> Комунальна установа "Міський центр професійного розвитку педагогічних працівників Кропивницької міської ради"

КОВАЛЕВСЬКА

 

32 коментарі:

  1. Автор статті не лише грунтовно описує можливості використання проєктних технологій, а являється також справжнім професіоналом у реалізації проєктної діяльності із вихованцями ГПД. Справжньою окрасою шкільного життя ЗОШ4 є авторський проєкт вихователя: "Ляльковий театр", де діти разом із вихователем мають змогу разом знайти необхідну інформацію, обрати музику, побувати у ролі звукорежисерів, декораторів, костюмерів, акторів. Вихователь ділиться досвідом роботи з реалізації проєктів із педагогами школи та міста.

    ВідповістиВидалити
  2. Цінність статті полягає в тому, що автор надає практичні поради, як використовувати проєктну технологію для розвитку творчих здібностей і нахилів молодших школярів, описує етапи роботи над проєктом. Дійсно, така робота сприяє розвитку не тільки інформаційних компетентностей, а є шляхом виховання активної, зацікавленої в спільній справі особистості.

    ВідповістиВидалити
  3. Коваленко М.В.
    Діти з захопленням приймають участь у запропонованому проєкті, розвивають свої творчі здібності, таланти, змагаються у майстерності. Кожен може розкрити свою індивідуальність.Що є дуже цінним для розвитку учнів

    ВідповістиВидалити
  4. Дякую за цікаву, змістовну статтю. Діти обожнюють створювати щось нове, а проектна діяльність гарний стимул. До того ж формує в учнів цифрову грамотність, вміння оформлювати отриману інформацію та представляти свою роботи (проєкт, дослідження) у якісному вигляді.

    ВідповістиВидалити
  5. Пані Світлано, завдяки вашому досвіду, ви створюєте середовище, у якому слабші учні набувають сили та впевненості створюючи ситуаціі успіху.      Згодна з автором статті, що беручи участь у проєктній діяльності, учні ГПД не тільки здобувають і застосовують знання, а й розвивають комунікативні навички, навички самоконтролю, самооцінки, творчі здібності. Учні початкової школи мають лише елементарні знання, досвід, і тому плануючи роботу з впровадження проєктної діяльності, враховуючи вік та можливості учнів, залучаю до цієї роботи батьків.

    ВідповістиВидалити
  6. Алла Черкашина
    Дякую, Світлано Юріївно, не лише за розкриття поняття проєктна діяльність, механізму реалізації проєктної діяльності, основних етапів проєкту, а й втілення цієї теорії в практику. Завжди із задоволенням відвідую ваші заходи, під час яких ви завжди реалізовуєте якийсь цікавий проєкт. Це завжди повчально, креативно,весело! Так тримати та натхнення вам!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Наталія Колтунова
      Дякую за змістовну роботу. Буду використовувати на практиці. Дійсно, врахування різних особливостей учнів є невід'ємною частиною у проектній роботі.

      Видалити
  7. Стеба Світлана.
    Світлана Юріївна бере участь разом із вихованцями у цікавих та актуальних проєктах, проводить виховні заходи різного тематичного і виховного спрямування, що дозволяють розвинути різні компетентності дітей та надихають інших учасників освітнього процесу. Дякую, колего, за змістовну статтю та хороший зразок практичної діяльності!

    ВідповістиВидалити
  8. Світ неперервно змінюється, даючи дедалі більше можливостей застосовувати нові методи та підходи в навчанні, аби школярі були якомога краще підготовлені до реального життя.Саме проектне навчання дає малечі упевненість у собі, тому що уможливлює для кожного демонстрацію своїх знань, умінь і досягнень.Бажаю успіхів у втіленні всіх професійних задумів!

    ВідповістиВидалити
  9. Звичайно , робота з цифровими технологіями - це вже буденність , навіть для найменших учнів . Мабуть, учителів молодших класів і вихователів ГПД можна назвати авангардом у цьому процесі !

    ВідповістиВидалити
  10. У статті авторка продемонструвала переконливе розуміння того факту, що питання щодо формування цифрової компетентності саме в молодших школярів залишається одним з актуальних у царині досліджень. Практичні поради Світлани Юріївни стосовно використання проєктної діяльності з учнями 1-4 класів на ГПД дають можливість розкрити творчі прояви вихованців.

    ВідповістиВидалити
  11. Дітки використовують та з захопленням приймають участь у проектах. Вони розкривають свою творчу індивідуальність.
    Дякую за змістовну статтю та хороший зразок практичної діяльності.

