> Комунальна установа "Міський центр професійного розвитку педагогічних працівників Кропивницької міської ради"

Іщенко

 

24 коментарі:

  1. Дякую за цікаву та змістовну статтю!Для того щоб застосовувати принципи НУШ дісно необхідно бути неабияк обізнаним у використання цифрових технологій.

    ВідповістиВидалити
  2. Дякую автору за статтю. Тема дійсно сучасна та актуальна. Використання цифрових технологій в навчанні сформує в учнів важливі цифрові компетентності,які в сучасному світі є необхідними для розвитку людини.

    ВідповістиВидалити
  3. Дякую за цікаву та змістовну статтю. Є корисний матеріал і для власної скарбнички

    ВідповістиВидалити
  4. Оксана Бабич, НВО №32понеділок, 24 січня, 2022

    Використання інформаційно-комунікативних технологій у навчально-виховному процесі сприяє підвищенню його ефективності, всебічному і гармонійному розвитку особистості учнів, розкриттю їх талантів, суттєво впливає на зміст, форми, методи і засоби навчання. Дякую автору за цікаву та змістовну статтю.

    ВідповістиВидалити
  5. Повністю згодна з автором статті, що інформаційно-комунікаційні технології дають вчителю нові можливості під час проведення уроків, урізноманітнюють його за формою, зацікавлюють учнів і стимулюють до навчання. Розглянуто приклади цифрових засобів для навчання іноземних мов, що можуть бути використані вчителями для розвитку цифрового освітнього середовища у початковій школі. Дякую за змістовний матеріал.

    ВідповістиВидалити
  6. Дякую автору за статтю.Головна мета дії вчителя у використанні ІКТ – допомогти дитині навчатися. Використання цифрових технологій у початковій школі – це потреба і пошук нового шляху навчання.

    ВідповістиВидалити
  7. В наш час є безліч інтерактивних платформ, які покращують процес навчання. Зацікавлюють дітей, вмотивовують на високі результати. Тому тема є досить актуальною та цікавою. Дякую автору.

    ВідповістиВидалити
  8. Лариса Нестеряк, НВО №32вівторок, 25 січня, 2022

    Погоджуюсь з автором статті, що актуальність даного питання має місце у сучасному освітньому середовищі, адже нині якісне викладання дисциплін не може здійснюватися без використання засобів і можливостей, які надають комп‘ютерні технології та Інтернет. Наскрізне застосування інформаційно-комунікаційних технологій в освітньому процесі має стати інструментом забезпечення успіху Нової української школи. Дякую за змістовну статтю. Бажаю натхнення, успіхів!

    ВідповістиВидалити
  9. Цифрове освітнє середовище – це реальність, у якій живе сучасне суспільство. В умовах цифрового середовища навчання в учнів формується багато найважливіших якостей та вмінь. Дякую автору за цікаву статтю.

    ВідповістиВидалити
  10. Цифрове освітнє середовище – це реальність, у якій живе сучасне суспільство. В умовах цифрового середовища навчання в учнів формується багато найважливіших якостей та вмінь.Дякую автору за цікаву статтю.

    ВідповістиВидалити
  11. Дякую вчителю за змістовне розкриття поняття цифрового освітнього простору та інформаційно-комунікаційних технологій.Їх використання дозволяє організувати навчальний процес на сучасному рівні, цікаво та значно підвищить мотивацію до навчання молодших школярів.

    ВідповістиВидалити
  12. Дякую автору за повне та змістовне розкриття поняття освітнього простору та комунікаційних технологій. Їх використання дозволить підвищити ефективність уроку та зацікавленість молодших школярів процесом навчання.

    ВідповістиВидалити
  13. Ірина Дерновасереду, 26 січня, 2022

    Сучасний освітній процес неможливий без використання комунікаційних технологій. І впровадження їх в усіх видах діяльності забезпечить підвищення ефективності навчання та розвиток пізнавальних інтересів молодших школярів. Дуже вдячна автору за статтю.

