Добрий вечір! Погоджуюся з думкою, що формувальне оцінювання — необхідна умова інтерактивного навчання спрямоване на постійний зворотний зв’язок з учнями. Дякую за цікаві вправи, візьму у свою скарбничку!
Змістовна стаття та цікавиї досвід. Дякую Вам! Найбільша цінність формувального оцінювання - це можливість учням відчути власну відповідальність за своє навчання, що безпосередньо впливатиме на якість їхніх результатів.
Формувальне оцінювання допомагає учню "навчитися вчитися". Це коли учень має навчитися ставити конкретні цілі свого навчання, планувати, як їх досягти, вчитися самостійно знаходити та виправляти свої помилки, оцінювати свої успіхи та невдачі, планувати шлях від неуспіху до успіху. Вчителя при такому підході можна порівняти з тренером у спорті. Він тренує спортсмена, а той відточує свою майстерність. Найбільша цінність формувального оцінювання – можливість учням відчути власну відповідальність за своє навчання, що безпосередньо впливатиме на якість їхніх результатів. Дякую колезі за детальне висвітлення актуальної теми.
У статті визначена сутність феномену формувального оцінювання досягнень учнів, яке спрямоване на визначення цілей навчання, шляхів їх досягнення, оцінювання властих напрацювань та результатів. Значним позитивом дослідження є уміння автора оперувати аналітичним матеріалом і творчо оцінювати практичний бік особливостей формування та реалізації стратегій формувального оцінювання.Очевидними позитивами бачиться грамотно розкрита тема, чіткість у наданні аналітичного матеріалу, переконливість здобутого досвіду у реалізації стратегі Нової Української Школи. Дякую.
Дуже змістовна стаття, розкриває всі поняття формувального оцінювання.Дякую Вам.Значення слова “оцінювання” не обмежується виставленням оцінки і це добре.Це послідовна змістовна взаємодія між учнем, учителем і батьками щодо навчальних досягнень учня на підставі всім зрозумілих цілей і критеріїв.
Цікава стаття. Дякую Вам.Оцінюючи учнів за певними критеріями, педагог показує дітям, що саме вони мають вивчити. Це допомагає вчителю скласти покроковий план навчання учнів.Формувальне оцінювання здійснюється у процесі навчання і необхідне для того, щоб з’ясувати, чи успішно учні діють під час навчання, а також дає змогу визначити, як необхідно будувати навчання в подальшому.
Дякую за статтю. На сьогодні це актуальна тема. Ми бачимо,що для того щоб оцінювання стало формувальним, система прийомів, що вчитель застосовує під час навчання, має ґрунтуватися на певних ціннісних орієнтирах. Зокрема, для успішного застосування формувального оцінювання навчальний процес має бути організований у такий спосіб, щоби спонукати кожного учня бути активним його учасником, а не пасивним “отримувачем” знань і оцінок. Багато методичних прийомів вчителі і сьогодні застосовують в роботі.Прикладами таких прийомів можуть бути диференційовані завдання з орієнтацією на навчальні потреби учнів, техніки самооцінювання та взаємооцінювання, письмовий або усний зворотний зв’язок щодо індивідуальних успіхів і невдач тощо. Ця стаття допомагає в використанні формувального оцінювання.
Стаття цікава. На сьогодні це актуальна тема. Ми бачимо,що для того щоб оцінювання стало формувальним, система прийомів, що вчитель застосовує під час навчання, має ґрунтуватися на певних ціннісних орієнтирах. Формувальне оцінювання є однією з найефективніших досліджених стратегій підвищення рівня навчальних досягнень учнів.
Вчитель показала, що від правильної організації оцінювання більшою мірою залежить ефективність управління навчальним процесом. Формувальне оцінювання – це цілеспрямований неперервний процес спостереження за навчанням учнів; воно є необхідною умовою інтерактивного навчання, у процесі якого формується культура спільного обговорення у класі, розвиваються навички критичного і творчого мислення, а також формується середовище, що заохочує учнів запитувати. Формувальне оцінювання підтримує впевненість учнів у тому, що кожен із них здатен покращити свої результати, оскільки учням наводяться приклади того, що від них очікують. Дякую колезі за детальне і зрозуміле висвітлення теми.
Цінність формувального оцінювання в тому, що воно підвищує мотивацію, розвиває вміння вчитися та допомагає учням досягати кращих результатів навчання.Дякую за цікаву та змістовну статтю.
Добрий вечір! Погоджуюся з думкою, що формувальне оцінювання — необхідна умова інтерактивного навчання спрямоване на постійний зворотний зв’язок з учнями. Дякую за цікаві вправи, візьму у свою скарбничку!
