В умовах періодичних локдаунів і карантинів саме цифрові технології дають змогу не зупиняти навчання, а безпечно продовжувати його в дистанційному або змішаному форматі.
Дякую, пане Дмитро! Погоджуюсь з тим, що для підвищення якості освітнього процесу вкрай важливим є створення практико-спрямованого інформаційно-освітнього електронного середовища (цифрового середовища) закладу. На жаль, в цьому контексті мова не завжди йде лише про матеріальне забезпечення (хоча жоден з вчителів не відмовиться від сучасного мультимедійного комплексу в навчальному кабінеті). На мій погляд, не менш важливими є готовність та бажання педагогів оновлювати методику, форми, принципи навчання. Саме цьому і сприяє використання різноманітних електронних сервісів.
Стаття цікава тим, що автор наводить приклади цифрових освітніх сервісів, які зручно використовувати як під час дистанційного навчання, так і звичному для вчителів та учнів освітньому процесі.
Коваленко М.В. Дані сервіси є дійсно дієві та мають важливе значення у формуванні необхідних компетентностей у житті сучасного школяра, а також бути педагогу " на одній хвилі" з учнями.Стаття дуже змістовна та корисна.
Автор статті акцентує увагу на тому,що запровадження сучасних цифрових технологій мають бути виваженими,доцільними та відповідати меті і змісту освітнього процесу.Саме тому сучасний учитель має займатися самоосвітою,вчитися медіаграмотності,щоб ефективно використовувати увесь потенціал ІКТ для підготовки уроків. Дякую за пізнавальну статтю.
У статті представлено перелік сервісів, які можуть бути використані при різних форматах навчання (очному, змішаному та дистанційному). ВВажаю, всі вони є необхідними для використання у сучасному освітньому процесі. Завдяки названим сервісам підвищується мотивація до навчання та його ефективність.
Вчитель має бути сьогодні сучасним та креативним. Погоджусь,що всі ці сервіси "оживляють"навчання та перетворюють його на цікавий та невимушений процес.Звісно вчитель має безперервно вдосконалювати свої не лише професійні знання та вміння, а й цифрові. Дякую авторові за такі доречні рекомендації в умовах дистанційного навчання.
У даній роботі представлені описи цікавих інтернет-ресурсів, якими вчитель може послуговуватись, організовуючи роботу як на уроках у школі так і в режимі онлайн.Дякую за змістовну статтю.
Кулик Ольга. Дякую, пане Дмитре за змістовну статтю.Згодна з Вами, створення учительських блогів, мультимедійних презентацій, технології використання можливостей хмарних сховищ — це великі можливості для діяльності педагога, що покращить процес засвоєння матеріалу, унаочнить пізнання, сприятиме розвитку творчих здібностей учнів .
Стаття пана Дмитра, яка характеризує складові цифрової компетентності педагога як його здатності та вміння систематичного використання ІКТ, окреслює перелік засобів, що сприяють розвитку особливостей як педагога, так і учня.
Стеба Світлана Застосування на уроках цифрових інструментів дає змогу за короткий час отримувати об'єктивну картину рівня засвоєння матеріалу і своєчасно його скоригувати. Як результат — формуються ключові та предметні компетентності учнів, адже ця робота пов'язана з культурою мислення, аналітичною рефлексією, вчить самостійно приймати рішення. Дякую автору статті за вибрану актуальну тему, що надихає нас бути сучасними і авторитетними педагогами.
Цілком погоджуюсь з паном Дмитром, що на сьогодні є чимало електронних сервісів, які стануть у нагоді вчителю, який прагне зробити урок цікавішим для учнів та ефективнішим для засвоєння ними знань. Технології мережі інтернет є нині одним із засобів надання рівного доступу до якісної освіти. Автор статті представив онлайн-платформи, якими вчитель може користуватись як для зростання свого фахового рівня, так і для формування ключових і предметних компетентностей здобувачів освіти. Творчих злетів і відкриття нового.
