Тема актуальна та сучасна. Цифрова компетентність заслуговує на особливу увагу тому, що саме вона дає можливість особистості бути сучасною, активно діяти в інформаційному середовищі, використовувати найновітніші досягнення техніки в своїй професійній діяльності. ІКТ-компетентності вчителя визначається відношенням вчителя до себе, до своєї практичної діяльності та її здійснення. Вона включає самосвідомість, самоконтроль,самооцінку, розуміння власної значущості в колективі і розуміння результатів своєї діяльності. Дякую за статтю!
Тернавська Тетяна Володимирівна, гімназія №9 "Формування цифрової компетентності педагога передбачає впевнене і водночас критичне застосування цифрових технологій у повсякденному житті... та спілкуванні". Цілком поділяю думку колеги стосовно сучасних підходів до процесу навчання учнів. У статті наведено конкретні приклади медіатехнологій, які вчитель може застосувати під час навчання учнів початкових класів. Дякую колезі за цікавий матеріал.
Юлія Бабенко,КЗ "НВО І-ІІІ ст. "Мрія". Дійсно, сьогодні кожному вчителю конче необхідно мати інформаційно-цифрову компетентність.І це стосується не тільки середньої або старшої шкіл,а й молодшої школи,так як вона-основа, ґрунтовні знання середньої школи.Діти-сучасні,а , відповідно,і вчитель має бути сучасним.Пані Тетяно, натхнення вам у вашій роботі!
Сімеонова Валентина Миколаївна, гімназія №9. Підтримую ідею пані Тетяни "формування цифрової компетентності педагога в системі неперервної освіти в подальшому призведе до підвищення педагогічної культури, удосконалення педагогічної майстерності, професійного й особистого зростання загалом". Дякую, успіхів Вам, творчих звершень.
Дякую пані Тетяні за цікавий матеріал дослідження, адже, дійсно, цифрові технології створюють учителю нові можливості, дозволяючи разом із учнем отримувати задоволення від захоплюючого процесу спілкування та пізнання. Вони дозволяють вчителю автоматизувати більшу частину своєї роботи, вивільняючи людський ресурс на пошук, спілкування, індивідуальну роботу з учнями, уможливлюють отримання моментального зворотнього зв’язку тощо.
Пані Тетяно, цифрова грамотність педагога дійсно базується на інформаційно-цифровій компетентностіі є однією з ключових компетентностей в цій системі і передбачає впевнене та водночас критичне застосування інформаційно-комунікаційних технологій для створення пошуку, обробки, обміну інформацією. Дякую за статтю.
Інформатизація системи освіти спричиняє активне використання інформаційно-комунікаційних технологій суб’єктами освітнього процесу, що позитивно позначається на його ефективності й сприяє формуванню професійних компетентностей педагогів. Запропонована робота цікава, заслуговує на увагу колег.
Тема актуальна та сучасна. Цифрова компетентність заслуговує на особливу увагу тому, що саме вона дає можливість особистості бути сучасною, активно діяти в інформаційному середовищі, використовувати найновітніші досягнення техніки в своїй професійній діяльності. ІКТ-компетентності вчителя визначається відношенням вчителя до себе, до своєї практичної діяльності та її здійснення. Вона включає самосвідомість, самоконтроль,самооцінку, розуміння власної значущості в колективі і розуміння результатів своєї діяльності. Дякую за статтю!
ВідповістиВидалитиТернавська Тетяна Володимирівна, гімназія №9
ВідповістиВидалити"Формування цифрової компетентності педагога передбачає впевнене і водночас критичне застосування цифрових технологій у повсякденному житті... та спілкуванні". Цілком поділяю думку колеги стосовно сучасних підходів до процесу навчання учнів. У статті наведено конкретні приклади медіатехнологій, які вчитель може застосувати під час навчання учнів початкових класів. Дякую колезі за цікавий матеріал.
Данилишина Олена Валеріївна, ДНЗ#63" Посмішка"
ВідповістиВидалитиЦікава інформація, змістовна стаття. Дякую.
Дякую за цікаву статтю. Адже сучасні учні потребують нових методів навчання і завдання вчителя іти в ногу з сьогоденням. Успіхів Вам у вашій роботі.
ВідповістиВидалитиЮлія Бабенко,КЗ "НВО І-ІІІ ст. "Мрія". Дійсно, сьогодні кожному вчителю конче необхідно мати інформаційно-цифрову компетентність.І це стосується не тільки середньої або старшої шкіл,а й молодшої школи,так як вона-основа, ґрунтовні знання середньої школи.Діти-сучасні,а , відповідно,і вчитель має бути сучасним.Пані Тетяно, натхнення вам у вашій роботі!
ВідповістиВидалитиСімеонова Валентина Миколаївна, гімназія №9.
ВідповістиВидалитиПідтримую ідею пані Тетяни "формування цифрової компетентності педагога в системі неперервної освіти в подальшому призведе до підвищення педагогічної культури, удосконалення педагогічної майстерності, професійного й особистого зростання загалом". Дякую, успіхів Вам, творчих звершень.
Дякую пані Тетяні за цікавий матеріал дослідження, адже, дійсно, цифрові технології створюють учителю нові можливості, дозволяючи разом із учнем отримувати задоволення від захоплюючого процесу спілкування та пізнання. Вони дозволяють вчителю автоматизувати більшу частину своєї роботи, вивільняючи людський ресурс на пошук, спілкування, індивідуальну роботу з учнями, уможливлюють отримання моментального зворотнього зв’язку тощо.
ВідповістиВидалитиПані Тетяно, цифрова грамотність педагога дійсно базується на інформаційно-цифровій компетентностіі є однією з ключових компетентностей в цій системі і передбачає впевнене та водночас критичне застосування інформаційно-комунікаційних технологій для створення пошуку, обробки, обміну інформацією. Дякую за статтю.
ВідповістиВидалитиІнформатизація системи освіти спричиняє активне використання інформаційно-комунікаційних технологій суб’єктами освітнього процесу, що позитивно позначається на його ефективності й сприяє формуванню професійних компетентностей педагогів. Запропонована робота цікава, заслуговує на увагу колег.
ВідповістиВидалити