Автор статті не лише грунтовно описує можливості використання проєктних технологій, а являється також справжнім професіоналом у реалізації проєктної діяльності із вихованцями ГПД. Справжньою окрасою шкільного життя ЗОШ4 є авторський проєкт вихователя: "Ляльковий театр", де діти разом із вихователем мають змогу разом знайти необхідну інформацію, обрати музику, побувати у ролі звукорежисерів, декораторів, костюмерів, акторів. Вихователь ділиться досвідом роботи з реалізації проєктів із педагогами школи та міста.
Цінність статті полягає в тому, що автор надає практичні поради, як використовувати проєктну технологію для розвитку творчих здібностей і нахилів молодших школярів, описує етапи роботи над проєктом. Дійсно, така робота сприяє розвитку не тільки інформаційних компетентностей, а є шляхом виховання активної, зацікавленої в спільній справі особистості.
Коваленко М.В. Діти з захопленням приймають участь у запропонованому проєкті, розвивають свої творчі здібності, таланти, змагаються у майстерності. Кожен може розкрити свою індивідуальність.Що є дуже цінним для розвитку учнів
Дякую за цікаву, змістовну статтю. Діти обожнюють створювати щось нове, а проектна діяльність гарний стимул. До того ж формує в учнів цифрову грамотність, вміння оформлювати отриману інформацію та представляти свою роботи (проєкт, дослідження) у якісному вигляді.
Пані Світлано, завдяки вашому досвіду, ви створюєте середовище, у якому слабші учні набувають сили та впевненості створюючи ситуаціі успіху. Згодна з автором статті, що беручи участь у проєктній діяльності, учні ГПД не тільки здобувають і застосовують знання, а й розвивають комунікативні навички, навички самоконтролю, самооцінки, творчі здібності. Учні початкової школи мають лише елементарні знання, досвід, і тому плануючи роботу з впровадження проєктної діяльності, враховуючи вік та можливості учнів, залучаю до цієї роботи батьків.
Алла Черкашина Дякую, Світлано Юріївно, не лише за розкриття поняття проєктна діяльність, механізму реалізації проєктної діяльності, основних етапів проєкту, а й втілення цієї теорії в практику. Завжди із задоволенням відвідую ваші заходи, під час яких ви завжди реалізовуєте якийсь цікавий проєкт. Це завжди повчально, креативно,весело! Так тримати та натхнення вам!
Наталія Колтунова Дякую за змістовну роботу. Буду використовувати на практиці. Дійсно, врахування різних особливостей учнів є невід'ємною частиною у проектній роботі.
Стеба Світлана. Світлана Юріївна бере участь разом із вихованцями у цікавих та актуальних проєктах, проводить виховні заходи різного тематичного і виховного спрямування, що дозволяють розвинути різні компетентності дітей та надихають інших учасників освітнього процесу. Дякую, колего, за змістовну статтю та хороший зразок практичної діяльності!
Світ неперервно змінюється, даючи дедалі більше можливостей застосовувати нові методи та підходи в навчанні, аби школярі були якомога краще підготовлені до реального життя.Саме проектне навчання дає малечі упевненість у собі, тому що уможливлює для кожного демонстрацію своїх знань, умінь і досягнень.Бажаю успіхів у втіленні всіх професійних задумів!
Звичайно , робота з цифровими технологіями - це вже буденність , навіть для найменших учнів . Мабуть, учителів молодших класів і вихователів ГПД можна назвати авангардом у цьому процесі !
У статті авторка продемонструвала переконливе розуміння того факту, що питання щодо формування цифрової компетентності саме в молодших школярів залишається одним з актуальних у царині досліджень. Практичні поради Світлани Юріївни стосовно використання проєктної діяльності з учнями 1-4 класів на ГПД дають можливість розкрити творчі прояви вихованців.
Дітки використовують та з захопленням приймають участь у проектах. Вони розкривають свою творчу індивідуальність. Дякую за змістовну статтю та хороший зразок практичної діяльності.
