> Комунальна установа "Міський центр професійного розвитку педагогічних працівників Кропивницької міської ради"

Бондаренко

 

9 коментарів:

  1. Вдовиченко Тетяна Віталіївна, гімназія імені Т. Шевченкапонеділок, 24 січня, 2022

    Тема актуальна та сучасна. Цифрова компетентність заслуговує на особливу увагу тому, що саме вона дає можливість особистості бути сучасною, активно діяти в інформаційному середовищі, використовувати найновітніші досягнення техніки в своїй професійній діяльності. ІКТ-компетентності вчителя визначається відношенням вчителя до себе, до своєї практичної діяльності та її здійснення. Вона включає самосвідомість, самоконтроль,самооцінку, розуміння власної значущості в колективі і розуміння результатів своєї діяльності. Дякую за статтю!

    ВідповістиВидалити
  2. Тернавська Тетяна Володимирівна, гімназія №9
    "Формування цифрової компетентності педагога передбачає впевнене і водночас критичне застосування цифрових технологій у повсякденному житті... та спілкуванні". Цілком поділяю думку колеги стосовно сучасних підходів до процесу навчання учнів. У статті наведено конкретні приклади медіатехнологій, які вчитель може застосувати під час навчання учнів початкових класів. Дякую колезі за цікавий матеріал.

    ВідповістиВидалити
  3. Данилишина Олена Валеріївна, ДНЗ#63" Посмішка"
    Цікава інформація, змістовна стаття. Дякую.

    ВідповістиВидалити
  4. Інна Цвєтанович , КЗ "НВО І-ІІІ ст. "Мрія"понеділок, 24 січня, 2022

    Дякую за цікаву статтю. Адже сучасні учні потребують нових методів навчання і завдання вчителя іти в ногу з сьогоденням. Успіхів Вам у вашій роботі.

    ВідповістиВидалити
  5. Юлія Бабенко,КЗ "НВО І-ІІІ ст. "Мрія". Дійсно, сьогодні кожному вчителю конче необхідно мати інформаційно-цифрову компетентність.І це стосується не тільки середньої або старшої шкіл,а й молодшої школи,так як вона-основа, ґрунтовні знання середньої школи.Діти-сучасні,а , відповідно,і вчитель має бути сучасним.Пані Тетяно, натхнення вам у вашій роботі!

    ВідповістиВидалити
  6. Сімеонова Валентина Миколаївна, гімназія №9.
    Підтримую ідею пані Тетяни "формування цифрової компетентності педагога в системі неперервної освіти в подальшому призведе до підвищення педагогічної культури, удосконалення педагогічної майстерності, професійного й особистого зростання загалом". Дякую, успіхів Вам, творчих звершень.

    ВідповістиВидалити
  7. Дякую пані Тетяні за цікавий матеріал дослідження, адже, дійсно, цифрові технології створюють учителю нові можливості, дозволяючи разом із учнем отримувати задоволення від захоплюючого процесу спілкування та пізнання. Вони дозволяють вчителю автоматизувати більшу частину своєї роботи, вивільняючи людський ресурс на пошук, спілкування, індивідуальну роботу з учнями, уможливлюють отримання моментального зворотнього зв’язку тощо.

    ВідповістиВидалити
  8. Пані Тетяно, цифрова грамотність педагога дійсно базується на інформаційно-цифровій компетентностіі є однією з ключових компетентностей в цій системі і передбачає впевнене та водночас критичне застосування інформаційно-комунікаційних технологій для створення пошуку, обробки, обміну інформацією. Дякую за статтю.

    ВідповістиВидалити
  9. Інформатизація системи освіти спричиняє активне використання інформаційно-комунікаційних технологій суб’єктами освітнього процесу, що позитивно позначається на його ефективності й сприяє формуванню професійних компетентностей педагогів. Запропонована робота цікава, заслуговує на увагу колег.

    ВідповістиВидалити