Пані ,Ольго дійсно що ,формування цифрової компетентності сприяє всебічному розвитку педагогів, їх самовдосконаленню, бажанню вчитися, розумінню інформаційно-комунікаційних процесів, здатності застосовувати опановане у професійній діяльності.
Пані Ольга розкрила суть цифрового кейсу, його структуру, необхідність його використання, як основного інструменту розвитку педагогічної освіти, а також довела ефективність використання цифрового кейсу в практичній роботі педагога дошкільного закладу. Адже, ми використовуємо сучасні інформаційно-комунікаційні технології,аби, по-перше - ефективно організовувати освітній процес, зокрема сприяти ліпшому засвоєнню дошкільниками нової інформації. По-друге - заощаджуємо час вихователів. Адже всі матеріали для проживання тієї чи тієї теми вже зібрані в кейсі. Лишається лише відкрити його і почати працювати з дошкільниками. Підтримую переконання Ольги Сергіївни, що створення та використання цифрового кейсу забезпечує більш повну реалізацію освітнього процесу, дошкільнята мають вищий рівень засвоєння знань, вмінь та навичок.
Пані ,Ольго дійсно що ,формування цифрової компетентності сприяє всебічному розвитку педагогів, їх самовдосконаленню, бажанню вчитися, розумінню інформаційно-комунікаційних процесів, здатності застосовувати опановане у професійній діяльності.
ВідповістиВидалитиПані Ольга розкрила суть цифрового кейсу, його структуру, необхідність його використання, як основного інструменту розвитку педагогічної освіти, а також довела ефективність використання цифрового кейсу в практичній роботі педагога дошкільного закладу. Адже, ми використовуємо сучасні інформаційно-комунікаційні технології,аби, по-перше - ефективно організовувати освітній процес, зокрема сприяти ліпшому засвоєнню дошкільниками нової інформації. По-друге - заощаджуємо час вихователів. Адже всі матеріали для проживання тієї чи тієї теми вже зібрані в кейсі. Лишається лише відкрити його і почати працювати з дошкільниками.
ВідповістиВидалитиПідтримую переконання Ольги Сергіївни, що створення та використання цифрового кейсу забезпечує більш повну реалізацію освітнього процесу, дошкільнята мають вищий рівень засвоєння знань, вмінь та навичок.