Дякую автору за змістовний виклад матеріалу.

    ВідповістиВидалити
  3. Дякую за цікаву та змістовну статтю. Сучасний вчитель повинен уміти створити умови для практичного оволодіння мовою для кожного учня, вибрати такі методи навчання, які б дали можливість проявити свою активність, свою творчість, і навіть активізувати пізнавальну діяльність у процесі навчання іноземних мов.

    ВідповістиВидалити
  4. Лариса Нестеряк, НВО №32вівторок, 25 січня, 2022

    На сучасному етапі розвитку освіти цифрова грамотність для вчителя стає пріоритетом. Погоджуюсь з автором статті, що цифрові компетентності - це базова річ, без якої неможливо уявити ефективну роботу сучасного вчителя. Дякую за змістовну статтю. Бажаю творчих сил та натхнення!

    ВідповістиВидалити
  5. Цифрові компетентності – це базова річ, без якої неможливо уявити ефективну роботу сучасного вчителя. В умовах періодичних локдаунів і карантинів саме цифрові технології дають змогу не зупиняти навчання, а безпечно продовжувати його в дистанційному або змішаному форматі. Дякую атору за змістовну статтю.

    ВідповістиВидалити
  6. Розділяю думку автора, що цифрова грамотність педагога – вміння працювати з сучасною цифровою технікою і володіти сучасними інформаційно-комунікаційними технологіями. Іншими словами сучасний вчитель повинен мати так звану ІКТ-компетентність. Без цих умінь неможливо провести сучасний урок. Дякую за цікаву статтю, а особливо наведенні результати досліджень.

    ВідповістиВидалити
  7. Дякую за змістовну та цікаву статтю. Багато корисної інформації

    ВідповістиВидалити
  8. Ірина Дерновасереду, 26 січня, 2022

    Погоджуюсь, що цифрова грамотність педагога є обов'язковою умовою його професійного розвитку.Впроваджувати цифрову освіту та грамотність учнів може лише педагог, який сам має достатній рівень розвитку цифрових компетенцій. Такі вимоги часу. Бажаю автору творчих успіхів.Дякую за змістовну статтю.

    ВідповістиВидалити
  9. Наталія Іщенкосереду, 26 січня, 2022

    Дякую автору за змістовну статтю. Вчитель, застосовуючи роботу з цифровими освітніми технологіями, формує у учнів інформаційну грамотність, знайомить їх з корисними сервісами, мотивує учнів до роботи на уроках.

    ВідповістиВидалити
  10. Вчитель повинен володіти в наш час цифровою грамотністю і бути прикладом для учнів, адже час не стоїть на місці і цифрові технології все частіше супроводжують нас по життю і в навчанні звичайно. Дякую автору за чудові думки та приклади.

    ВідповістиВидалити
  11. Наталія Костиря, НВО№32четвер, 27 січня, 2022

    Дякую за чудові думки. Погоджуюсь, що у наш час для педагога дуже важливою є цифрова компетентність, зокрема через те, що потрібно тримати руку на пульсі сучасних інформаційно-комунікаційних технологій.

    ВідповістиВидалити
  12. Яна Іващенко, НВО 32пʼятницю, 28 січня, 2022

    Погоджуюсь з автором, цифрова компетентність, є важливим компонентом професійної компетентності сучасного педагога. Дякую автору за змістовну статтю.

    ВідповістиВидалити
  13. Автор статті дуже ретельно і змістовно розкрив поняття цифрової компетентності вчителя. Цифрова компетентність – це базова річ, без якої неможливо уявити ефективну роботу сучасного вчителя. В умовах періодичних локдаунів і карантинів саме цифрові технології дають змогу не зупиняти навчання, а безпечно продовжувати його в дистанційному або змішаному форматі. Тому сьогодні цифрова грамотність для вчителя стає пріоритетом.