В статті пані Світлана описує свій досвід, який застосовує систематично і наскрізно. І зауважує, що ІКТ на ГПД охоплює всі її види, суттєво розширюючи можливості вихователя, водночас формуючи в учнів важливі для ХХІ ст., технологічні компетентності. Адже сьогодні навчання з цифровими технологіями – вже не тренд, а вимога часу. Вихованці з першого класу привчені до використання Інтернет ресурсів.І вже в 3-4 класах створюють свої презентації в ході певних проєктів. Робота кропітка, але вона дає свої результати. Дякую за змістовну статтю, яка написана Світланою, всю її проєктну діяльність мені пощастило бачитина практиці.
Стаття Світлани Юріївни дуже актуальна на сучасному етапі і цінність її в тому, що автор розкриває практичну діяльність проєкту. Світлана Юріївна постійно залучає дітей до проєктної діяльності, де діти є активними учасниками цього механізму. Згодна з автором, що через проєктну технологію відбувається формування і розвиток особистісних якостей – вміння працювати спільно, бо це перевірено на практиці, вони вчаться допомагати один одному, підтримувати, аналізувати, випробовувати себе, набувати життєвих компетентностей. Здобувачі освіти мають можливість реалізувати свої здібності. Адже Світлана Юріївна ніколи не нав'язує певну роль дітям. Вони мають можливість у будь-якому проєкті обрати роль за бажанням та розкрити свої творчі потенціали. Цифрові технології є зачною підтримкою у реалізації проєктної діяльності, що вихователю дуже добре вдається. Світлано Юріївно, бажаю творчої наснаги, успіхів у практичній діяльності та міцного здоров'я.
Дякую за змістовно викладений матеріал. Дійсно проектна діяльність сьогоднішніх учнів, а в майбутньому сучасних громадян, дає можливість бути конкурентними та краще зорієнтованими громадянами сучасної України. Сучасна школа- сучасні підходи роботи.
Світлани Юріївна педагог активний, і свої досвід вона , виклала у цій статті .Автор розкрила і довила суть проектної технології — стимулювати інтерес учнів до певних проблем, що передбачають володіння певною сумою знань, а її учні показують практичне застосування надбаних знань своїми ззаходами, святами, тощо.. Світлана Юріївна успіхів Вам у майбутньому!
Робота педагога поєднує теоретичну складову названого методу з практичними прикладами застосування, що підтверджується особистим досвідом педагога. Молодші школярі повноцінно працюють над проєктною діяльністю і цим готують себе до подальшої роботи.
Дякую за цікаву та змістовну статтю! Проектне навчання дає змогу розвивати навички критичного мислення, співпраці, спілкування, міркування у школярів та були якомога краще підготовленими до реального життя. Бажаю успіхів та творчої наснаги в подальшій роботі.
Дякую пані Світлані за статтю! Я також вважаю, що метод творчих проєктів потрібно починати застосовувати вже в початковій школі. Погоджуюся, що "проєктування – дуже хороший інструмент для формування медіа компетентної особистості, розвитку пізнавальних умінь і навичок, творчих здібностей дитини, удосконалення таких якостей, як: самостійність, критичність мислення та інтегрування знань". Даний метод дає змогу здобувачам освіти вчитися на власному досвіді й досвіді інших у конкретних справах і приносить задоволення учням, що бачать продукт власної праці. А вчитель, який би різновид проєктної технології не застосував, обов'язково переконається в її спроможності здобути успішний педагогічний результат. Бажаю авторці статті сил та наснаги!
Метою даної статті є аналіз проектної діяльності учнів початкових класів та її вплив на формування ІКТ-компетентності школярів. Оскільки сучасний проект учня – це дидактичний засіб активізації пізнавальної діяльності, розвитку креативності та одночасно формування певних особистісних якостей. А застосування методу проектів є одним із дієвих інструментів набуття учнями ключових компетентностей. Стаття Світлани Юріївни подає авторські підходи до організації проектної діяльності учнів на формування ІКТ-компетентності, пропонує цікаві форми організації роботи, та є цінним матеріалом для педагогів, що прагнуть вдосконалювати цей напрямок роботи з учнями. Дякую, Світлано Юріївно, творчих успіхів Вам !
Дуже актуальна та пізнавальна стаття. Справді, метод проектування покликаний розвивати особистість кожної дитини та виявляти справжні таланти. Завдяки йому, учасники вчаться жити і співпрацювати в суспільстві, що, вважаю, є найбільш цінним в епоху розвитку масмедіа. Дякую авторці за такі необхідні новаторські ідеї! Натхнення Вам та нових звершень!
