Корисна стаття. Раніше не була ознайомлена з Kahhot,але відтепер неодмінно буду використовувати. Багатофункціональних програм широке коло, проте не всі заслуговують уваги. Згадані вище автором досить зручні у користуванні. Не варто забувати, що важливою задачею сучасного педагога є неперервний розвиток власної ІК-компетентності, тому автор статті лише допоміг у пошуках нового. Творчих звершень, колеги!
Автор статті піднімає важливу для сучасної освіти проблему: використання ІКТ для навчання дітей з особливими освітніми потребами і розглядає її у практичному контексті. У статті пояснюється важливість цифрового контенту для інклюзивної освіти і пропонується перелік сервісів, зручних для роботи з дітьми з особливими освітніми потребами.
Дякую за чудову статтю та корисні рекомендації. Використовую у своїй роботі різні платформи. Перераховані Вами платформи цікаві та прості в користуванні. Діти швидко схоплюють інформацію, яка представляється у вигляді гри, тестів, медіафільмів та презентацій.
Коваленко М.В. Цілком згодна, що використання різноманітних платформ сприяють кращому засвоєнню навчальної інформації та розвитку пізнавальних процесів учнів з ООП. Дякую за змістовну та корисну інформацію у статті.
Автор у своїй статті дуже чітко розкрила потребу застосування інформаційно - комунікаційних технологій у навчанні дітей з ООП.Згодна з Вами пані Анно, що цифровий контент є інформацією, що втілена у спеціальну форму та розміщена у спеціальному джерелі, для інклюзивної освіти це особливо важливо для візуалізації, узагальнення, уточнення певних процесів і явищ. Дякую за актуальну і корисну інформацію.
Наталія Колтунова Дякую за змістовну роботу. Зустріла перелік платформ, які також використовую у навчальному процесі. Цілком згодна, що за допомогою різних платформ діти краще засвоюють навчальний матеріал.
Автор статті об"ємно та професійно аналізує цифровий контент, який можна використовувати під час роботи з учнями, що мають особливі освітні потреби. Актуальність даної статті визначається можливістю використання запропонованих цифрових інструментів як під час очного навчання, так і навчання з використанням дистанційних технологій. Стаття цілком може стати ґрунтовним посібником для використання педагогами, які працюють у інклюзивних класах, здійснюють педагогічний патронаж, для соціальних педагогів та практичних психологів.
Робота з учнями з особливими освітніми потребами вимагає додаткових знань та нестандартних підходів. Використання різноманітних цифрових ресурсів сприяє досягненню даними учнями навчальних цілей та допомагає їм грунтовніше опрацювати матеріал та сформувати необхідні навички. У своїй статті авторка аналізує значну кількість сервісів, які є простими у використанні. Дякую за цікавий та корисний матеріал!
Дана стаття показує, що її авторка має практичний досвід у роботі зі здобувачами освіти з ООП. Перераховані нею інтерактивні програми допоможуть педагогам створювати комфортні умови навчання, що викликатимуть у кожного особливого слухача відчуття своєї успішності, інтелектуальної спроможності, захищеності, неповторності, значущості.
З точки зору актуалізації теми, подання матеріалу й колу окреслених і проаналізованих питань ця стаття може вважатися своєрідним порадником для тих, хто намагається впроваджувати цифрові технології в роботі з учнями з ООП. Доведено, що цифровізація освіти сприяє підвищенню її якості, спостерігається тенденція збільшення кількості освітніх платформ для навчання онлайн та офлайн. Це істотно полегшує доступ до освітнього процесу учнів з ООП.
Стеба Світлана Дякую, Анно В'ячеславівно, за компетентні рекомендації в роботі із здобувачами освіти з особливими освітніми потребами. А особливо є важливим дане питання в умовах дистанційного навчання. Для забезпечення рівного доступу учнів до якісної освіти, перед педагогами постає ряд завдань, в тому числі і використання в освітньому процесі інформаційних цифрових технологій для учнів, які мають особливі освітні потреби. Корисні інтерактивні програми та рекомендації до їх використання знайшла у Вашій статті. Дякую Вам, успіхів та натхнення у роботі!
