Погоджуюся із автором статті в тому, що вчитель повинен критичного проаналізувати свій досвід та напрацювання і відбирати форми роботи,які розвиватимуть сучасні "м'які" навички здобувачів освіти. Валентина Ковальчук, Лелеківська гімназія
Повністю погоджуюсь з тим, що сучасний педагог повинен бути наділений інформаційно-цифровими навичками, які надають змогу взаємодіяти з іншими педагогами, учнями та батьками.
Погоджуюсю з автором , що цифрова компетентність - це важлива професійна характеристика вчителя сучасної школи. Тому підвищення професійної майстерності сучасного педагога, вчителя цифрового майбутнього, неможливо без розвитку та трансформації системи безперервної педагогічної освіти.
Досить цікава стаття. Дякую автору за представлений досвід у викладанні географії. Дійсно, впровадження цифрових технологій у теорію та практику педагогіки допомагає підвищити мотивацію до навчання у школярів та спияє його ефективності.
Погоджуюся із автором статті в тому, що вчитель повинен критичного проаналізувати свій досвід та напрацювання і відбирати форми роботи,які розвиватимуть сучасні "м'які" навички здобувачів освіти.
ВідповістиВидалитиВалентина Ковальчук,
Лелеківська гімназія
Автор видалив цей коментар.
ВідповістиВидалитиПовністю погоджуюсь з тим, що сучасний педагог повинен бути наділений інформаційно-цифровими навичками, які надають змогу взаємодіяти з іншими педагогами, учнями та батьками.
ВідповістиВидалитиСвітлана Коноваленко, Лелеківська гімназія.
Погоджуюсю з автором , що цифрова компетентність - це важлива професійна характеристика вчителя сучасної школи. Тому підвищення професійної майстерності сучасного педагога, вчителя цифрового майбутнього, неможливо без розвитку та трансформації системи безперервної педагогічної освіти.
ВідповістиВидалитиСеврук Н.П., Лелеківська гімназія.
Досить цікава стаття. Дякую автору за представлений досвід у викладанні географії. Дійсно, впровадження цифрових технологій у теорію та практику педагогіки допомагає підвищити мотивацію до навчання у школярів та спияє його ефективності.
ВідповістиВидалити