Дякую пане Дмитре, дійсно чудові платформи для роботи, зручні як для вчителя, так і здобувачів знань. Цілком згоден з Вашим твердженням щодо якості освіти; в інтелектуалізації та інтеграції професійної діяльності людей.
Дякую, Дмитре Олександровичу, за таку корисну статтю! Адже ви не лише змістовно описали сутність цифрової компетентності вчителя , а й поділилися корисними та дієвими цифровими сервісами, якими можна перетворити процес навчання на цікаву та корисну гру!
Цікава і змістовна стаття! Дякую, пане Дмитре, за практичний досвід, який окреслює методику Вашої роботи з учнями: використання різноманітних цифрових освітніх сервісів. Їх використання – це базова річ, без якої неможливо уявити ефективну роботу сучасного вчителя.
Анна Погрібна Дмитро Олександрович у своїй роботі представив описи цікавих, актуальних та важливих інтернет-ресурсів, якими вчитель може послуговуватись, організовуючи роботу як на уроках у школі так і в режимі онлайн. Особливо актуальна стаття зараз, коли ми всі знаходимося в умовах дистанційного навчання. Дякую за цікаву статтю, творчих успіхів Вам!
Світлана Шабанова Стаття дуже цікава та актуальна. Сучасні цифрові технології є опорою в освітньому просторі. Це можливість розширити кругозір здобувачів освіти, уміння і можливість швидко володіти інформацією. Погоджуюсь із автором. що всі цифрові сервіси полегшують роботу вчителя у швидкоплинному часі і допомагають урізноманітнити навчальний процес. Дякую за цікаву статтю. Бажаю успіхів!
Дякую за цікаву статтю ! Цифрова компетентність педагога дає можливість до застосування сучасних креативних цифрових технологій. Це сприяє розвитку інтелектуальних здібностей , формуванню цифрової компетентності учнів.
Сучасні педагоги повинні бути здатними не тільки до передавання навчального матеріалу, а й уміти організувати пізнавальну діяльність учнів, розвивати їх самостійність та творчість через використання сучасних засобів – ІКТ. Автор статті не лише змістовно описав сутність цифрової компетентності сучасного вчителя , а й поділився корисними та дієвими цифровими сервісами, які зроблять урок більш зрозумілим та цікавим !
Для організації якісного процесу навчання педагог повинен досконало володіти не лише фаховими знаннями, а й сучасними технологіями навчання. У своїй статті атор наголосив на найбільш ефективних електронних освітних ресурсах. Саме у мультимедійних ресурсах навчальні об'єкти представлені не лише за допомогою тексту та графіки, а й за допомогою відео,звуку чи анімації. Використовуючи такі інтерактивні засоби навчання, учитель залучає всі види стрийняння учня, чим закладаються основи мислення та практичної діяльності, розвивають пізнавальну активність учнів, сприяють досягненню високих результатів. Але слід пам'ятати, що мультимедійні ресурси, не можуть замінити вчителя! Тож навіть володіючи новітніми технологіями навчання, автор залишається найціннішим джерелом пізнання глибин історії для своїх учнів, а описані ним у статті цифрові освітні середовища лише допомагають йому зробити свій урок цікавим та неповторним!
Змістовна і актуальна стаття. Інформаційно-цифрова компетентність розглядається, як здатність орієнтуватися в інформаційному просторі, отримувати інформацію та оперувати нею відповідно до власних потреб і вимог сучасного високотехнологічного інформаційного суспільства. Шановний, Дмитре Олександровичу! Здоров'я, удачі і всіх Вам благ!
Вміння користуватись сучасними платформами/сервісами- не тільки бути сучасним, це виклик , мотивація до саморозвитку . Підвищується ефективність уроку , і як анслідок ,відбувається більш активне залучення учнів в освітній процес.