    ВідповістиВидалити
  14. Чудова стаття. Тема дуже актуальна для сучасної української школи. Гарно розкриті основні проблеми.

    ВідповістиВидалити
  15. Наталія Костиря, НВО№32четвер, 27 січня, 2022

    Інформаційно-комунікаційні технології є дуже ефективними під час проведення уроків, тому що підтримують всебічний розвиток особистості та зацікавлюють учнів до сприймання матеріалу. Спасибі за змістовну статтю!

    ВідповістиВидалити
  16. Яна Іващенко, НВО 32пʼятницю, 28 січня, 2022

    Дякую автору за статтю. Дійсно, неможливо уявити НУШ без використання інформаційно-комунікативних технологій, адже більшість дітей ознайомлюються з комп'ютером набагато раніше, ніж це їм може запропонувати школа. З використанням даних технологій навчання стає активне та усвідомлене.

    ВідповістиВидалити
  17. Впровадження ІКТ у навчально-виховний процес справляє значний вплив на емоційну сферу школярів,а особливо, якщо це учні початкових класів, підвищує пізнавальну активність, формує навички спілкування.
    Уроки з використанням інформаційних технологій не лише пожвавлюють навчальний процес ,а й підвищують мотивацію навчання.Дякую за цікаву статтю.

    ВідповістиВидалити
  18. Дякую автору за змістовну статтю.Дуже чітко охарактеризовано шляхи вдосконалення цифрової компетентності вчителя. Дійсно використання ІКТ в освітньому середовищі є інструментом забезпечення успіху Нової української школи.

    ВідповістиВидалити
  19. Світлана Цуркан НВО №32неділю, 30 січня, 2022

    У сучасному освітньому середовищі активно зростає роль цифрової компетентності як окремої складової професійної компетентності педагога. Це передбачає впевнене і водночас критичне застосування ІКТ у професійній діяльності вчителя, надає йому широких можливостей: активно діяти в інформаційному середовищі, використовувати найновітніші досягнення техніки у професійній діяльності. Автор статті доступно розкрила сутність інформаційно-комунікаційних технологій. Вдало охарактеризувала положення, спрямовані на вдосконалення цифрової компетентності вчителя початкової школи шляхом упровадження інформаційно-комунікаційних технологій в освітній простір. Дякую за змістовний матеріал, який стане у нагоді сучасним педагогам.

    ВідповістиВидалити
  20. Погоджуюсь з автором.Інформаційно-комунікаційна компетентність це одна з ключових кометентностей сучасного учня

    ВідповістиВидалити
  21. Цілком згодна з автором статті, що інформаційне суспільство вимагає від освіти не лише нових умінь і знань для учнів, але й врахування цих особливостей. У даний час культурній людині незалежно від її професії та особливостей діяльності необхідно володіти уміннями роботи з електронними засобами обробки і передачі інформації.
    За роки навчання потрібно підготувати школяра до швидкого сприйняття й обробки інформації, яка надходить, успішно її відображати і використовувати. Наявність знань та вмінь з інформаційних технологій стає базовою вимогою для всіх учнів школи.

    ВідповістиВидалити
  22. Дякую автору за цікаву і корисну статтю про використання інформаційно - комунікативних технологій в навчанні учнів НУШ. Ці технології є важливими у розвитку освітнього процесу.

    ВідповістиВидалити
  23. Дякую Вам, Наталіє Сергіївно, за конструктивний погляд на проблему використання ІКТ в освітньому процесі. Погоджуюся з Вами в тому, що потрібно навчити дитину працювати з різними джерелами інформації, ознайомити з можливостями отримання та збереження інформації на електронних носіях. Від учителя, справді, залежить дуже багато. Тому бажаю Вам успіху та бажання знати й уміти все більше й більше, щоб освітній процес був цікавим та різноманітним!Дякую, що поділилися досвідом!

    ВідповістиВидалити
  24. Тема є актуальною особливо в наш час. Дякую!

    ВідповістиВидалити