Дякую Тетяні Володимирівні за цікавий матеріал статті, де окреслено деякі засоби та інструментарій для дистанційного навчання: Google Classroom, Zoom, Google Meet, Classtime, LearningApps, Padlet тощо.
Дякую, Тетяно Володимирівно. Дуже перспективна дослідницька стаття. Модель системи змішаного навчання-це майбутнє сучасної освіти, європейський вектор в українському освітньому просторі.
Дякую за цікавий та змістовний матеріал. В умовах сьогодення дистанційне та змішане навчання є перспективною формою в системі традиційної освіти. Дійсно,використання різних видів інтернет-технологій сприяє формуванню мотивації в навчанні.
Дійсно, сьогодення вимагає від педагогів пошуку нових підходів до викладання матеріалу. І, враховуючи "тенденції до зростання ролі самостійної роботи учнів, розмиття меж між різними формами організації навчання внаслідок широкого використання засобів ІКТ", пріоритетним у цьому питанні є змішане навчання, яке дає можливість педагогічно виважено поєднувати технології традиційного, електронного, дистанційного та мобільного навчання. Стаття корисна та актуальна. Зацікавили інтерактивні сервіси миттєвого опитування та об’єкти цифрової творчості учнів. Дякую, Тетяно Володимирівно.
Вікторія Цьома Дякую Тетяні Володимирівні за актуальний та пізнавальний матеріал, в якому розглянуто сутність дистанційного та змішаного навчання. Викликали інтерес деякі сервіси миттєвого опитування, спробую теж.
Наведені автором моделі змішаного навчання, приклади різних форматів онлайн-освіти, зразки веб-ресурсів та інструментарій для дистанційного навчання є дуже корисним та актувальним. Дякую за рекомендації.
Автор статті глибоко, структурно та інформаційно висвітлила тематику дослідження. Ознайомила із принципами роботи різних моделей змішаного навчання. Запропонувала аналіз і порівняння різних форматів навчання. Уважаю, що даний матеріал є корисним для використання сучасному вчителю.
Майбутнє – за поєднанням дистанційного та очного форматів. Змішане навчання є найкращою світовою практикою у найбільш інноваційних школах світу, адже воно дозволяє і розробляти індивідуальні навчальні траєкторії, і розвиватися у напрямку живого спілкування. Дякую автору за статтю Бажаю успіху.
Майбутнє за змішаним навчанням, яке дуже легко перемикати в різні режими: збільшувати чи зменшувати офлайн- або онлайн, обирати різні організаційні моделі та стратегії відповідно до можливостей, потреб і викликів. Вчителям потрібна емоційна підтримка, натхнення і ще один важливий момент – це здійснювати навчання та підготовку відповідно до потреб і за індивідуальними навчальними траєкторіями.
Стаття містить надзвичайно цікавий та корисний матеріал, який стане справжньою знахідкою у практиці викладання. Деякі цифрові інструментарії спробую на своїх уроках. Дякую, Тетяно Володимирівно, що ділитеся досвідом!
Надзвичайно важливий та цікавий матеріал, який можна використовувати на уроках
ВідповістиВидалитиДякую Тетяні Володимирівні за цікавий матеріал статті, де окреслено деякі засоби та інструментарій для дистанційного навчання: Google Classroom, Zoom, Google Meet, Classtime, LearningApps, Padlet тощо.
ВідповістиВидалитиДякую за цікаву та пізнавальну статтю.
ВідповістиВидалитиДякую Тетяні Володимирівні за цікаву та змістовну статтю у якій широко розкрито переваги й недоліки синхронного й асинхронного форматів навчання.
ВідповістиВидалитиДякую, Тетяно Володимирівно. Дуже перспективна дослідницька стаття. Модель системи змішаного навчання-це майбутнє сучасної освіти, європейський вектор в українському освітньому просторі.
ВідповістиВидалитиДякую за цікавий та змістовний матеріал. В умовах сьогодення дистанційне та змішане навчання є перспективною формою в системі традиційної освіти. Дійсно,використання різних видів інтернет-технологій сприяє формуванню мотивації в навчанні.
ВідповістиВидалитиВдячна за цікавий матеріал! В такий непростий час педагогам дуже важливо тримати руку на пульсі та бути гнучкими. Ваша стаття може у цьому допомогти
ВідповістиВидалитиДійсно, сьогодення вимагає від педагогів пошуку нових підходів до викладання матеріалу. І, враховуючи "тенденції до зростання ролі самостійної роботи учнів, розмиття меж між різними формами організації навчання внаслідок широкого використання засобів ІКТ", пріоритетним у цьому питанні є змішане навчання, яке дає можливість педагогічно виважено поєднувати технології традиційного, електронного, дистанційного та мобільного навчання. Стаття корисна та актуальна. Зацікавили інтерактивні сервіси миттєвого опитування та об’єкти цифрової творчості учнів. Дякую, Тетяно Володимирівно.
ВідповістиВидалитиВікторія Цьома
ВідповістиВидалитиДякую Тетяні Володимирівні за актуальний та пізнавальний матеріал, в якому розглянуто сутність дистанційного та змішаного навчання. Викликали інтерес деякі сервіси миттєвого опитування, спробую теж.
Наведені автором моделі змішаного навчання, приклади різних форматів онлайн-освіти, зразки веб-ресурсів та інструментарій для дистанційного навчання є дуже корисним та актувальним. Дякую за рекомендації.
ВідповістиВидалитиАвтор статті глибоко, структурно та інформаційно висвітлила тематику дослідження. Ознайомила із
ВідповістиВидалитипринципами роботи різних моделей змішаного навчання.
Запропонувала аналіз і порівняння різних форматів навчання. Уважаю, що даний матеріал є корисним для використання сучасному вчителю.
Майбутнє – за поєднанням дистанційного та очного форматів.
ВідповістиВидалитиЗмішане навчання є найкращою світовою практикою у найбільш інноваційних школах світу, адже воно дозволяє і розробляти індивідуальні навчальні траєкторії, і розвиватися у напрямку живого спілкування. Дякую автору за статтю Бажаю успіху.
Майбутнє за змішаним навчанням, яке дуже легко перемикати в різні режими: збільшувати чи зменшувати офлайн- або онлайн, обирати різні організаційні моделі та стратегії відповідно до можливостей, потреб і викликів. Вчителям потрібна емоційна підтримка, натхнення і ще один важливий момент – це здійснювати навчання та підготовку відповідно до потреб і за індивідуальними навчальними траєкторіями.
ВідповістиВидалитиСтаття містить надзвичайно цікавий та корисний матеріал, який стане справжньою знахідкою у практиці викладання. Деякі цифрові інструментарії спробую на своїх уроках. Дякую, Тетяно Володимирівно, що ділитеся досвідом!
ВідповістиВидалити