Зі статті можна вдало брати інформацію для роботи з усім класом, так і для індивідуальної роботи з особами з ООП, підлаштовуючись під них – давати більше часу, додатково пояснювати матеріал, давати інтегровані завдання, щоб учні відчували себе рівними у колективі.Дякую за змістовну статтю.
Вище перерахований цифровий контент вдало і я використовую в своїй роботі.Їх впровадження в освітній процес дозволяє позитивно впливати на засвоєння знань здобувачами освіти.
Автор статті слушно наголошує на тому, що діти з ООП потребують особливого використання ІКТ, які виконують низку важливих завдань. Вищезазначені прийоми й технології допомагають досягти тих завдань, що стоять перед педагогом при роботі з дітьми з особливостямию
Світлана Шабанова У даній статті розкрито актуальні питання, пов’язані з створенням цифрового контенту для осіб з особливими освітнім потребами. Автор наводить перелік джерел, які можна використовувати у своїй роботі вчителям, щоб навчання для дітей було цікавим та полегшеним. Щиро вдячна, Анно В'ячеславівно, за пізнавальну статтю.
Прочитав статтю, дякую автору за старання, тому що тема сучасна і актуальна. Питання створення цифрового контенту для здобувачів освіи з ООП необхідний , та й інших учнів буде корисним для роботи з усім класом. Матеріал поданий в статті по даній проблемі обгрунтований сучасними вимогами освітнього процесу. Вважаю, що автору доречно вдалося розкрити сутність та необхідність створення цифрового контенту вчителям ,які працють з особою з ООП . Дякую Вам, Анно В'ячеславівно , за цікавий допис і бажаю успіхів у роботі і надалі!
Автор грунтовно розкрила в статті особливості навчання для осіб з особливими потребами. Так інклюзія це залучення, а не виокремлення здобувача освіти з колективу. І сучасні цифрові контенти дають цю можливість, звичайно в умілих руках педагога. Дякую за інформативність.
Автор статті, пані Анна, зауважила, що сучасні технологічні розробки пропонують широкі масиви альтернативних рішень для суб’єктів навчального процесу, дозволяють реалізувати головні принципи універсального дизайну в освіті (залучення, репрезентації, демонстрації), проектувати освітні середовища на засадах адаптивності, варіативності, відкритості й доступності для кожного учня, незалежно від їхніх індивідуальних особливостей.
Використання інформаційно-комунікаційних технологій стає суттєвим чинником позитивних змін у навчанні дітей з особливими потребами, адже вони відкривають широкі можливості для покращення якості освіти, її доступності та й значно розширює можливості для вчителів.
Авторка ще раз доводить різносторонні можливості інформаційних технологій. Запропоновані онлайн - сервіси дійсно стануть в пригоді в роботі з дітьми з ООП. Адже такий підхід дозволить покращити якість освітнього процесу та зробити його цікавим та захоплюючим!
Дякую за статтю. В умовах діджиталізації освіта не може стояти осторонь. інформаційно-комунікаційні технології стають нашим невідємним інструментом . В статті наведено розширенний перелік джерел, розкрито їхню характеристику, проаналізовано проблеми та основні недоліки при створенні матеріалу . Стаття високого рівня , та є особлиов актуальна в наш час. Дякую .
Валентина Ліщименко. Анна В'ячеславівна змістовно розкрила необхідність і важливість використання цифрового контенту для осіб з особливими освітніми потребами. Адже перехід до інформаційного суспільства сприяє використання з різних джерел все більше інформації. Тому використання ІКТ є необхідною умовою формування навичок самостійного, критичного оперативного мислення та орієнтування в інформаційному просторі. Щиро вдячна, Анно В'ячеславівно, за актуальність статті. Творчої наснаги Вам та нових звершень.
Дякую за цікаву статтю та корисні рекомендації. Перераховані платформи дають можливість швидко схоплювати інформацію , сприяють розвитку пізнавальних процесів учнів. Матеріал подається у вигляді гри, тестів, презентацій. відеофільмів. Все це сприяє покращенню якості освітнього процесу та робить його цікавим.