Анна Погрібна У статті автор вдало висвітлила механізм реалізації проєктної технології, виокремила основні етапи створення та реалізації проєкту, визначила доцільність використання у освітньому процесі методу проєктів як способу досягнення дидактичної мети, мені як молодому вчителю було цікаво ознайомитися з цією інформацією для використання у своїй діяльності, адже сучасні діти творчі та їм цікава робота з проєктами. Дякую за цікаву інформацію, творчих успіхів Вам!
В статті висвітлено поняття проектної діяльності, формування в учнів інформаційної компетентності, які забезпечують вимогу до якості сучасної освіти. Це дає можливість формувати особистісні якості учнів . Діти мають можливість реалізувати свої здібності. Дякую за цікаву інформацію.
В статті висвітлено поняття проектної діяльності, формування в учнів інформаційної компетентності . які задовольняють вимогу якості сучасної освіти. Це дає можливість формувати і розвивати особистісні якості учнів. Діти мають можливість реалізувати свої здібності. дякую за цікаву інформацію.
Валентина Ліщименко. Світлана Юріївна надає великі можливості учням початкових класів реалізувати творчий потенціал, індивідуальні здібності, цікавість до пізнання нового. Одним з напрямків її роботи є втілення прєктної діяльності, що дозволяє розвивати в учнів життєві компетентності, комунікативні навички, активну життєву позицію. Вихованці авторки завжди задіяні цікавими справами. Бажаю успіхів та творчої наснаги.
Тема, яку розкрила у своїй статті Світлана Юріївна, дуже актуальна. Адже сьогодні навчання з цифровими технологіями це вимога часу.Впроваджуючи проектну діяльность, вчитель розвиває пізнавальні навички учнів, формує уміння самостійно використовувати здобуті знання, орієнтуватися в доступному інформаційному просторі, розвиває творче мислення, уміння побачити і вирішити проблему, а також навчає дітей елементарним прийомам спільної діяльності.Досить тактовно, відчуваючи прагнення і старання дітей, уникає «нав’язування» учням інформації, спрямовує їх на самостійний пошук.Цифрові технології є значною підтримкою у реалізації проєктної діяльності.Дякую за Вашу невтомну роботу.
Дякую, що поділились власним досвідом. Розвиваючи свої здібності, уміння, майстерність і талант, діти з охотою і залюбки беруть участь у реалізації певного проєкту. Будьте здорові і щасливі! Успіхів у роботі.
Сьогодні метод проектів переживає друге народження, ефективно доповнюючи інші педагогічні технології, які сприяють становленню особистості школяра як суб'єкта діяльності та соціальних відносин. Застосування методу проектів — це нагальна потреба нашого часу. Дякую автору за таку корисну статтю та описаний практичний досвід.
Дякую, Світлані Юріївні за можливість ознайомлення з проєктною діяльністю для учнів. Ваш досвід- скарб для молодого спеціаліста. Цікаво та інформативно показали як саме формування у учнів інформаційної компетентності задовольняють основну вимогу до якості сучасної освіти. Творчих успіхів, Вам!
Дякую, Світлано Юріївно, за актуальний матеріал не тільки для вихователів ГПД. а й для вчителів початкових класів. У статті було продемонстровано, як через проектну діяльність учні розвивають ключові та предметні компетентності з різних галузей знань, формуються їх уявлення про можливості сучасних комп’ютерних технологій, уміння і навички їх використовувати для розв’язання практичних задач. Досвід Світлани Юріївни цінний тим, що в основі методу проектів лежить розвиток критичного мислення, пізнавальних, творчих навичок учнів, уміння самостійно конструювати свої знання й орієнтуватися в інформаційному просторі.
Автор статті не лише грунтовно описує можливості використання проєктних технологій, а являється також справжнім професіоналом у реалізації проєктної діяльності із вихованцями ГПД. Справжньою окрасою шкільного життя ЗОШ4 є авторський проєкт вихователя: "Ляльковий театр", де діти разом із вихователем мають змогу разом знайти необхідну інформацію, обрати музику, побувати у ролі звукорежисерів, декораторів, костюмерів, акторів. Вихователь ділиться досвідом роботи з реалізації проєктів із педагогами школи та міста.
