Дякую за розкриття авторського бачення особливостей професійного розвитку педагога в умовах цифровізації освіти на прикладах власного досвіду проведення уроків, фрагменти яких наведено в статті.
Одним із основних напрямів реформування освіти відповідно до Концепції «Нова українська школа» є наскрізне застосування інформаційних технологій в освітньому процесі, який «має стати інструментом забезпечення успіху Нової школи». Формування інформаційно-цифрових компетентностей передбачає «впевнене, а водночас, критичне застосування електронних освітніх ресурсів для створення, пошуку, опрацьовування, обміну інформацією». Дякую,колего, за цікаву статтю! Бажаю Вам успіху!!!
Інформатизація освітнього процесу посідає провідне місце в реформі освіти України. Автор статті зауважила, що новий час вимагає креативних підходів до освітнього процесу, зокрема, до проблеми використання нанотехнологій, а застосування електронних освітніх ресурсів на уроках дає змогу активізувати увагу учнів, зацікавити їх у сприйнятті та вивченні навчального матеріалу. Сучасний учитель має надихати, розуміти та поважати учнів, вміти розкривати їхній потенціал і бути відкритим до спілкування та постійного самовдосконалення. Зичу автору творчого натхнення у професійній сфері!
Цифрова трансформація – це неминучий процес, що відбувається в усьому світі. Розвиток інформаційно-комунікаційних технологій зумовлює розробку нових інструментів навчання, що дають можливість удосконалити освітній процес. Відповідно, змінюються і вимоги до всіх учасників освітнього процесу. Наші педагоги відкриті до навчання, мають бажання вдосконалювати цифрові навички та успішно впроваджують цифрові технології у професійну діяльність. Авторові статті успіхів у професійній діяльності.
Дякую за цікаву статтю. Дійсно без цифрової компетентності неможливо уявити ефективну роботу сучасного вчителя в умовах локдаунів і карантинів.
ВідповістиВидалитиДякую за розкриття авторського бачення особливостей професійного розвитку педагога в умовах цифровізації освіти на прикладах власного досвіду проведення уроків, фрагменти яких наведено в статті.
ВідповістиВидалитиОдним із основних напрямів реформування освіти відповідно до Концепції «Нова українська школа» є наскрізне застосування інформаційних технологій в освітньому процесі, який «має стати інструментом забезпечення успіху Нової школи». Формування інформаційно-цифрових компетентностей передбачає «впевнене, а водночас, критичне застосування електронних освітніх ресурсів для створення, пошуку, опрацьовування, обміну інформацією». Дякую,колего, за цікаву статтю! Бажаю Вам успіху!!!
ВідповістиВидалитиІнформатизація освітнього процесу посідає провідне місце в реформі освіти України. Автор статті зауважила, що новий час вимагає креативних підходів до освітнього процесу, зокрема, до проблеми використання нанотехнологій, а застосування електронних освітніх ресурсів на уроках дає змогу активізувати увагу учнів, зацікавити їх у сприйнятті та вивченні навчального матеріалу. Сучасний учитель має надихати, розуміти та поважати учнів, вміти розкривати їхній потенціал і бути відкритим до спілкування та постійного самовдосконалення.
ВідповістиВидалитиЗичу автору творчого натхнення у професійній сфері!
Дякую авторці статті за корисні поради, розкриття актуальної теми, а також за те, що поділилася власними спостереженнями та досвідом!
ВідповістиВидалитиЦифрова трансформація – це неминучий процес, що відбувається в усьому світі. Розвиток інформаційно-комунікаційних технологій зумовлює розробку нових інструментів навчання, що дають можливість удосконалити освітній процес. Відповідно, змінюються і вимоги до всіх учасників освітнього процесу. Наші педагоги відкриті до навчання, мають бажання вдосконалювати цифрові навички та успішно впроваджують цифрові технології у професійну діяльність. Авторові статті успіхів у професійній діяльності.
ВідповістиВидалити