Алла Головатюк В даній статті змістовно та доступно висвітлено питання щодо формування цифрової компетентності педагога та активного використання інформаційно-комунікаційних технологій в своїй професійній діяльності. Дійсно у сучасному світі педагогу потрібно постійно розвивати інформаційно - цифрову компетентність, володіти основами роботи із сучасними цифровими пристроями, крокувати в ногу з часом і ділитися своїми знаннями і навиками. Всі розглянуті Дмитром Олександровичем сервіси "оживляють"навчання та перетворюють його на цікавий та невимушений процес. Особливо це важливо в період карантину. Дякую за актуальну статтю, бажаю успіху!
Дякую за цікаву статтю та корисну підбірку онлайн сервісів, які допомагають сучасному вчителеві організовувати свою професійну діяльність. Особливо актуальні сервіси під час дистанційного навчання. Дуже виручають та допомагають злагоджено працювати й взаємодіяти з дітьми.
В умовах періодичних локдаунів і карантинів саме цифрові технології дають змогу не зупиняти навчання, а безпечно продовжувати його в дистанційному або змішаному форматі. Дякую автору за змістовну та цікаву статтю.
На сьогодні онлайн-освіта стає все більш популярною в Україні, тим паче в умовах карантину, автор статті змістовно описав найбільш актуальні інтернет-ресурси, якими вчитель може користуватися, організовуючи роботу як на уроках у школі так і в режимі онлайн. Дякую Вам, бажаю успіху та творчої наснаги!
В умовах періодичних локдаунів і карантинів саме цифрові технології дають змогу не зупиняти навчання, а безпечно продовжувати його в дистанційному або змішаному форматі.
ВідповістиВидалитиДякую, пане Дмитро! Погоджуюсь з тим, що для підвищення якості освітнього процесу вкрай важливим є створення практико-спрямованого інформаційно-освітнього електронного середовища (цифрового середовища) закладу. На жаль, в цьому контексті мова не завжди йде лише про матеріальне забезпечення (хоча жоден з вчителів не відмовиться від сучасного мультимедійного комплексу в навчальному кабінеті). На мій погляд, не менш важливими є готовність та бажання педагогів оновлювати методику, форми, принципи навчання. Саме цьому і сприяє використання різноманітних електронних сервісів.
ВідповістиВидалитиСтаття цікава тим, що автор наводить приклади цифрових освітніх сервісів, які зручно використовувати як під час дистанційного навчання, так і звичному для вчителів та учнів освітньому процесі.
ВідповістиВидалитиАвтор видалив цей коментар.
ВідповістиВидалитиКоваленко М.В.
ВідповістиВидалитиДані сервіси є дійсно дієві та мають важливе значення у формуванні необхідних компетентностей у житті сучасного школяра, а також бути педагогу " на одній хвилі" з учнями.Стаття дуже змістовна та корисна.
Автор статті акцентує увагу на тому,що запровадження сучасних цифрових технологій мають бути виваженими,доцільними та відповідати меті і змісту освітнього процесу.Саме тому сучасний учитель має займатися самоосвітою,вчитися медіаграмотності,щоб ефективно використовувати увесь потенціал ІКТ для підготовки уроків.
ВідповістиВидалитиДякую за пізнавальну статтю.
Наталія Колтунова
ВідповістиВидалитиВірно, ІКТ є помічником вчителя. Перелік освітніх сервісів є актуальним. Дякую за змістовну статтю!
У статті представлено перелік сервісів, які можуть бути використані при різних форматах навчання (очному, змішаному та дистанційному). ВВажаю, всі вони є необхідними для використання у сучасному освітньому процесі. Завдяки названим сервісам підвищується мотивація до навчання та його ефективність.
ВідповістиВидалитиВчитель має бути сьогодні сучасним та креативним. Погоджусь,що всі ці сервіси "оживляють"навчання та перетворюють його на цікавий та невимушений процес.Звісно вчитель має безперервно вдосконалювати свої не лише професійні знання та вміння, а й цифрові. Дякую авторові за такі доречні рекомендації в умовах дистанційного навчання.