ВідповістиВидалитиЦінність статті полягає в тому, що автор надає практичні поради, як використовувати проєктну технологію для розвитку творчих здібностей і нахилів молодших школярів, описує етапи роботи над проєктом. Дійсно, така робота сприяє розвитку не тільки інформаційних компетентностей, а є шляхом виховання активної, зацікавленої в спільній справі особистості.
ВідповістиВидалитиКоваленко М.В.
ВідповістиВидалитиДіти з захопленням приймають участь у запропонованому проєкті, розвивають свої творчі здібності, таланти, змагаються у майстерності. Кожен може розкрити свою індивідуальність.Що є дуже цінним для розвитку учнів
Дякую за цікаву, змістовну статтю. Діти обожнюють створювати щось нове, а проектна діяльність гарний стимул. До того ж формує в учнів цифрову грамотність, вміння оформлювати отриману інформацію та представляти свою роботи (проєкт, дослідження) у якісному вигляді.
ВідповістиВидалитиПані Світлано, завдяки вашому досвіду, ви створюєте середовище, у якому слабші учні набувають сили та впевненості створюючи ситуаціі успіху. Згодна з автором статті, що беручи участь у проєктній діяльності, учні ГПД не тільки здобувають і застосовують знання, а й розвивають комунікативні навички, навички самоконтролю, самооцінки, творчі здібності. Учні початкової школи мають лише елементарні знання, досвід, і тому плануючи роботу з впровадження проєктної діяльності, враховуючи вік та можливості учнів, залучаю до цієї роботи батьків.
ВідповістиВидалитиАлла Черкашина
ВідповістиВидалитиДякую, Світлано Юріївно, не лише за розкриття поняття проєктна діяльність, механізму реалізації проєктної діяльності, основних етапів проєкту, а й втілення цієї теорії в практику. Завжди із задоволенням відвідую ваші заходи, під час яких ви завжди реалізовуєте якийсь цікавий проєкт. Це завжди повчально, креативно,весело! Так тримати та натхнення вам!
Наталія Колтунова
ВидалитиДякую за змістовну роботу. Буду використовувати на практиці. Дійсно, врахування різних особливостей учнів є невід'ємною частиною у проектній роботі.
Стеба Світлана.
ВідповістиВидалитиСвітлана Юріївна бере участь разом із вихованцями у цікавих та актуальних проєктах, проводить виховні заходи різного тематичного і виховного спрямування, що дозволяють розвинути різні компетентності дітей та надихають інших учасників освітнього процесу. Дякую, колего, за змістовну статтю та хороший зразок практичної діяльності!
Світ неперервно змінюється, даючи дедалі більше можливостей застосовувати нові методи та підходи в навчанні, аби школярі були якомога краще підготовлені до реального життя.Саме проектне навчання дає малечі упевненість у собі, тому що уможливлює для кожного демонстрацію своїх знань, умінь і досягнень.Бажаю успіхів у втіленні всіх професійних задумів!
ВідповістиВидалитиЗвичайно , робота з цифровими технологіями - це вже буденність , навіть для найменших учнів . Мабуть, учителів молодших класів і вихователів ГПД можна назвати авангардом у цьому процесі !
ВідповістиВидалитиУ статті авторка продемонструвала переконливе розуміння того факту, що питання щодо формування цифрової компетентності саме в молодших школярів залишається одним з актуальних у царині досліджень. Практичні поради Світлани Юріївни стосовно використання проєктної діяльності з учнями 1-4 класів на ГПД дають можливість розкрити творчі прояви вихованців.
ВідповістиВидалитиДітки використовують та з захопленням приймають участь у проектах. Вони розкривають свою творчу індивідуальність.
ВідповістиВидалитиДякую за змістовну статтю та хороший зразок практичної діяльності.
Автор видалив цей коментар.
ВідповістиВидалитиВ статті пані Світлана описує свій досвід, який застосовує систематично і наскрізно. І зауважує, що ІКТ на ГПД охоплює всі її види, суттєво розширюючи можливості вихователя, водночас формуючи в учнів важливі для ХХІ ст., технологічні компетентності. Адже сьогодні навчання з цифровими технологіями – вже не тренд, а вимога часу. Вихованці з першого класу привчені до використання Інтернет ресурсів.І вже в 3-4 класах створюють свої презентації в ході певних проєктів. Робота кропітка, але вона дає свої результати. Дякую за змістовну статтю, яка написана Світланою, всю її проєктну діяльність мені пощастило бачитина практиці.
