> Комунальна установа "Міський центр професійного розвитку педагогічних працівників Кропивницької міської ради"

Паталах

 

13 коментарів:

  1. Добрий вечір! Погоджуюся з думкою, що формувальне оцінювання — необхідна умова інтерактивного навчання спрямоване на постійний зворотний зв’язок з учнями. Дякую за цікаві вправи, візьму у свою скарбничку!

    ВідповістиВидалити
  2. Вдовиченко Тетяна Віталіївна, гімназія імені Т. Шевченкапонеділок, 24 січня, 2022

    Змістовна стаття та цікавиї досвід. Дякую Вам! Найбільша цінність формувального оцінювання - це можливість учням відчути власну відповідальність за своє навчання, що безпосередньо впливатиме на якість їхніх результатів.

    ВідповістиВидалити
  3. Оксана Крамаренко, заступник директора КУ "МЦПРПП КМР"суботу, 29 січня, 2022

    Формувальне оцінювання допомагає учню "навчитися вчитися". Це коли учень має навчитися ставити конкретні цілі свого навчання, планувати, як їх досягти, вчитися самостійно знаходити та виправляти свої помилки, оцінювати свої успіхи та невдачі, планувати шлях від неуспіху до успіху. Вчителя при такому підході можна порівняти з тренером у спорті. Він тренує спортсмена, а той відточує свою майстерність. Найбільша цінність формувального оцінювання – можливість учням відчути власну відповідальність за своє навчання, що безпосередньо впливатиме на якість їхніх результатів. Дякую колезі за детальне висвітлення актуальної теми.

    ВідповістиВидалити
  4. У статті визначена сутність феномену формувального оцінювання досягнень учнів, яке спрямоване на визначення цілей навчання, шляхів їх досягнення, оцінювання властих напрацювань та результатів. Значним позитивом дослідження є уміння автора оперувати аналітичним матеріалом і творчо оцінювати практичний бік особливостей формування та реалізації стратегій формувального оцінювання.Очевидними позитивами бачиться грамотно розкрита тема, чіткість у наданні аналітичного матеріалу, переконливість здобутого досвіду у реалізації стратегі Нової Української Школи. Дякую.

    ВідповістиВидалити
  5. Дуже змістовна стаття, розкриває всі поняття формувального оцінювання.Дякую Вам.Значення слова “оцінювання” не обмежується виставленням оцінки і це добре.Це послідовна змістовна взаємодія між учнем, учителем і батьками щодо навчальних досягнень учня на підставі всім зрозумілих цілей і критеріїв.

    ВідповістиВидалити
  6. Алєксєєва А.В.середу, 02 лютого, 2022

    Цікава стаття. Дякую Вам.Оцінюючи учнів за певними критеріями, педагог показує дітям, що саме вони мають вивчити. Це допомагає вчителю скласти покроковий план навчання учнів.Формувальне оцінювання здійснюється у процесі навчання і необхідне для того, щоб з’ясувати, чи успішно учні діють під час навчання, а також дає змогу визначити, як необхідно будувати навчання в подальшому.

    ВідповістиВидалити
  7. Дякую за статтю. На сьогодні це актуальна тема. Ми бачимо,що для того щоб оцінювання стало формувальним, система прийомів, що вчитель застосовує під час навчання, має ґрунтуватися на певних ціннісних орієнтирах. Зокрема, для успішного застосування формувального оцінювання навчальний процес має бути організований у такий спосіб, щоби спонукати кожного учня бути активним його учасником, а не пасивним “отримувачем” знань і оцінок.
    Багато методичних прийомів вчителі і сьогодні застосовують в роботі.Прикладами таких прийомів можуть бути диференційовані завдання з орієнтацією на навчальні потреби учнів, техніки самооцінювання та взаємооцінювання, письмовий або усний зворотний зв’язок щодо індивідуальних успіхів і невдач тощо. Ця стаття допомагає в використанні формувального оцінювання.

    ВідповістиВидалити
  8. Стаття цікава. На сьогодні це актуальна тема. Ми бачимо,що для того щоб оцінювання стало формувальним, система прийомів, що вчитель застосовує під час навчання, має ґрунтуватися на певних ціннісних орієнтирах. Формувальне оцінювання є однією з найефективніших досліджених стратегій підвищення рівня навчальних досягнень учнів.

    ВідповістиВидалити
  9. Вчитель показала, що від правильної організації оцінювання більшою мірою залежить ефективність управління навчальним процесом. Формувальне оцінювання – це цілеспрямований неперервний процес спостереження за навчанням учнів; воно є необхідною умовою інтерактивного навчання, у процесі якого формується культура спільного обговорення у класі, розвиваються навички критичного і творчого мислення, а також формується середовище, що заохочує учнів запитувати. Формувальне оцінювання підтримує впевненість учнів у тому, що кожен із них здатен покращити свої результати, оскільки учням наводяться приклади того, що від них очікують. Дякую колезі за детальне і зрозуміле висвітлення теми.

    ВідповістиВидалити
  10. Цінність формувального оцінювання в тому, що воно підвищує мотивацію, розвиває вміння вчитися та допомагає учням досягати кращих результатів навчання.Дякую за цікаву та змістовну статтю.

    ВідповістиВидалити