Опановуючи сучасними інтерактивними педагогічними технологіями, педагог поступово входить у світ сучасних технологій. Саме використання інтерактивних технологій забезпечить оптимізацію освітнього процесу і відкриє нові перспективи. Тема актуальна. Дякую за статтю.
Застосування і використання в навчальній діяльності інтерактивних форм та методів навчання сприяє розвитку навичок критичного мислення та пізнавальних інтересів учнів. На уроках, де використовуються ці технології діти почувають себе впевнено, вільно висловлюють свої думки і спокійно сприймають зауваження, адже вони є активними учасниками освітнього процесу. В атмосфері довіри та взаємодопомоги легко робити відкриття, усвідомлювати важливість здобутих знань. Саме за таких умов можливе виховання особистості, підготовленої до майбутнього, у якому необхідно розв’язувати проблеми та приймати конкретні рішення. Дякую колезі за представлений матеріал.
Дійсно, багаторіний досвід роботи показує, що найсильнішим мотивом у навчанні є пізнавальний інтерес учня. Сучасне покоління учнів більш динамічне і вчитель повинен постійно вдосконалювати свою фахову майстерність : використовувати старі, перевірені методи навчання та поєднувати їх з сучасними технологіями. В своїй статті колега детально описала найбільш цікаві та дієві методи, які підвищують ефективність навчання.
Цікава та грунтовна стаття Світлани Зобенко, наводить на роздуми. Дійсно, сучасний урок в умовах сучасної школи вимагає нових підходів задля створення якої необхідні нові педагогічні технології, які були б цікаві для сучасного учня. Педагог повинен застосовувати особистісний творчий підхід на пошук нового в організації навчально-виховного процесу. Сучасні інтерактивні педагогічні технології сприяють тому, що їх можна використовувати на уроках і отримати новий сучасний урок. Все залежить від педагогічної майстерності!
Дякую, Cвітлано Юріївно, не лише за змістовне розкриття поняття проєктна діяльність, механізму реалізації теоретичних основ проєктних технологій, а й за цікаві та змістовні заходи, які ви проводите в нашій школі, під час яких завжди реалізовується якийсь проєкт. Наснаги вам та творчого потенціалу!!!
Погоджуюся з пані Світланою, що проєктна діяльність створює умови для формування життєвих компетенцій учнів початкових класів. Розглядаються переваги використання методу проєктів у виховній діяльності. Матеріал, викладений у статті допоможе під час підготовки до створення проєктів. Дякую, колего, за Вашу ґрунтовну працю! Творчих успіхів і натхнення!
Вчитель показала, що використання сучасних інтерактивнихта педагогічних технологій дозволяє здійснити задумане, зробити урок сучасно-якісним, а також впливає на зростання професійної компетентності вчителя та розвиток інтелектуальних, пізнавальних та творчих компетенцій учня. Дякую колезі за змістовну статтю.
Дякую за цікаву та змістовну статтю. Використання інтерактивного навчання показує,що учні вчаться бути демократичними, ефективно спілкуватися з іншими людьми, критично мислити, приймати продумані рішення.
Опановуючи сучасними інтерактивними педагогічними технологіями, педагог поступово входить у світ сучасних технологій. Саме використання інтерактивних технологій забезпечить оптимізацію освітнього процесу і відкриє нові перспективи. Тема актуальна. Дякую за статтю.
ВідповістиВидалитиЗастосування і використання в навчальній діяльності інтерактивних форм та методів навчання сприяє розвитку навичок критичного мислення та пізнавальних інтересів учнів. На уроках, де використовуються ці технології діти почувають себе впевнено, вільно висловлюють свої думки і спокійно сприймають зауваження, адже вони є активними учасниками освітнього процесу. В атмосфері довіри та взаємодопомоги легко робити відкриття, усвідомлювати важливість здобутих знань. Саме за таких умов можливе виховання особистості, підготовленої до майбутнього, у якому необхідно розв’язувати проблеми та приймати конкретні рішення. Дякую колезі за представлений матеріал.
ВідповістиВидалитиДійсно, багаторіний досвід роботи показує, що найсильнішим мотивом у навчанні є пізнавальний інтерес учня. Сучасне покоління учнів більш динамічне і вчитель повинен постійно вдосконалювати свою фахову майстерність : використовувати старі, перевірені методи навчання та поєднувати їх з сучасними технологіями. В своїй статті колега детально описала найбільш цікаві та дієві методи, які підвищують ефективність навчання.
ВідповістиВидалитиЦікава та грунтовна стаття Світлани Зобенко, наводить на роздуми. Дійсно, сучасний урок в умовах сучасної школи вимагає нових підходів задля створення якої необхідні нові педагогічні технології, які були б цікаві для сучасного учня. Педагог повинен застосовувати особистісний творчий підхід на пошук нового в організації навчально-виховного процесу. Сучасні інтерактивні педагогічні технології сприяють тому, що їх можна використовувати на уроках і отримати новий сучасний урок. Все залежить від педагогічної майстерності!
ВідповістиВидалитиДякую, Cвітлано Юріївно, не лише за змістовне розкриття поняття проєктна діяльність, механізму реалізації теоретичних основ проєктних технологій, а й за цікаві та змістовні заходи, які ви проводите в нашій школі, під час яких завжди реалізовується якийсь проєкт. Наснаги вам та творчого потенціалу!!!
ВідповістиВидалитиПогоджуюся з пані Світланою, що проєктна діяльність створює умови для формування життєвих компетенцій учнів початкових класів. Розглядаються переваги використання методу проєктів у виховній діяльності. Матеріал, викладений у статті допоможе під час підготовки до створення проєктів. Дякую, колего, за Вашу ґрунтовну працю! Творчих успіхів і натхнення!
ВідповістиВидалитиВчитель показала, що використання сучасних інтерактивнихта педагогічних технологій дозволяє здійснити задумане, зробити урок сучасно-якісним, а також впливає на зростання професійної компетентності вчителя та розвиток інтелектуальних, пізнавальних та творчих компетенцій учня. Дякую колезі за змістовну статтю.
ВідповістиВидалитиДякую за цікаву та змістовну статтю. Використання інтерактивного навчання показує,що учні вчаться бути демократичними, ефективно спілкуватися з іншими людьми, критично мислити, приймати продумані рішення.
Видалити