> Комунальна установа "Міський центр професійного розвитку педагогічних працівників Кропивницької міської ради"

Цима

 

9 коментарів:

  1. Дану статтю неодмінно оцінять вчителі математики, адже вона носить практичний характер. У статті чітко обґрунтовано раціональність використання графічного калькулятора, що дозволяє вирішувати нестандартні рівняння з параметром.

    ВідповістиВидалити
  2. Графічний калькулятор Desmos має широкі дидактичні можливості, що сприяє не тільки кращому засвоєнню дисципліни, а й набутті навичок використання ІКТ у навчальній діяльності.Використання графічного калькулятора Desmos дає можливість ґрунтовного розуміння сутності параметра. Перечитавши статтю, занурилась у вивчення алгебри. Дякую! Подальших творчих успіхів!

    ВідповістиВидалити
  3. Ірина Моржовасереду, 26 січня, 2022

    Змістовне розкриття матеріалу, цікавий підхід та наочність при поясненні завдань високого рівня, до яких належать задачі з параметром. Демонстрація та використання ІКТ- циглинки, що сприяють розумінню змісту навчального матеріалу

    ВідповістиВидалити
  4. У даній статті розглядається використання графічного калькулятора Desmos на уроках алгебри. Урок з використанням комп’ютера перестає бути нудним і не цікавим. Дітям дуже подобається створювати щось нове. Тут кожен досягає нехай маленького, але успіху. Дякую автору за цікаву інформацію.

    ВідповістиВидалити
  5. Використання графічного калькулятора дає змогу розв'язувати творчі завдання,які вимагають наявності дослідницьких навичок та вміння аналізувати.Дякую! Подальших успіхів і творчих злетів!!!!!

    ВідповістиВидалити
  6. Висвітлена автором тема актуальна для вчителів математики, які працюють у профільних класах. Дійсно, доцільно використовувати Desmos для розв'язування громіздких рівнянь з параметрами, а також у якості наочності при вивченні властивостей графіків функцій.

    ВідповістиВидалити
  7. Цікава і змістовна стаття.
    Рівняння з параметрами є актуальною темою шкільного курсу алгебри.Графічний калькулятор відкриває нові можливості при вивченні даної теми.Автору статті успіхів і натхнення!

    ВідповістиВидалити
  8. Мельникова Л.М. Автор статті обгрунтувала доцільність використання Desmos. Докладно на прикладах роз'яснила методику застосування. Стаття змістовна і цікава. Очевидно, що цифрова компетентність сучасного вчителя сприяє підвищенню рівня викладання математики, розвитку мислення та формуванню навчальної мотивації учнів.

    ВідповістиВидалити
  9. Працюючи з дітьми на уроках алгебри та враховуючи, що сьогодні темп розвитку суспільства надзвичайно високий , звичайно, переконуєшся, що треба встигати за змінами. Варто переробляти величезні масиви інформації, яка надходить з усіх точок земної кулі, відкривати широкі перспективи щодо гуманітаризації освіти і гуманізації навчального процесу. Це неможливо без поглиблення та розширення теоретичної бази знань і надання результатам практичного значення. Особливу роль слід відводити активізації пізнавальної діяльності, створенню умов для повного розкриття творчого потенціалу з урахуванням вікових особливостей і життєвого досвіду, індивідуальних нахилів дітей, їх запитів і здібностей. Не можна не прийти до висновку, що на уроках математики потрібно більш широко застосовувати програмні засоби, що дозволяють розв’язувати за допомогою комп’ютера досить широке коло математичних задач різних рівнів складності.
    Дякую за цікаву статтю! Бажаю успіхів!

    ВідповістиВидалити