Дякую Вам пані Наталія!Використання такої методики є досить актуальним на сьогоднішній час у роботі з сучасними дітками.Допомагає реалізувати індивідуальний підхід та зацікавлювати дітей. Не потребує витрат і може бути використаний у будь-якому місці та в будь-який час.
Сучасність вимагає від педагогів швидкої адаптації в навчальному процесі сучасної дитини. Сторітелінг дає можливість проявити творчість, як дітей, так і педагога. Має великий плюс - можна використати "тут і зараз". Чудовий спосіб розповісти легко про важливе.
Дякую за повне і цікаве розкриття теми. Інформацію візьмемо для використання в роботі!Інновації в освітньому процесі ЗДО дуже важливі, адже потрібні цікаві підходи у навчанні сучасних дітей.
До сторітелінгу належить все, що ви чуєте або бачите навкруги: передачі по радіо, розважальні програми по телебаченню, казки для дітей, тощо. Доречі, сторітелінг — це не завжди веселі розповіді. За емоційною забарвленістю вони можуть бути сумними, страшними, смішними, кумедними, зворушливими, але спільне в них те, що всі вони викликають емоції. Сторітелінг поєднує в собі психологічні, управлінські та інші аспекти і дозволяє не лише ефективно донести інформацію, а й мотивувати дитину на певні вчинки й отримання максимально високих результатів. Тому, цей метод сьогодні активно використовується педагогами в організації освітньої діяльності з дошкільниками. Пані Наталіє, успіхів Вам на шляху до реалізації задуманого та легкості в досягненні цілей!
Сторітелінг - універсальна педагогічна техніка розвитку мовлення та комунікацій дошкільників.Запровадження в практику роботи сторітелінг мотивує дітей до навчальної діяльності.Пізнання нового,усвідомлення мети своєї діяльності сприйяє їхньому загальному розвитку.Дякую за цікаву інформацію.
Дякую пані Наталії за цікавий та лаконічно викладений матеріал. Погоджуюсь з автором допису, що сторітелінг - не лише, достатньо, нова, цікава форма роботи,але й дуже ефективна! Завдяки сторітелінгу діти дошкільного віку більш яскраво сприймають оточуючий світ, звертаючи увагу на різноманітні деталі предметів, об'єктів, явищ чи подій. Складаючи розповіді, діти дошкільного віку поповнюють свій лексичний запас, розвивають свої мовленнєві здібності, почуваються більш впевненими при комунікуванні з оточуючими тощо.Дякую Вам, пані Наталіє, за цікаву інформацію! Бажаю Вам успіхів у Вашій роботі!
"Розповісти хорошу історію – це значить розповісти так, щоб діти «побачили» дію, захотіли взяти участь в ній."Сучасні діти й дорослі переважно спілкуються віртуально. Вербальне спілкування стає мистецтвом, якому потрібно навчати змалечку. Саме для цього призначена технологія сторітелінгу. Дякую, Наталіє Василівно,що розкрили цю тему. Бажаю Вам успіхів, професійного зростання, нових творчих здобутків.
Підтримую колег: якщо розповідати, то вміло, так, щоб захопило дух і самому захотілося взяти участь у дійстві. У цьому, звичайно, допоможе сторітелінг. А ще важливо, хто буде дирегентом цієї цікавої історії!!! Дуже багато залежить від педагога. Дякую автору, у неї це дійсно, добре отримується!!! Творчих родзинок Вам, Наталіє Василівно!!!
Дякую за цікаву та змістовну статтю. Мені також близьке використання сторітеллінгу. Цікаві теоретичні матеріали. Дещо було нове і невідоме для мене! Окреме дякую за представлені шаблони для виготовлення обладнання для використання методики!
За допомогою сторітелінгу можна подолати складність адаптації малечі до дитячого садка, занижену самооцінку, страхи, тривожність, недостатній розвиток фантазії тощо.Пані Наталії доречно вдалося підкреслити взаємодію сторітелінгу з навколишнім світом, розкриття потенціалу дитини, можливостей побудови фундамента життєвих цінностей, відчуття гармонії. Щиро бажаю автору статті творчих успіхів у професійній діяльності, талановитих вихованців і вдячних батьків!
Згодна з автором, сторітейлінг це безцінний медод роботи з дошкільнятам. Казки , ісоторії, таємниці- саме те, що так любить дитина, а коли вона стає ще й співавтором , це завжди має емоційний відгук. Дякую за статтю.
Storytelling, можливо, нова назва, але сам принцип розказування історій існує вже давно – згадаймо балаганні виступи на площах, сказання лірників, гуслярів тощо. Storytelling є скрізь і всюди – від маминої казочки до реклами, від невеличкої історії на уроці до створення захопливих сюжетів кінофільмів. Це не жанр, а принцип роботи, принцип дії. Тут немає готових схем. Є ідея, концепція, а далі треба помістити туди себе і виразити задум через свою особистість, через свій творчий потенціал. Чудово, коли цим мистецтвом володіють дорослі, тому що тільки тоді вони можуть дати дітям уміння бачити незвичне у простих речах, не боятися фантазувати і вільно висловлювати свою думку. Дякую пані Наталі за вибрану тему і хорошу статтю! Бажаю успіхів у створенні цікавих історій!
Дякую Наталії Василівні за актуальність вибраної теми, за уміння бачити всі переваги і "родзинки" поєднання класичного підходу і сучасного матеріалу, врахування особливості сприймання матеріалу сучасними дошкільнятами.Дякую вам за вашу творчу працю, постійний пошук і педагогічну майстерність.
Дякую Вам пані Наталія!Використання такої методики є досить актуальним на сьогоднішній час у роботі з сучасними дітками.Допомагає реалізувати індивідуальний підхід та зацікавлювати дітей. Не потребує витрат і може бути використаний у будь-якому місці та в будь-який час.