ВідповістиВидалитиСтаття Світлани Юріївни дуже актуальна на сучасному етапі і цінність її в тому, що автор розкриває практичну діяльність проєкту. Світлана Юріївна постійно залучає дітей до проєктної діяльності, де діти є активними учасниками цього механізму. Згодна з автором, що через проєктну технологію відбувається формування і розвиток особистісних якостей – вміння працювати спільно, бо це перевірено на практиці, вони вчаться допомагати один одному, підтримувати, аналізувати, випробовувати себе, набувати життєвих компетентностей. Здобувачі освіти мають можливість реалізувати свої здібності. Адже Світлана Юріївна ніколи не нав'язує певну роль дітям. Вони мають можливість у будь-якому проєкті обрати роль за бажанням та розкрити свої творчі потенціали.
ВідповістиВидалитиЦифрові технології є зачною підтримкою у реалізації проєктної діяльності, що вихователю дуже добре вдається.
Світлано Юріївно, бажаю творчої наснаги, успіхів у практичній діяльності та міцного здоров'я.
Дякую за змістовно викладений матеріал. Дійсно проектна діяльність сьогоднішніх учнів, а в майбутньому сучасних громадян, дає можливість бути конкурентними та краще зорієнтованими громадянами сучасної України. Сучасна школа- сучасні підходи роботи.
ВідповістиВидалитиСвітлани Юріївна педагог активний, і свої досвід вона , виклала у цій статті .Автор розкрила і довила суть проектної технології — стимулювати інтерес учнів до певних проблем, що передбачають володіння певною сумою знань, а її учні показують практичне застосування надбаних знань своїми ззаходами, святами, тощо..
ВідповістиВидалитиСвітлана Юріївна успіхів Вам у майбутньому!
Робота педагога поєднує теоретичну складову названого методу з практичними прикладами застосування, що підтверджується особистим досвідом педагога. Молодші школярі повноцінно працюють над проєктною діяльністю і цим готують себе до подальшої роботи.
ВідповістиВидалитиДякую за цікаву та змістовну статтю! Проектне навчання дає змогу розвивати навички критичного мислення, співпраці, спілкування, міркування у школярів та були якомога краще підготовленими до реального життя. Бажаю успіхів та творчої наснаги в подальшій роботі.
ВідповістиВидалитиДякую пані Світлані за статтю! Я також вважаю, що метод творчих проєктів потрібно починати застосовувати вже в початковій школі. Погоджуюся, що "проєктування – дуже хороший інструмент для формування медіа компетентної особистості, розвитку пізнавальних умінь і навичок, творчих здібностей дитини, удосконалення таких якостей, як: самостійність, критичність мислення та інтегрування знань". Даний метод дає змогу здобувачам освіти вчитися на власному досвіді й досвіді інших у конкретних справах і приносить задоволення учням, що бачать продукт власної праці. А вчитель, який би різновид проєктної технології не застосував, обов'язково переконається в її спроможності здобути успішний педагогічний результат. Бажаю авторці статті сил та наснаги!
ВідповістиВидалитиМетою даної статті є аналіз проектної діяльності учнів початкових класів та її вплив на формування ІКТ-компетентності школярів. Оскільки сучасний проект учня – це дидактичний засіб активізації пізнавальної діяльності, розвитку креативності та одночасно формування певних особистісних якостей. А застосування методу проектів є одним із дієвих інструментів набуття учнями ключових компетентностей. Стаття Світлани Юріївни подає авторські підходи до організації проектної діяльності учнів на формування ІКТ-компетентності, пропонує цікаві форми організації роботи, та є цінним матеріалом для педагогів, що прагнуть вдосконалювати цей напрямок роботи з учнями. Дякую, Світлано Юріївно, творчих успіхів Вам !
ВідповістиВидалитиДуже актуальна та пізнавальна стаття. Справді, метод проектування покликаний розвивати особистість кожної дитини та виявляти справжні таланти. Завдяки йому, учасники вчаться жити і співпрацювати в суспільстві, що, вважаю, є найбільш цінним в епоху розвитку масмедіа. Дякую авторці за такі необхідні новаторські ідеї! Натхнення Вам та нових звершень!
