Стаття написана доступно та зрозуміло, тому що все вище згадане в ній, ми використовуємо в повсякденній роботі з дітьми. Дуже докладно,на власному прикладі, вихователь показала всі етапи підготовки кейс-технологій, спрямованих на формування нових якостей і вмінь у дітей. Цікаво висвітлено формування цифрового кейса вихователя. Всі ці кейс-технології дозволяють розвинути у малюків навички аналізу та критичного мислення, що дуже важливо у сучасному світі.
Цифровізація суспільного життя та професійної діяльності будь-якого фахівця нині досягла піку актуальності. Стаття пані Ірини передбачала розкриття сутності поняття цифрового кейсу, необхідності його використання, як основного інструменту розвитку педагогічної освіти, а також довела ефективність використання цифрового кейсу педагогами ДНЗ (ясла-садок) № 14 «Калинка» в практичній його діяльності. Успіху й професійного натхнення Вам!
Сподобалася дана стаття! Дякую Вам, Ірино Вікторівно, за доступно викладений матеріал даного питання! Повністю погоджуюсь з тим, що кейс-технології дають змогу виявити різноманітні точки зору, розвинути навички аналізувати та мислити критично. Бажаю Вам здоров'я та наснаги!
Дякую за матеріал! Інтерактивні технологіі в роботі з дошкільниками дуже важливі для розвитку навичок аналізу та синтезу, якщо спрямовувати роботу на засвоєння знань формування нових навичок і вмінь дітей.
Використання кейс-технології відкриває широкий простір, для творчості, самостійності, розвиває практичне мислення, уміння аналізувати інформацію, формулювати і розв’язувати проблеми, а також формує життєві компетентності. Бажаю успіхів в подальшому опануванні сучасними технологіями!
Дякую за дуже корисну і цікаву статтю.
ВідповістиВидалитиСвітлана Ткаченко, вихователь-методист,Козацька гімназія
ВідповістиВидалитиСтаття написана доступно та зрозуміло, тому що все вище згадане в ній, ми використовуємо в повсякденній роботі з дітьми. Дуже докладно,на власному прикладі, вихователь показала всі етапи підготовки кейс-технологій, спрямованих на формування нових якостей і вмінь у дітей. Цікаво висвітлено формування цифрового кейса вихователя. Всі ці кейс-технології дозволяють розвинути у малюків навички аналізу та критичного мислення, що дуже важливо у сучасному світі.
Дуже цікаво,пані Ірино як ваші педагоги створюють інтерактивні ігри та вправи ? як ви їх використовуєте в своїй роботі?
Дуже дякую за цікаву статтю, бажаю успіхів в вашій роботі!!!!
ВідповістиВидалитиДякую за змістовну інформацію, успіхів у вашій роботі!!!
ВідповістиВидалитиДякую за змістовне розкриття матеріалу. Успіхів Вам у вашій роботі.
ВідповістиВидалитиЦифровізація суспільного життя та професійної діяльності будь-якого фахівця нині досягла піку актуальності.
ВідповістиВидалитиСтаття пані Ірини передбачала розкриття сутності поняття цифрового кейсу, необхідності його використання, як основного інструменту розвитку педагогічної освіти, а також довела ефективність використання цифрового кейсу педагогами ДНЗ (ясла-садок) № 14 «Калинка» в практичній його діяльності. Успіху й професійного натхнення Вам!
Сподобалася дана стаття! Дякую Вам, Ірино Вікторівно, за доступно викладений матеріал даного питання! Повністю погоджуюсь з тим, що кейс-технології дають змогу виявити різноманітні точки зору, розвинути навички аналізувати та мислити критично. Бажаю Вам здоров'я та наснаги!
ВідповістиВидалитиДякую за матеріал! Інтерактивні технологіі в роботі з дошкільниками дуже важливі для розвитку навичок аналізу та синтезу, якщо спрямовувати роботу на засвоєння знань формування нових навичок і вмінь дітей.
ВідповістиВидалитиВикористання кейс-технології відкриває широкий простір, для творчості, самостійності, розвиває практичне мислення, уміння аналізувати інформацію, формулювати і розв’язувати проблеми, а також формує життєві компетентності. Бажаю успіхів в подальшому опануванні сучасними технологіями!
ВідповістиВидалити