Змістовна та актуальна стаття! Сьогодні принцип гнучкості в освіті дозволяє використовувати цифровий контент відповідно до індивідуальних, вікових, спеціальних потреб й інтересів кожної дитини. У роботі пані Анни окреслено переваги впровадження ІКТ в інклюзивне навчання; напрями, за якими рекомендовано здійснювати таку підтримку. Дякую, що ділитеся досвідом! Почерпнула і для себе багато корисної інформації. Бажаю Вам сил та наснаги!
Анно В'ячеславівно дякую Вам за змістовну та цікаву статтю. Запровадження в освітній процес ІКТ є вимогою часу. Робота з гаджетом допомагає реалізації психологічного комфорту та сприяє тому, що учні з ООП краще сприймають матеріал,у них підвищується інтерес до предмета, підвищується ефективність їх самостійної роботи та впливає на якість формування практичних умінь і навичок. Авторка статті вдало висвітила питання цифрового контенту для осіб з особливими освітніми потребами з наведеними конкретні приклади, щоб педагоги могли їх використовувати у своїй діяльності. Бажаю успіхів та творчої наснаги в подальшій роботі!
Алла Головатюк Дійсно використання ІКТ відіграє важливу роль у доступності навчання, допомагає покращити рівень викладання шкільних предметів, мотивувати здобувачів освіти з ООП до вивчення дисциплін та саморозвитку, формуванню адаптації в інформаційному суспільстві. Тому сучасному педагогу слід постійно розширювати свої знання щодо роботи з дітьми даної категорії.В статті наведені онлайн - платформи, які стануть у нагоді сучасному педагогу в роботі із здобувачами освіти з ООП.Рекомендую колегам ознайомитися детально. Дякую, що ділитеся досвідом, матеріал надзвичайно пізнавальний та актуальний!
Корисна стаття. Раніше не була ознайомлена з Kahhot,але відтепер неодмінно буду використовувати. Багатофункціональних програм широке коло, проте не всі заслуговують уваги. Згадані вище автором досить зручні у користуванні. Не варто забувати, що важливою задачею сучасного педагога є неперервний розвиток власної ІК-компетентності, тому автор статті лише допоміг у пошуках нового. Творчих звершень, колеги!
ВідповістиВидалитиАвтор статті піднімає важливу для сучасної освіти проблему: використання ІКТ для навчання дітей з особливими освітніми потребами і розглядає її у практичному контексті. У статті пояснюється важливість цифрового контенту для інклюзивної освіти і пропонується перелік сервісів, зручних для роботи з дітьми з особливими освітніми потребами.
ВідповістиВидалитиДякую за чудову статтю та корисні рекомендації. Використовую у своїй роботі різні платформи. Перераховані Вами платформи цікаві та прості в користуванні. Діти швидко схоплюють інформацію, яка представляється у вигляді гри, тестів, медіафільмів та презентацій.
ВідповістиВидалитиКоваленко М.В.
ВідповістиВидалитиЦілком згодна, що використання різноманітних платформ сприяють кращому засвоєнню навчальної інформації та розвитку пізнавальних процесів учнів з ООП. Дякую за змістовну та корисну інформацію у статті.
Автор у своїй статті дуже чітко розкрила потребу застосування інформаційно - комунікаційних технологій у навчанні дітей з ООП.Згодна з Вами пані Анно, що цифровий контент є інформацією, що втілена у спеціальну форму та розміщена у спеціальному джерелі, для інклюзивної освіти це особливо важливо для візуалізації, узагальнення, уточнення певних процесів і явищ. Дякую за актуальну і корисну інформацію.
ВідповістиВидалитиНаталія Колтунова
ВідповістиВидалитиДякую за змістовну роботу. Зустріла перелік платформ, які також використовую у навчальному процесі. Цілком згодна, що за допомогою різних платформ діти краще засвоюють навчальний матеріал.
Автор статті об"ємно та професійно аналізує цифровий контент, який можна використовувати під час роботи з учнями, що мають особливі освітні потреби. Актуальність даної статті визначається можливістю використання запропонованих цифрових інструментів як під час очного навчання, так і навчання з використанням дистанційних технологій. Стаття цілком може стати ґрунтовним посібником для використання педагогами, які працюють у інклюзивних класах, здійснюють педагогічний патронаж, для соціальних педагогів та практичних психологів.
