Пані Тетяно, чудовий матеріал. Безумовно, використання медіаосвіти у навчально-виховному процесі ЗДО - це вимога, що продиктована часом та суспільством. Особливо важливо, що була звернута увага на триріжний напрямок в організації медіаосвіти: робота з педагогами, дошкільниками та батьками.
Час вимагає того, аби сучасні діти були медіаграмотними. Безумовно, головним в медіаосвіті є захист дитини від агресивного медіасередовища, так званого інформаційного "сміття" - для цього кожен педагог має володіти відповідними знаннями.
Дякую за цікавий зміст статті.Вірно ви підмітили,що медіа-засоби можуть успішно використовуватись в умовах дошкільного навчального закладу. Да ,а наше матеріально - технічне забезпечення...бажає бути кращим. Натхнення у вашій роботі.
Дякую,цікава інформація.Медіаосвіта педагогів у садочку є важливою умовою формування медіакомпетентності дошкільників та батьків,а створення матеріально-технічної бази є підгрунтям забезпечення розвитку мовленнєвої компетентності вихованців.
Дякую автору за змістовну та цікаву публікацію. Медіаосвіта є невід`ємною частиною нашого сучасного життя, а особливо під час карантинних обмежень. Тому нам дорослим потрібно постійно самовдосконалювати свою ІТ-грамотність.
Тетяна Миколаївна познайомила з системою роботи колективу зі створення середовища, яке сприятиме інтеграції медіаосвітніх завдань в освітній процес, надала актуальності формуванню батьківської медіаосвіти. Тема статті продиктована часом, адже сьогодні є актуальним і досить необхідним вирішення питання медіа-інформаційної грамотності суб'єктів освітнього простору закладу дошкільної освіти. Нині діти сприймають більше інформації, ніж будь-коли. Сховатися від цього потужного потоку вже неможливо. Залишається пристосуватися, навчитися використовувати інформацію з користю, відкидаючи зайве. Для цього й потрібна медіаграмотність. Таким чином, для дітей існують три основні агенти медіасоціалізації: батьки, педагоги й однолітки. Тож, працюємо над формуванням інформаційно-комунікаційна культури разом! Успіхів, натхнення автору!
Змістовна, цікава стаття, яка спонукає замислитися над актуальністю власної медіаосвіти, приводить до розуміння необхідності підвищення кваліфікаціїї в цьому напрямку. Чи зможе вихователь, що сам не володіє медіаграмотністю,підготувати дітей до ефективної взаємодії із сучасним інформаційним середовищем? Бажаю Тетяні Миколаївні успіхів, небайдужих колег-однодумців.
Зміст статті Тетяни Миколаївні є результатом наполегливої, багаторічної праці в якості методиста ДНЗ. Сутність матеріала охоплює всі основні принципи і аспекти формування медіаосвіти в умовах дитячого закладу. Отримані результати підтверджени прикладами, які вдосконалюють роботу колективу. Автор вдало використовує публікації відчізнчних і зарубіжних педагогів і науковців. Бажаю успіхів у Вашій чудової праці.
Зміст статті Тетяни Миколаївні є результатом наполегливої, багаторічної праці в якості методиста ДНЗ. Сутність матеріала охоплює всі основні принципи і аспекти формування медіаосвіти в умовах дошкільного закладу. Отримані результати підтверджени прикладами, які вдосконалюють роботу колективу. Автор вдало використовує публікації відчізнчних і зарубіжних педагогів і науковців. Бажаю успіхів у Вашій чудової праці.
Дякую за цікавий зміст статті! Організація просвітницької роботи з педагогічними працівниками закладу у вигляді консультацій, семінарів, семінарів - практикумів, конференцій, майстер-класів, квестів, обміну досвідом, створення банку методичних розробок педагогів-практиків важлива складова співпраці вихователя - методиста та педагогів дошкільного закладу. Успіхів в педагогічній діяльності!
Дуже цікавий, наповнений допис!Глибоко і всебічно розкрито питання важливості, актуальності проблеми медіаосвіти та медіаграмотності, зокрема, в роботі дошкільного навчального закладу! І це, безперечно,вимога сучасності! Тетяна Миколаївна, як вихователь - методист, докладала і докладає дуже багато зусиль в цьому напрямку в роботі з педагогами закладу.У дописі грунтовно викладений обсяг виконаної роботи.Тетяно Миколаївно,бажаю Вам і надалі успіхів у Вашій роботі!
Справді,бути медіакомпетентним в сучасності це вже не щось особливе, це необхідність. Це потужний сучасний інструмент навчання і виховання. Вдячні за непросту роботу, роботу просвітництва, відкриття нового,цікавого корисного.
