Ваша робота, як в теорії, так і на практиці, підтверджує, що для талановитого і цілеспрямованого вчителя немає меж. Не зважаючи на недостатній рівень матеріально-технічного забезпечення, застаріле обладнання Ви все ж знаходите шляхи , як зробити урок цікавим, сучасним, ефективним, дякую, що поширюєте свій досвід.
Цікава стаття, яка висвітила досвід автора в своїй педагогічній діяльності. Згодна з пані Наталією ще й в тому, що дистанційне навчання спонукало підвищити рівень цифрової компетентності кожного педагога. Дякую за роботу, творчих вам успіхів
Наталіє Олександрівно , у своій статті ви представили спектр цифрових технологій ,які застосовуєте дистанційно та на очних уроках. Ця інформація є актуальною і корисною для педагога будь- якого предмету, так як цифрова компетентність є запорукою успіху сучасного вчителя. Дякуємо Вам і бажаєто успіхів та натхнення.
Ваша робота, як в теорії, так і на практиці, підтверджує, що для талановитого і цілеспрямованого вчителя немає меж. Не зважаючи на недостатній рівень матеріально-технічного забезпечення, застаріле обладнання Ви все ж знаходите шляхи , як зробити урок цікавим, сучасним, ефективним, дякую, що поширюєте свій досвід.
ВідповістиВидалитиДякую за відгук! Завдяки адміністрації Балашівської гімназії маю можливість постійно самовдосконалюватись.
ВидалитиЦікава стаття, яка висвітила досвід автора в своїй педагогічній діяльності. Згодна з пані Наталією ще й в тому, що дистанційне навчання спонукало підвищити рівень цифрової компетентності кожного педагога. Дякую за роботу, творчих вам успіхів
ВідповістиВидалитиДякую за відгук!
ВидалитиНаталіє Олександрівно , у своій статті ви представили спектр цифрових технологій ,які застосовуєте дистанційно та на очних уроках. Ця інформація є актуальною і корисною для педагога будь- якого предмету, так як цифрова компетентність є запорукою успіху сучасного вчителя. Дякуємо Вам і бажаєто успіхів та натхнення.
ВідповістиВидалитиДуже дякую, колего!
ВідповістиВидалити