    ВідповістиВидалити
  12. В статті пані Світлана описує свій досвід, який застосовує систематично і наскрізно. І зауважує, що ІКТ на ГПД охоплює всі її види, суттєво розширюючи можливості вихователя, водночас формуючи в учнів важливі для ХХІ ст., технологічні компетентності. Адже сьогодні навчання з цифровими технологіями – вже не тренд, а вимога часу. Вихованці з першого класу привчені до використання Інтернет ресурсів.І вже в 3-4 класах створюють свої презентації в ході певних проєктів. Робота кропітка, але вона дає свої результати. Дякую за змістовну статтю, яка написана Світланою, всю її проєктну діяльність мені пощастило бачитина практиці.

    ВідповістиВидалити
  13. Шабанова Світланасереду, 02 лютого, 2022

    Стаття Світлани Юріївни дуже актуальна на сучасному етапі і цінність її в тому, що автор розкриває практичну діяльність проєкту. Світлана Юріївна постійно залучає дітей до проєктної діяльності, де діти є активними учасниками цього механізму. Згодна з автором, що через проєктну технологію відбувається формування і розвиток особистісних якостей – вміння працювати спільно, бо це перевірено на практиці, вони вчаться допомагати один одному, підтримувати, аналізувати, випробовувати себе, набувати життєвих компетентностей. Здобувачі освіти мають можливість реалізувати свої здібності. Адже Світлана Юріївна ніколи не нав'язує певну роль дітям. Вони мають можливість у будь-якому проєкті обрати роль за бажанням та розкрити свої творчі потенціали.
    Цифрові технології є зачною підтримкою у реалізації проєктної діяльності, що вихователю дуже добре вдається.
    Світлано Юріївно, бажаю творчої наснаги, успіхів у практичній діяльності та міцного здоров'я.

    ВідповістиВидалити
  14. Дякую за змістовно викладений матеріал. Дійсно проектна діяльність сьогоднішніх учнів, а в майбутньому сучасних громадян, дає можливість бути конкурентними та краще зорієнтованими громадянами сучасної України. Сучасна школа- сучасні підходи роботи.

    ВідповістиВидалити
  15. Світлани Юріївна педагог активний, і свої досвід вона , виклала у цій статті .Автор розкрила і довила суть проектної технології — стимулювати інтерес учнів до певних проблем, що передбачають володіння певною сумою знань, а її учні показують практичне застосування надбаних знань своїми ззаходами, святами, тощо..
    Світлана Юріївна успіхів Вам у майбутньому!

    ВідповістиВидалити
  16. Робота педагога поєднує теоретичну складову названого методу з практичними прикладами застосування, що підтверджується особистим досвідом педагога. Молодші школярі повноцінно працюють над проєктною діяльністю і цим готують себе до подальшої роботи.

    ВідповістиВидалити
  17. Дякую за цікаву та змістовну статтю! Проектне навчання дає змогу розвивати навички критичного мислення, співпраці, спілкування, міркування у школярів та були якомога краще підготовленими до реального життя. Бажаю успіхів та творчої наснаги в подальшій роботі.

    ВідповістиВидалити
  18. Дякую пані Світлані за статтю! Я також вважаю, що метод творчих проєктів потрібно починати застосовувати вже в початковій школі. Погоджуюся, що "проєктування – дуже хороший інструмент для формування медіа компетентної особистості, розвитку пізнавальних умінь і навичок, творчих здібностей дитини, удосконалення таких якостей, як: самостійність, критичність мислення та інтегрування знань". Даний метод дає змогу здобувачам освіти вчитися на власному досвіді й досвіді інших у конкретних справах і приносить задоволення учням, що бачать продукт власної праці. А вчитель, який би різновид проєктної технології не застосував, обов'язково переконається в її спроможності здобути успішний педагогічний результат. Бажаю авторці статті сил та наснаги!

    ВідповістиВидалити
  19. Метою даної статті є аналіз проектної діяльності учнів початкових класів та її вплив на формування ІКТ-компетентності школярів. Оскільки сучасний проект учня – це дидактичний засіб активізації пізнавальної діяльності, розвитку креативності та одночасно формування певних особистісних якостей. А застосування методу проектів є одним із дієвих інструментів набуття учнями ключових компетентностей. Стаття Світлани Юріївни подає авторські підходи до організації проектної діяльності учнів на формування ІКТ-компетентності, пропонує цікаві форми організації роботи, та є цінним матеріалом для педагогів, що прагнуть вдосконалювати цей напрямок роботи з учнями. Дякую, Світлано Юріївно, творчих успіхів Вам !