Стаття цікава,інформативна і корисна! У ній вдало розкрито необхідність дотримання балансу між позитивними сторонами та ризиками використання "інтелектуального знаряддя". Адже сьогодні справді важливо, з одного боку, уміти захистити себе від шкідливого впливу медіа, а з другого - навчитися використовувати ці технології для того, щоб задовольняти свої інтереси, розвивати здібності,уміти швидко знаходити необхідну інформацію та ефективно комунікувати. Тому питання формування медіакультури у дорослих і в дітей є дуже актуальним. Дякую, пані Тетяно, за статтю і Вашу велику практичну роботу в такому важливому сьогодні напрямку. Бажаю Вам успіхів, цікавих ідей та можливостей їх реалізації!
В наш час дошкілля вимагає від нас володіння знаннями у сфері мультимедійних технологій. Використання мультимедіа дозволяє вирішити багато задач в навчально-виховному процесі. Зміст статті є результатом наполегливої праці. Тетяна Миколаївна докладає багато зусиль цьому напрямку в роботі. Дякую за змістовну та цікаву статтю. Натхнення і творчості Вам в подальшій роботі.
Відомо, що кожен досвідчений педагогічний колектив шукає нових шляхів поліпшення освітнього процесу, досягнення позитивних результатів.Зокрема, для того, щоб знайти сучасні дієві шляхи розв'язання проблеми підвищення якості освіти в закладі. Вам це вдається! Представлений в статті практичний досвід Тетяни Миколаївни щодо медіаосвіті педагогічних працівників закладу є ефективним та результативним. Творчих успіхів вам в цьому напрямку!
Тетяна Миколаївна є взірцем для педагогів нашого закладу в питаннях впровадження в роботу медіа засобів і технологій. З її допомогою ми всі крок за кроком рухаємось в цьому напрямку. Хочу відзначити її наполегливість і постійне професійне зростання, педагогічну майстерність і людяність. Я пишаюсь тим, що у наших педагогів є такий наставник, лідер і партнер. Дякую.
Дуже цікава і змістовна стаття. Підтримую думку про те, що медіаграмотність в наш час дуже важлива, насамперед для дітей. Тому починати ознайомлювати дітей необхідно якомога раніше відповідно до віку.
Пані Тетяно, чудовий матеріал. Безумовно, використання медіаосвіти у навчально-виховному процесі ЗДО - це вимога, що продиктована часом та суспільством. Особливо важливо, що була звернута увага на триріжний напрямок в організації медіаосвіти: робота з педагогами, дошкільниками та батьками.
ВідповістиВидалитиЧас вимагає того, аби сучасні діти були медіаграмотними. Безумовно, головним в медіаосвіті є захист дитини від агресивного медіасередовища, так званого інформаційного "сміття" - для цього кожен педагог має володіти відповідними знаннями.
ВідповістиВидалитиДякую за цікавий зміст статті.Вірно ви підмітили,що медіа-засоби можуть успішно використовуватись в умовах дошкільного навчального закладу. Да ,а наше матеріально - технічне забезпечення...бажає бути кращим.
ВідповістиВидалитиНатхнення у вашій роботі.
Дякую, Вам за досить актуальну інформацію.Медіа сильно впливають на побут, світогляд, культуру людини її політичні переконання.
ВідповістиВидалитиДякую,цікава інформація.Медіаосвіта педагогів у садочку є важливою умовою формування медіакомпетентності дошкільників та батьків,а створення матеріально-технічної бази є підгрунтям забезпечення розвитку мовленнєвої компетентності вихованців.
ВідповістиВидалитиДякую автору за змістовну та цікаву публікацію. Медіаосвіта є невід`ємною частиною нашого сучасного життя, а особливо під час карантинних обмежень. Тому нам дорослим потрібно постійно самовдосконалювати свою ІТ-грамотність.
ВідповістиВидалитиТетяна Миколаївна познайомила з системою роботи колективу зі створення середовища, яке сприятиме інтеграції медіаосвітніх завдань в освітній процес, надала актуальності формуванню батьківської медіаосвіти.
ВідповістиВидалитиТема статті продиктована часом, адже сьогодні є актуальним і досить необхідним вирішення питання медіа-інформаційної грамотності суб'єктів освітнього простору закладу дошкільної освіти.
Нині діти сприймають більше інформації, ніж будь-коли. Сховатися від цього потужного потоку вже неможливо. Залишається пристосуватися, навчитися використовувати інформацію з користю, відкидаючи зайве. Для цього й потрібна медіаграмотність.
Таким чином, для дітей існують три основні агенти медіасоціалізації: батьки, педагоги й однолітки. Тож, працюємо над формуванням інформаційно-комунікаційна культури разом! Успіхів, натхнення автору!