ВідповістиВидалитиСучасність вимагає від педагогів швидкої адаптації в навчальному процесі сучасної дитини. Сторітелінг дає можливість проявити творчість, як дітей, так і педагога. Має великий плюс - можна використати "тут і зараз". Чудовий спосіб розповісти легко про важливе.
ВідповістиВидалитиДякую за повне і цікаве розкриття теми. Інформацію візьмемо для використання в роботі!Інновації в освітньому процесі ЗДО дуже важливі, адже потрібні цікаві підходи у навчанні сучасних дітей.
ВідповістиВидалитиДо сторітелінгу належить все, що ви чуєте або бачите навкруги: передачі по радіо, розважальні програми по телебаченню, казки для дітей, тощо. Доречі, сторітелінг — це не завжди веселі розповіді. За емоційною забарвленістю вони можуть бути сумними, страшними, смішними, кумедними, зворушливими, але спільне в них те, що всі вони викликають емоції. Сторітелінг поєднує в собі психологічні, управлінські та інші аспекти і дозволяє не лише ефективно донести інформацію, а й мотивувати дитину на певні вчинки й отримання максимально високих результатів. Тому, цей метод сьогодні активно використовується педагогами в організації освітньої діяльності з дошкільниками. Пані Наталіє, успіхів Вам на шляху до реалізації задуманого та легкості в досягненні цілей!
ВідповістиВидалитиСторітелінг - універсальна педагогічна техніка розвитку мовлення та комунікацій дошкільників.Запровадження в практику роботи сторітелінг мотивує дітей до навчальної діяльності.Пізнання нового,усвідомлення мети своєї діяльності сприйяє їхньому загальному розвитку.Дякую за цікаву інформацію.
ВідповістиВидалитиДякую пані Наталії за цікавий та лаконічно викладений матеріал. Погоджуюсь з автором допису, що сторітелінг - не лише, достатньо, нова, цікава форма роботи,але й дуже ефективна! Завдяки сторітелінгу діти дошкільного віку більш яскраво сприймають оточуючий світ, звертаючи увагу на різноманітні деталі предметів, об'єктів, явищ чи подій. Складаючи розповіді, діти дошкільного віку поповнюють свій лексичний запас, розвивають свої мовленнєві здібності, почуваються більш впевненими при комунікуванні з оточуючими тощо.Дякую Вам, пані Наталіє, за цікаву інформацію! Бажаю Вам успіхів у Вашій роботі!
ВідповістиВидалити"Розповісти хорошу історію – це значить розповісти так, щоб діти «побачили» дію, захотіли взяти участь в ній."Сучасні діти й дорослі переважно спілкуються віртуально. Вербальне спілкування стає мистецтвом, якому потрібно навчати змалечку. Саме для цього призначена технологія сторітелінгу. Дякую, Наталіє Василівно,що розкрили цю тему. Бажаю Вам успіхів, професійного зростання, нових творчих здобутків.
ВідповістиВидалитиПідтримую колег: якщо розповідати, то вміло, так, щоб захопило дух і самому захотілося взяти участь у дійстві. У цьому, звичайно, допоможе сторітелінг. А ще важливо, хто буде дирегентом цієї цікавої історії!!! Дуже багато залежить від педагога. Дякую автору, у неї це дійсно, добре отримується!!! Творчих родзинок Вам, Наталіє Василівно!!!
ВідповістиВидалитиДякую за цікаву та змістовну статтю. Мені також близьке використання сторітеллінгу. Цікаві теоретичні матеріали. Дещо було нове і невідоме для мене! Окреме дякую за представлені шаблони для виготовлення обладнання для використання методики!
ВідповістиВидалитиЗа допомогою сторітелінгу можна подолати складність адаптації малечі до дитячого садка, занижену самооцінку, страхи, тривожність, недостатній розвиток фантазії тощо.Пані Наталії доречно вдалося підкреслити взаємодію сторітелінгу з навколишнім світом, розкриття потенціалу дитини, можливостей побудови фундамента життєвих цінностей, відчуття гармонії. Щиро бажаю автору статті творчих успіхів у професійній діяльності, талановитих вихованців і вдячних батьків!
ВідповістиВидалитиЗгодна з автором, сторітейлінг це безцінний медод роботи з дошкільнятам. Казки , ісоторії, таємниці- саме те, що так любить дитина, а коли вона стає ще й співавтором , це завжди має емоційний відгук. Дякую за статтю.
ВідповістиВидалитиStorytelling, можливо, нова назва, але сам принцип розказування історій існує вже давно – згадаймо балаганні виступи на площах, сказання лірників, гуслярів тощо. Storytelling є скрізь і всюди – від маминої казочки до реклами, від невеличкої історії на уроці до створення захопливих сюжетів кінофільмів. Це не жанр, а принцип роботи, принцип дії. Тут немає готових схем. Є ідея, концепція, а далі треба помістити туди себе і виразити задум через свою особистість, через свій творчий потенціал. Чудово, коли цим мистецтвом володіють дорослі, тому що тільки тоді вони можуть дати дітям уміння бачити незвичне у простих речах, не боятися фантазувати і вільно висловлювати свою думку.
ВідповістиВидалитиДякую пані Наталі за вибрану тему і хорошу статтю! Бажаю успіхів у створенні цікавих історій!
Дякую Наталії Василівні за актуальність вибраної теми, за уміння бачити всі переваги і "родзинки" поєднання класичного підходу і сучасного матеріалу, врахування особливості сприймання матеріалу сучасними дошкільнятами.Дякую вам за вашу творчу працю, постійний пошук і педагогічну майстерність.
ВідповістиВидалити