    ВідповістиВидалити
  14. Сучасний вчитель повинен уміти створити умови для практичного оволодіння мовою для кожного учня, вибрати такі методи навчання, які б кожному учню проявити свою активність, свою творчість.І цифрова компетентність, є важливим компонентом професійної компетентності сучасного педагога.В умовах періодичних локдаунів і карантинів саме цифрові технології дають змогу не зупиняти навчання, а безпечно продовжувати його в дистанційному або змішаному форматі. Дякую автору, що подвлилась своїм досвідом.

    ВідповістиВидалити
  15. Цілком згодна з автором статті, що цифрова грамотність – набір знань та вмінь, які необхідні для безпечного та ефективного використання цифрових технологій та ресурсів Інтернету. Тема статті дуже актуальна для нашого часу. Дякую за статтю!

    ВідповістиВидалити
  16. Дякую автору за статтю! Дійсно цифрова грамотність є однією з ключових для повноцінного життя та діяльності людини.Вчитель повинен стежити за темпом інновацій цифрової освіти та грамотно вибудовувати навчальний процес.

    ВідповістиВидалити
  17. Світлана Цуркан НВО №32неділю, 30 січня, 2022

    У сучасному світі цифрова грамотність є однією з ключових для повноцінного життя та діяльності людини. А від педагогів залежить, наскільки ефективно вони зможуть сформувати цифрову грамотність у учнів і чи вони мають для цього достатній рівень розвитку своїх цифрових компетенцій. Наталія Володимирівна вдало обґрунтувала сутність формування цифрової грамотності педагога та поділилася практичними порадми для вчителів. Дякую за змістовний матеріал.

    ВідповістиВидалити
  18. цифрова компетентність є складовою частиною інформаційної культури вчителя, виконує інтеграційні функції, служить сполучною ланкою загальнопедагогічних і спеціальних знань і умінь, тому дана стаття є досить актуальною

    ВідповістиВидалити
  19. Для сучасної людини оволодіти цифровою грамотністю так само важливо, як вміти писати, читати, говорити. Від рівня цифрової грамотності залежить не лише комфорт проживання в країні цифрових сервісів, але й конкурентоспроможність кожного. Дякую автору статті!

    ВідповістиВидалити
  20. Цікаве дослідження провела Наталія Володимирівна, у статті багато корисної та важливої для сучасного вчителя інформації. І повністю підтримую думку авторки , що цифрово-грамотний педагог стає членом єдиного освітнього інформаційного середовища. Він працює над узагальненням та оприлюдненням для педагогічного загалу власного досвіду: пише і видає методичні посібники з проблеми використання ІКТ при викладанні предметів, розміщує напрацювання в мережі Інтернет. А найголовніше використовує ІКТ у своїй щоденній роботі з учнями. Без цього вже не можна уявити сучасний освітній процес. Тому вчителі мають вдосконалювати свою інформаційно-комунікаційну компетентність та постійно слідкувати за новинками та розвитком інформаційних технологій. Дякую Наталії Володимирівні за змістовну та актуальну статтю.

    ВідповістиВидалити
  21. Поліна Резніченкосереду, 02 лютого, 2022

    Сучасному педагогу не обійтися без цифрової грамотності! Дякую за змістовну статтю та бажаю Вам подальших успіхів у педагогічній діяльності!

    ВідповістиВидалити
  22. В статті цікаво, зрозуміло та якісно розкрите питання цифрової грамотності педагога. Дякую!

    ВідповістиВидалити
  23. Дякую за змістовну та актуальну роботу. В умовах сьогодення цифрова грамотність є обов'язковою вимогою до сучасного педагога. Успіхів у подальшій професійній діяльності.

    ВідповістиВидалити
  24. Дякую за змістовну та актуальну роботу. В умовах сьогдення цифрова грамотність є обов'язковою вимогою до сучасного педагога. Успіхів Вам у подальшій роботі.

    ВідповістиВидалити
  25. У час новітніх технологій цифрова грамотність є запорукою успіху та розвитку всіх учасників навчального процесу. Дякую!

    ВідповістиВидалити