ВідповістиВидалитиАнна Погрібна
ВідповістиВидалитиУ статті автор вдало висвітлила механізм реалізації проєктної технології, виокремила основні етапи створення та реалізації проєкту, визначила доцільність використання у освітньому процесі методу проєктів як способу досягнення дидактичної мети, мені як молодому вчителю було цікаво ознайомитися з цією інформацією для використання у своїй діяльності, адже сучасні діти творчі та їм цікава робота з проєктами. Дякую за цікаву інформацію, творчих успіхів Вам!
В статті висвітлено поняття проектної діяльності, формування в учнів інформаційної компетентності, які забезпечують вимогу до якості сучасної освіти. Це дає можливість формувати особистісні якості учнів . Діти мають можливість реалізувати свої здібності. Дякую за цікаву інформацію.
ВідповістиВидалитиВ статті висвітлено поняття проектної діяльності, формування в учнів інформаційної компетентності . які задовольняють вимогу якості сучасної освіти. Це дає можливість формувати і розвивати особистісні якості учнів. Діти мають можливість реалізувати свої здібності. дякую за цікаву інформацію.
ВідповістиВидалитиВалентина Ліщименко.
ВідповістиВидалитиСвітлана Юріївна надає великі можливості учням початкових класів реалізувати творчий потенціал, індивідуальні здібності, цікавість до пізнання нового. Одним з напрямків її роботи є втілення прєктної діяльності, що дозволяє розвивати в учнів життєві компетентності, комунікативні навички, активну життєву позицію. Вихованці авторки завжди задіяні цікавими справами. Бажаю успіхів та творчої наснаги.
Тема, яку розкрила у своїй статті Світлана Юріївна, дуже актуальна. Адже сьогодні навчання з цифровими технологіями це вимога часу.Впроваджуючи проектну діяльность, вчитель розвиває пізнавальні навички учнів, формує уміння самостійно використовувати здобуті знання, орієнтуватися в доступному інформаційному просторі, розвиває творче мислення, уміння побачити і вирішити проблему, а також навчає дітей елементарним прийомам спільної діяльності.Досить тактовно, відчуваючи прагнення і старання дітей, уникає «нав’язування» учням інформації, спрямовує їх на самостійний пошук.Цифрові технології є значною підтримкою у реалізації проєктної діяльності.Дякую за Вашу невтомну роботу.
ВідповістиВидалитиДякую, що поділились власним досвідом. Розвиваючи свої здібності, уміння, майстерність і талант, діти з охотою і залюбки беруть участь у реалізації певного проєкту. Будьте здорові і щасливі! Успіхів у роботі.
ВідповістиВидалитиДякую за статтю. Матеріал подано цікаво та доступно. Проектна діяльність, як підготовка молодого покоління до сучасного сьогодення .
ВідповістиВидалитиСьогодні метод проектів переживає друге народження, ефективно доповнюючи інші педагогічні технології, які сприяють становленню особистості школяра як суб'єкта діяльності та соціальних відносин. Застосування методу проектів — це нагальна потреба нашого часу. Дякую автору за таку корисну статтю та описаний практичний досвід.
ВідповістиВидалитиДякую, Світлані Юріївні за можливість ознайомлення з проєктною діяльністю для учнів. Ваш досвід- скарб для молодого спеціаліста. Цікаво та інформативно показали як саме формування у учнів інформаційної компетентності задовольняють основну вимогу до якості сучасної освіти. Творчих успіхів, Вам!
ВідповістиВидалитиДякую, Світлано Юріївно, за актуальний матеріал не тільки для вихователів ГПД. а й для вчителів початкових класів. У статті було продемонстровано, як через проектну діяльність учні розвивають ключові та предметні компетентності з різних галузей знань, формуються їх уявлення про можливості сучасних комп’ютерних технологій, уміння і навички їх використовувати для розв’язання практичних задач. Досвід Світлани Юріївни цінний тим, що в основі методу проектів лежить розвиток критичного мислення, пізнавальних, творчих навичок учнів, уміння самостійно конструювати свої знання й орієнтуватися в інформаційному просторі.
ВідповістиВидалити