ВідповістиВидалитиДякую за відгук!
ВидалитиЗмістовна стаття та цікавиї досвід. Дякую Вам! Найбільша цінність формувального оцінювання - це можливість учням відчути власну відповідальність за своє навчання, що безпосередньо впливатиме на якість їхніх результатів.
ВідповістиВидалитиФормувальне оцінювання допомагає учню "навчитися вчитися". Це коли учень має навчитися ставити конкретні цілі свого навчання, планувати, як їх досягти, вчитися самостійно знаходити та виправляти свої помилки, оцінювати свої успіхи та невдачі, планувати шлях від неуспіху до успіху. Вчителя при такому підході можна порівняти з тренером у спорті. Він тренує спортсмена, а той відточує свою майстерність. Найбільша цінність формувального оцінювання – можливість учням відчути власну відповідальність за своє навчання, що безпосередньо впливатиме на якість їхніх результатів. Дякую колезі за детальне висвітлення актуальної теми.
ВідповістиВидалитиУ статті визначена сутність феномену формувального оцінювання досягнень учнів, яке спрямоване на визначення цілей навчання, шляхів їх досягнення, оцінювання властих напрацювань та результатів. Значним позитивом дослідження є уміння автора оперувати аналітичним матеріалом і творчо оцінювати практичний бік особливостей формування та реалізації стратегій формувального оцінювання.Очевидними позитивами бачиться грамотно розкрита тема, чіткість у наданні аналітичного матеріалу, переконливість здобутого досвіду у реалізації стратегі Нової Української Школи. Дякую.
ВідповістиВидалитиДуже змістовна стаття, розкриває всі поняття формувального оцінювання.Дякую Вам.Значення слова “оцінювання” не обмежується виставленням оцінки і це добре.Це послідовна змістовна взаємодія між учнем, учителем і батьками щодо навчальних досягнень учня на підставі всім зрозумілих цілей і критеріїв.
ВідповістиВидалитиЦікава стаття. Дякую Вам.Оцінюючи учнів за певними критеріями, педагог показує дітям, що саме вони мають вивчити. Це допомагає вчителю скласти покроковий план навчання учнів.Формувальне оцінювання здійснюється у процесі навчання і необхідне для того, щоб з’ясувати, чи успішно учні діють під час навчання, а також дає змогу визначити, як необхідно будувати навчання в подальшому.
ВідповістиВидалитиАвтор видалив цей коментар.
ВідповістиВидалитиАвтор видалив цей коментар.
ВідповістиВидалитиДякую за статтю. На сьогодні це актуальна тема. Ми бачимо,що для того щоб оцінювання стало формувальним, система прийомів, що вчитель застосовує під час навчання, має ґрунтуватися на певних ціннісних орієнтирах. Зокрема, для успішного застосування формувального оцінювання навчальний процес має бути організований у такий спосіб, щоби спонукати кожного учня бути активним його учасником, а не пасивним “отримувачем” знань і оцінок.
ВідповістиВидалитиБагато методичних прийомів вчителі і сьогодні застосовують в роботі.Прикладами таких прийомів можуть бути диференційовані завдання з орієнтацією на навчальні потреби учнів, техніки самооцінювання та взаємооцінювання, письмовий або усний зворотний зв’язок щодо індивідуальних успіхів і невдач тощо. Ця стаття допомагає в використанні формувального оцінювання.
Стаття цікава. На сьогодні це актуальна тема. Ми бачимо,що для того щоб оцінювання стало формувальним, система прийомів, що вчитель застосовує під час навчання, має ґрунтуватися на певних ціннісних орієнтирах. Формувальне оцінювання є однією з найефективніших досліджених стратегій підвищення рівня навчальних досягнень учнів.
ВідповістиВидалитиВчитель показала, що від правильної організації оцінювання більшою мірою залежить ефективність управління навчальним процесом. Формувальне оцінювання – це цілеспрямований неперервний процес спостереження за навчанням учнів; воно є необхідною умовою інтерактивного навчання, у процесі якого формується культура спільного обговорення у класі, розвиваються навички критичного і творчого мислення, а також формується середовище, що заохочує учнів запитувати. Формувальне оцінювання підтримує впевненість учнів у тому, що кожен із них здатен покращити свої результати, оскільки учням наводяться приклади того, що від них очікують. Дякую колезі за детальне і зрозуміле висвітлення теми.
ВідповістиВидалитиЦінність формувального оцінювання в тому, що воно підвищує мотивацію, розвиває вміння вчитися та допомагає учням досягати кращих результатів навчання.Дякую за цікаву та змістовну статтю.
ВідповістиВидалити