ВідповістиВидалитиУ даній роботі представлені описи цікавих інтернет-ресурсів, якими вчитель може послуговуватись, організовуючи роботу як на уроках у школі так і в режимі онлайн.Дякую за змістовну статтю.
ВідповістиВидалитиКулик Ольга.
ВідповістиВидалитиДякую, пане Дмитре за змістовну статтю.Згодна з Вами, створення учительських блогів, мультимедійних презентацій, технології використання можливостей хмарних сховищ — це великі можливості для діяльності педагога, що покращить процес засвоєння матеріалу, унаочнить пізнання, сприятиме розвитку творчих здібностей учнів .
Стаття пана Дмитра, яка характеризує складові цифрової компетентності педагога як його здатності та вміння систематичного використання ІКТ, окреслює перелік засобів, що сприяють розвитку особливостей як педагога, так і учня.
ВідповістиВидалитиСтеба Світлана
ВідповістиВидалитиЗастосування на уроках цифрових інструментів дає змогу за короткий час отримувати об'єктивну картину рівня засвоєння матеріалу і своєчасно його скоригувати. Як результат — формуються ключові та предметні компетентності учнів, адже ця робота пов'язана з культурою мислення, аналітичною рефлексією, вчить самостійно приймати рішення.
Дякую автору статті за вибрану актуальну тему, що надихає нас бути сучасними і авторитетними педагогами.
Цілком погоджуюсь з паном Дмитром, що на сьогодні є чимало електронних сервісів, які стануть у нагоді вчителю, який прагне зробити урок цікавішим для учнів та ефективнішим для засвоєння ними знань. Технології мережі інтернет є нині одним із засобів надання рівного доступу до якісної освіти. Автор статті представив онлайн-платформи, якими вчитель може користуватись як для зростання свого фахового рівня, так і для формування ключових і предметних компетентностей здобувачів освіти. Творчих злетів і відкриття нового.
ВідповістиВидалитиДякую пане Дмитре, дійсно чудові платформи для роботи, зручні як для вчителя, так і здобувачів знань. Цілком згоден з Вашим твердженням щодо якості освіти; в інтелектуалізації та інтеграції професійної діяльності людей.
ВідповістиВидалитиДякую, Дмитре Олександровичу, за таку корисну статтю! Адже ви не лише змістовно описали сутність цифрової компетентності вчителя , а й поділилися корисними та дієвими цифровими сервісами, якими можна перетворити процес навчання на цікаву та корисну гру!
ВідповістиВидалитиБезперечно,зробити урок цікавішим для учнів та ефективнішим -це першочергове завдання сучасного вчителя,дякую.
ВідповістиВидалитиЦікава і змістовна стаття! Дякую, пане Дмитре, за практичний досвід, який окреслює методику Вашої роботи з учнями: використання різноманітних цифрових освітніх сервісів. Їх використання – це базова річ, без якої неможливо уявити ефективну роботу сучасного вчителя.
ВідповістиВидалитиАнна Погрібна
ВідповістиВидалитиДмитро Олександрович у своїй роботі представив описи цікавих, актуальних та важливих інтернет-ресурсів, якими вчитель може послуговуватись, організовуючи роботу як на уроках у школі так і в режимі онлайн. Особливо актуальна стаття зараз, коли ми всі знаходимося в умовах дистанційного навчання. Дякую за цікаву статтю, творчих успіхів Вам!
Світлана Шабанова
ВідповістиВидалитиСтаття дуже цікава та актуальна. Сучасні цифрові технології є опорою в освітньому просторі. Це можливість розширити кругозір здобувачів освіти, уміння і можливість швидко володіти інформацією. Погоджуюсь із автором. що всі цифрові сервіси полегшують роботу вчителя у швидкоплинному часі і допомагають урізноманітнити навчальний процес. Дякую за цікаву статтю. Бажаю успіхів!