ВідповістиВидалитиРобота з учнями з особливими освітніми потребами вимагає додаткових знань та нестандартних підходів. Використання різноманітних цифрових ресурсів сприяє досягненню даними учнями навчальних цілей та допомагає їм грунтовніше опрацювати матеріал та сформувати необхідні навички. У своїй статті авторка аналізує значну кількість сервісів, які є простими у використанні. Дякую за цікавий та корисний матеріал!
ВідповістиВидалитиДана стаття показує, що її авторка має практичний досвід у роботі зі здобувачами освіти з ООП. Перераховані нею інтерактивні програми допоможуть педагогам створювати комфортні умови навчання, що
ВідповістиВидалитивикликатимуть у кожного особливого слухача відчуття своєї успішності, інтелектуальної спроможності, захищеності, неповторності, значущості.
Автор видалив цей коментар.
ВідповістиВидалитиЗ точки зору актуалізації теми, подання матеріалу й колу окреслених і проаналізованих питань ця стаття може вважатися своєрідним порадником для тих, хто намагається впроваджувати цифрові технології в роботі з учнями з ООП. Доведено, що цифровізація освіти сприяє підвищенню її якості, спостерігається тенденція збільшення кількості освітніх платформ для навчання онлайн та офлайн. Це істотно полегшує доступ до освітнього процесу учнів з ООП.
ВідповістиВидалитиСтеба Світлана
ВідповістиВидалитиДякую, Анно В'ячеславівно, за компетентні рекомендації в роботі із здобувачами освіти з особливими освітніми потребами. А особливо є важливим дане питання в умовах дистанційного навчання. Для забезпечення рівного доступу учнів до якісної освіти, перед педагогами постає ряд завдань, в тому числі і використання в освітньому процесі інформаційних цифрових технологій для учнів, які мають особливі освітні потреби. Корисні інтерактивні програми та рекомендації до їх використання знайшла у Вашій статті. Дякую Вам, успіхів та натхнення у роботі!
Зі статті можна вдало брати інформацію для роботи з усім класом, так і для індивідуальної роботи з особами з ООП, підлаштовуючись під них – давати більше часу, додатково пояснювати матеріал, давати інтегровані завдання, щоб учні відчували себе рівними у колективі.Дякую за змістовну статтю.
ВідповістиВидалитиВище перерахований цифровий контент вдало і я використовую в своїй роботі.Їх впровадження в освітній процес дозволяє позитивно впливати на засвоєння знань здобувачами освіти.
ВідповістиВидалитиДякую Анно за статтю!
ВідповістиВидалитиЗ цієї статті можна знайти багато способів використання цифрових матеріалів під час уроків, або дистанційного навчання.
Автор статті слушно наголошує на тому, що діти з ООП потребують особливого використання ІКТ, які виконують низку важливих завдань. Вищезазначені прийоми й технології допомагають досягти тих завдань, що стоять перед педагогом при роботі з дітьми з особливостямию
ВідповістиВидалитиСвітлана Шабанова
ВідповістиВидалитиУ даній статті розкрито актуальні питання, пов’язані з створенням цифрового контенту для осіб з особливими освітнім потребами. Автор наводить перелік джерел, які можна використовувати у своїй роботі вчителям, щоб навчання для дітей було цікавим та полегшеним. Щиро вдячна, Анно В'ячеславівно, за пізнавальну статтю.
Прочитав статтю, дякую автору за старання, тому що тема сучасна і актуальна. Питання створення цифрового контенту для здобувачів освіи з ООП необхідний , та й інших учнів буде корисним для роботи з усім класом. Матеріал поданий в статті по даній проблемі обгрунтований сучасними вимогами освітнього процесу. Вважаю, що автору доречно вдалося розкрити сутність та необхідність створення цифрового контенту вчителям ,які працють з особою з ООП . Дякую Вам, Анно В'ячеславівно , за цікавий допис і бажаю успіхів у роботі і надалі!
ВідповістиВидалитиАвтор грунтовно розкрила в статті особливості навчання для осіб з особливими потребами. Так інклюзія це залучення, а не виокремлення здобувача освіти з колективу. І сучасні цифрові контенти дають цю можливість, звичайно в умілих руках педагога. Дякую за інформативність.