    ВідповістиВидалити
  20. Дуже актуальна та пізнавальна стаття. Справді, метод проектування покликаний розвивати особистість кожної дитини та виявляти справжні таланти. Завдяки йому, учасники вчаться жити і співпрацювати в суспільстві, що, вважаю, є найбільш цінним в епоху розвитку масмедіа. Дякую авторці за такі необхідні новаторські ідеї! Натхнення Вам та нових звершень!

    ВідповістиВидалити
  21. Анна Погрібна
    У статті автор вдало висвітлила механізм реалізації проєктної технології, виокремила основні етапи створення та реалізації проєкту, визначила доцільність використання у освітньому процесі методу проєктів як способу досягнення дидактичної мети, мені як молодому вчителю було цікаво ознайомитися з цією інформацією для використання у своїй діяльності, адже сучасні діти творчі та їм цікава робота з проєктами. Дякую за цікаву інформацію, творчих успіхів Вам!

    ВідповістиВидалити
  22. Тетяна Бурікочетвер, 03 лютого, 2022

    В статті висвітлено поняття проектної діяльності, формування в учнів інформаційної компетентності, які забезпечують вимогу до якості сучасної освіти. Це дає можливість формувати особистісні якості учнів . Діти мають можливість реалізувати свої здібності. Дякую за цікаву інформацію.

    ВідповістиВидалити
  23. Тетяна Бурікочетвер, 03 лютого, 2022

    В статті висвітлено поняття проектної діяльності, формування в учнів інформаційної компетентності . які задовольняють вимогу якості сучасної освіти. Це дає можливість формувати і розвивати особистісні якості учнів. Діти мають можливість реалізувати свої здібності. дякую за цікаву інформацію.

    ВідповістиВидалити
  24. Валентина Ліщименко.
    Світлана Юріївна надає великі можливості учням початкових класів реалізувати творчий потенціал, індивідуальні здібності, цікавість до пізнання нового. Одним з напрямків її роботи є втілення прєктної діяльності, що дозволяє розвивати в учнів життєві компетентності, комунікативні навички, активну життєву позицію. Вихованці авторки завжди задіяні цікавими справами. Бажаю успіхів та творчої наснаги.

    ВідповістиВидалити
  25. Тема, яку розкрила у своїй статті Світлана Юріївна, дуже актуальна. Адже сьогодні навчання з цифровими технологіями це вимога часу.Впроваджуючи проектну діяльность, вчитель розвиває пізнавальні навички учнів, формує уміння самостійно використовувати здобуті знання, орієнтуватися в доступному інформаційному просторі, розвиває творче мислення, уміння побачити і вирішити проблему, а також навчає дітей елементарним прийомам спільної діяльності.Досить тактовно, відчуваючи прагнення і старання дітей, уникає «нав’язування» учням інформації, спрямовує їх на самостійний пошук.Цифрові технології є значною підтримкою у реалізації проєктної діяльності.Дякую за Вашу невтомну роботу.

    ВідповістиВидалити
  26. Дякую, що поділились власним досвідом. Розвиваючи свої здібності, уміння, майстерність і талант, діти з охотою і залюбки беруть участь у реалізації певного проєкту. Будьте здорові і щасливі! Успіхів у роботі.

    ВідповістиВидалити
  27. Максим Степановчетвер, 03 лютого, 2022

    Дякую за статтю. Матеріал подано цікаво та доступно. Проектна діяльність, як підготовка молодого покоління до сучасного сьогодення .

    ВідповістиВидалити
  28. Сьогодні метод проектів переживає друге народження, ефективно доповнюючи інші педагогічні технології, які сприяють становленню особистості школяра як суб'єкта діяльності та соціальних відносин. Застосування методу проектів — це нагальна потреба нашого часу. Дякую автору за таку корисну статтю та описаний практичний досвід.

    ВідповістиВидалити
  29. Дякую, Світлані Юріївні за можливість ознайомлення з проєктною діяльністю для учнів. Ваш досвід- скарб для молодого спеціаліста. Цікаво та інформативно показали як саме формування у учнів інформаційної компетентності задовольняють основну вимогу до якості сучасної освіти. Творчих успіхів, Вам!

    ВідповістиВидалити
  30. Дякую, Світлано Юріївно, за актуальний матеріал не тільки для вихователів ГПД. а й для вчителів початкових класів. У статті було продемонстровано, як через проектну діяльність учні розвивають ключові та предметні компетентності з різних галузей знань, формуються їх уявлення про можливості сучасних комп’ютерних технологій, уміння і навички їх використовувати для розв’язання практичних задач. Досвід Світлани Юріївни цінний тим, що в основі методу проектів лежить розвиток критичного мислення, пізнавальних, творчих навичок учнів, уміння самостійно конструювати свої знання й орієнтуватися в інформаційному просторі.

    ВідповістиВидалити