Дякую за цікаву статтю ! Цифрова компетентність педагога дає можливість до застосування сучасних креативних цифрових технологій. Це сприяє розвитку інтелектуальних здібностей , формуванню цифрової компетентності учнів.
ВідповістиВидалитиСучасні педагоги повинні бути здатними не тільки до передавання навчального матеріалу, а й уміти організувати пізнавальну діяльність учнів, розвивати їх самостійність та творчість через використання сучасних засобів – ІКТ. Автор статті не лише змістовно описав сутність цифрової компетентності сучасного вчителя , а й поділився корисними та дієвими цифровими сервісами, які зроблять урок більш зрозумілим та цікавим !
ВідповістиВидалитиДля організації якісного процесу навчання педагог повинен досконало володіти не лише фаховими знаннями, а й сучасними технологіями навчання. У своїй статті атор наголосив на найбільш ефективних електронних освітних ресурсах. Саме у мультимедійних ресурсах навчальні об'єкти представлені не лише за допомогою тексту та графіки, а й за допомогою відео,звуку чи анімації. Використовуючи такі інтерактивні засоби навчання, учитель залучає всі види стрийняння учня, чим закладаються основи мислення та практичної діяльності, розвивають пізнавальну активність учнів, сприяють досягненню високих результатів. Але слід пам'ятати, що мультимедійні ресурси, не можуть замінити вчителя! Тож навіть володіючи новітніми технологіями навчання, автор залишається найціннішим джерелом пізнання глибин історії для своїх учнів, а описані ним у статті цифрові освітні середовища лише допомагають йому зробити свій урок цікавим та неповторним!
ВідповістиВидалитиЗмістовна і актуальна стаття. Інформаційно-цифрова компетентність розглядається, як здатність орієнтуватися в інформаційному просторі, отримувати інформацію та оперувати нею відповідно до власних потреб і вимог сучасного високотехнологічного інформаційного суспільства. Шановний, Дмитре Олександровичу! Здоров'я, удачі і всіх Вам благ!
ВідповістиВидалитиВміння користуватись сучасними платформами/сервісами- не тільки бути сучасним, це виклик , мотивація до саморозвитку . Підвищується ефективність уроку , і як анслідок ,відбувається більш активне залучення учнів в освітній процес.
ВідповістиВидалитиАлла Головатюк
ВідповістиВидалитиВ даній статті змістовно та доступно висвітлено питання щодо формування цифрової компетентності педагога та активного використання інформаційно-комунікаційних технологій в своїй професійній діяльності. Дійсно у сучасному світі педагогу потрібно постійно розвивати інформаційно - цифрову компетентність, володіти основами роботи із сучасними цифровими пристроями, крокувати в ногу з часом і ділитися своїми знаннями і навиками. Всі розглянуті Дмитром Олександровичем сервіси "оживляють"навчання та перетворюють його на цікавий та невимушений процес. Особливо це важливо в період карантину. Дякую за актуальну статтю, бажаю успіху!
Дякую за цікаву статтю та корисну підбірку онлайн сервісів, які допомагають сучасному вчителеві організовувати свою професійну діяльність. Особливо актуальні сервіси під час дистанційного навчання. Дуже виручають та допомагають злагоджено працювати й взаємодіяти з дітьми.
ВідповістиВидалитиАвтор видалив цей коментар.
ВідповістиВидалитиВ умовах періодичних локдаунів і карантинів саме цифрові технології дають змогу не зупиняти навчання, а безпечно продовжувати його в дистанційному або змішаному форматі. Дякую автору за змістовну та цікаву статтю.
ВідповістиВидалитиНа сьогодні онлайн-освіта стає все більш популярною в Україні, тим паче в умовах карантину, автор статті змістовно описав найбільш актуальні інтернет-ресурси, якими вчитель може користуватися, організовуючи роботу як на уроках у школі так і в режимі онлайн. Дякую Вам, бажаю успіху та творчої наснаги!
ВідповістиВидалити