ВідповістиВидалитиАвтор статті, пані Анна, зауважила, що сучасні технологічні розробки пропонують широкі масиви альтернативних рішень для суб’єктів навчального процесу, дозволяють реалізувати головні принципи універсального дизайну в освіті (залучення, репрезентації, демонстрації), проектувати освітні середовища на засадах адаптивності, варіативності, відкритості й доступності для кожного учня, незалежно від їхніх індивідуальних особливостей.
ВідповістиВидалитиВикористання інформаційно-комунікаційних технологій стає суттєвим чинником позитивних змін у навчанні дітей з особливими потребами, адже вони відкривають широкі можливості для покращення якості освіти, її доступності та й значно розширює можливості для вчителів.
ВідповістиВидалитиАвторка ще раз доводить різносторонні можливості інформаційних технологій. Запропоновані онлайн - сервіси дійсно стануть в пригоді в роботі з дітьми з ООП. Адже такий підхід дозволить покращити якість освітнього процесу та зробити його цікавим та захоплюючим!
ВідповістиВидалитиДякую за статтю. В умовах діджиталізації освіта не може стояти осторонь. інформаційно-комунікаційні технології стають нашим невідємним інструментом . В статті наведено розширенний перелік джерел, розкрито їхню характеристику, проаналізовано проблеми та основні недоліки при створенні матеріалу . Стаття високого рівня , та є особлиов актуальна в наш час. Дякую .
ВідповістиВидалитиВалентина Ліщименко.
ВідповістиВидалитиАнна В'ячеславівна змістовно розкрила необхідність і важливість використання цифрового контенту для осіб з особливими освітніми потребами. Адже перехід до інформаційного суспільства сприяє використання з різних джерел все більше інформації. Тому використання ІКТ є необхідною умовою формування навичок самостійного, критичного оперативного мислення та орієнтування в інформаційному просторі. Щиро вдячна, Анно В'ячеславівно, за актуальність статті. Творчої наснаги Вам та нових звершень.
Дякую за цікаву статтю та корисні рекомендації. Перераховані платформи дають можливість швидко схоплювати інформацію , сприяють розвитку пізнавальних процесів учнів. Матеріал подається у вигляді гри, тестів, презентацій. відеофільмів. Все це сприяє покращенню якості освітнього процесу та робить його цікавим.
ВідповістиВидалитиЗмістовна та актуальна стаття! Сьогодні принцип гнучкості в освіті дозволяє використовувати цифровий контент відповідно до індивідуальних, вікових, спеціальних потреб й інтересів кожної дитини. У роботі пані Анни окреслено переваги впровадження ІКТ в інклюзивне навчання; напрями, за якими рекомендовано здійснювати таку підтримку. Дякую, що ділитеся досвідом! Почерпнула і для себе багато корисної інформації. Бажаю Вам сил та наснаги!
ВідповістиВидалитиАнно В'ячеславівно дякую Вам за змістовну та цікаву статтю. Запровадження в освітній процес ІКТ є вимогою часу. Робота з гаджетом допомагає реалізації психологічного комфорту та сприяє тому, що учні з ООП краще сприймають матеріал,у них підвищується інтерес до предмета, підвищується ефективність їх самостійної роботи та впливає на якість формування практичних умінь і навичок. Авторка статті вдало висвітила питання цифрового контенту для осіб з особливими освітніми потребами з наведеними конкретні приклади, щоб педагоги могли їх використовувати у своїй діяльності. Бажаю успіхів та творчої наснаги в подальшій роботі!
ВідповістиВидалитиДякую за статтю, візьму на оззброєння поради та платформи. Намагатимусь також втілювати в своїй практиці.
ВідповістиВидалитиАлла Головатюк
ВідповістиВидалитиДійсно використання ІКТ відіграє важливу роль у доступності навчання, допомагає покращити рівень викладання шкільних предметів, мотивувати здобувачів освіти з ООП до вивчення дисциплін та саморозвитку, формуванню адаптації в інформаційному суспільстві. Тому сучасному педагогу слід постійно розширювати свої знання щодо роботи з дітьми даної категорії.В статті наведені онлайн - платформи, які стануть у нагоді сучасному педагогу в роботі із здобувачами освіти з ООП.Рекомендую колегам ознайомитися детально. Дякую, що ділитеся досвідом, матеріал надзвичайно пізнавальний та актуальний!