Змістовна, цікава стаття, яка спонукає замислитися над актуальністю власної медіаосвіти, приводить до розуміння необхідності підвищення кваліфікаціїї в цьому напрямку. Чи зможе вихователь, що сам не володіє медіаграмотністю,підготувати дітей до ефективної взаємодії із сучасним інформаційним середовищем? Бажаю Тетяні Миколаївні успіхів, небайдужих колег-однодумців.
ВідповістиВидалитиЗміст статті Тетяни Миколаївні є результатом наполегливої, багаторічної праці в якості методиста ДНЗ. Сутність матеріала охоплює всі основні принципи і аспекти формування медіаосвіти в умовах дитячого закладу. Отримані результати підтверджени прикладами, які вдосконалюють роботу колективу. Автор вдало використовує публікації відчізнчних і зарубіжних педагогів і науковців. Бажаю успіхів у Вашій чудової праці.
ВідповістиВидалитиЗміст статті Тетяни Миколаївні є результатом наполегливої, багаторічної праці в якості методиста ДНЗ. Сутність матеріала охоплює всі основні принципи і аспекти формування медіаосвіти в умовах дошкільного закладу. Отримані результати підтверджени прикладами, які вдосконалюють роботу колективу. Автор вдало використовує публікації відчізнчних і зарубіжних педагогів і науковців. Бажаю успіхів у Вашій чудової праці.
ВідповістиВидалитиДякую за цікавий зміст статті! Організація просвітницької роботи з педагогічними працівниками закладу у вигляді консультацій, семінарів, семінарів - практикумів, конференцій, майстер-класів, квестів, обміну досвідом, створення банку методичних розробок педагогів-практиків важлива складова співпраці вихователя - методиста та педагогів дошкільного закладу. Успіхів в педагогічній діяльності!
ВідповістиВидалитиДуже цікавий, наповнений допис!Глибоко і всебічно розкрито питання важливості, актуальності проблеми медіаосвіти та медіаграмотності, зокрема, в роботі дошкільного навчального закладу! І це, безперечно,вимога сучасності! Тетяна Миколаївна, як вихователь - методист, докладала і докладає дуже багато зусиль в цьому напрямку в роботі з педагогами закладу.У дописі грунтовно викладений обсяг виконаної роботи.Тетяно Миколаївно,бажаю Вам і надалі успіхів у Вашій роботі!
ВідповістиВидалитиСправді,бути медіакомпетентним в сучасності це вже не щось особливе, це необхідність. Це потужний сучасний інструмент навчання і виховання. Вдячні за непросту роботу, роботу просвітництва, відкриття нового,цікавого корисного.
ВідповістиВидалитиСтаття цікава,інформативна і корисна! У ній вдало розкрито необхідність дотримання балансу між позитивними сторонами та ризиками використання "інтелектуального знаряддя". Адже сьогодні справді важливо, з одного боку, уміти захистити себе від шкідливого впливу медіа, а з другого - навчитися використовувати ці технології для того, щоб задовольняти свої інтереси, розвивати здібності,уміти швидко знаходити необхідну інформацію та ефективно комунікувати. Тому питання формування медіакультури у дорослих і в дітей є дуже актуальним.
ВідповістиВидалитиДякую, пані Тетяно, за статтю і Вашу велику практичну роботу в такому важливому сьогодні напрямку. Бажаю Вам успіхів, цікавих ідей та можливостей їх реалізації!
В наш час дошкілля вимагає від нас володіння знаннями у сфері мультимедійних технологій. Використання мультимедіа дозволяє вирішити багато задач в навчально-виховному процесі. Зміст статті є результатом наполегливої праці. Тетяна Миколаївна докладає багато зусиль цьому напрямку в роботі. Дякую за змістовну та цікаву статтю. Натхнення і творчості Вам в подальшій роботі.
ВідповістиВидалитиВідомо, що кожен досвідчений педагогічний колектив шукає нових шляхів поліпшення освітнього процесу, досягнення позитивних результатів.Зокрема, для того, щоб знайти сучасні дієві шляхи розв'язання проблеми підвищення якості освіти в закладі. Вам це вдається!
ВідповістиВидалитиПредставлений в статті практичний досвід Тетяни Миколаївни щодо медіаосвіті педагогічних працівників закладу є ефективним та результативним. Творчих успіхів вам в цьому напрямку!
Тетяна Миколаївна є взірцем для педагогів нашого закладу в питаннях впровадження в роботу медіа засобів і технологій. З її допомогою ми всі крок за кроком рухаємось в цьому напрямку. Хочу відзначити її наполегливість і постійне професійне зростання, педагогічну майстерність і людяність. Я пишаюсь тим, що у наших педагогів є такий наставник, лідер і партнер. Дякую.
ВідповістиВидалитиДуже цікава і змістовна стаття. Підтримую думку про те, що медіаграмотність в наш час дуже важлива, насамперед для дітей. Тому починати ознайомлювати дітей необхідно якомога раніше відповідно до віку.
ВідповістиВидалити