Освітнє середовище у початкових класах має бути безпечним місцем, де діти відчуватимуть себе захищеними та в безпеці, де відбувається більшість навчальних видів діяльності.Дякую автору за змістовну статтю.
Одним із критеріїв безпеки освітнього середовища є інформаційна безпека.Інформаційно-комунікаційні технології стали невід’ємною частиною життя дитини. Комп’ютер став засобом спілкування, навчання. Пізнання інформаційного середовища дозволяє розширювати коло інтересів дітей, сприяє швидкому пошуку необхідної інформації, змушує до самостійного вирішення непростих завдань. Стаття цікава та актуальна.
Віртуальний світ дозволяє дітям реалізувати цілу низку базових потреб: спілкування, ігри, розваги, саморозвиток та самореалізація, виховання сміливості, вміння подолати перешкоди. Отже, діти та підлітки в Інтернеті спілкуються, навчаються, розвиваються та розважаються. При цьому актуальність проблеми безпеки дітей в Інтернеті не викликає жодного сумніву. В своїй статті Оксана Олександрівна змістовно висвітлює це важливе питання. Дякую автору за статтю та бажаю творчої енергії та натхнення!
“Інтернет – це така ж реалія нашого життя, як телефон або телевізор. Далеко не всі українські батьки усвідомлюють, наскільки важливу роль відіграє Інтернет в житті їхніх дітей. Їм варто прийти до розуміння, що вони несуть таку ж відповідальність за поведінку своїх дітей в інтернеті, як і на вулиці або в метро. Інакше вони можуть зіткнутися із цілком реальними результатами віртуального спілкування”. Дякую за цікаву інформацію.
Не можу не погодитися з думкою про те, що інформаційно-комунікаційні технології кардинально змінили життя сучасної людини. Вони, в першу чергу, дали можливість мати широкий доступ до отримання різноманітної інформації, що значно полегшило наше життя. Разом з тим, виникає велика кількість загроз та проблем щодо захисту від негативного впливу на людину нерозбірливого користування цією інформацією. Особливо це стосується підростаючого покоління. Дякую пані Оксані за підняту дискусійну тему. Адже ми, педагоги, маємо обов'язково обговорювати питання формування обізнаності наших учнів щодо безпечного користування комп'ютерними технологіями.
Дуже корисна стаття. Сьогодні особливо актуально постає питання створення безпечного цифрового середовища. Важливо навчити молодших школярів безпечно користуватися Інтернетом та підвищувати їх обізнаність з кібербезпеки. Дякую автору та бажаю успіхів.
Згодна з автором статті, що важко уявити життя без Інтернету. Але, ми як педагоги розуміємо,що він має позитивні і негативні наслідки. Тому автор в своїй статті широко висвітлила питання: як формувати обізнаність дітей про загрози в інформаційному просторі та навчити їх правил безпечного користування мережею Інтернет. Як створити безпечне освітнє середовище щоб формувати компетентності інформаційної грамотності під час освітнього процесу.Осторонь не повинні стояти батьки,адже вдома також повинен бути контроль. Поради,які надала в своїй роботі пані Оксана слушні і корисні. Дякую за цікавий матеріал.
Питання кібербезпеки є надзвичайно актуальним в умовах сьогодення,це стало справжнім викликом для суспільства.Погоджуюсь з колегою, що пріоритетним завданням педагогів стало формування у дітей навичок безпечного користування інтернет простором.
Погоджуюсь, що через те, що зараз всі користуються мережею Інтернет проблема цифрової грамотності стоїть надто гостро, особливо в дитячому середовищі. Дякую за корисний матеріал.
Цифрове середовище, дійсно, є небезпечнішим,ніж здається.Діти можуть не розуміти наслідків своїх дій. Тому створення безпечного освітнього середовища, зокрема в інтернеті, формування навичок цифрової грамотності та поведінки у дітей є важливим завданням. Дякую автору за статтю.
Можливість отримати будь-яку інформацію не виходячи з дому – зараз це не фантастика, а реальність. І це стало можливим завдяки Інтернету. Крім того, що Інтернет дозволяє тобі знайти потрібну інформацію, мережа значно розширює коло твого спілкування. І це стало можливим завдяки Чату, в соцмережах та іншим подібним сайтам.
Спілкування у чаті, в соцмережах та на деяких інших сайтах поряд з користю може приховувати і суттєву небезпеку для дитини.Тому потрібно бути надзвичайно обачними і не випускати дітей з поля зору і постійно розповідати про небезпеку,яка може виникнути будь- де на просторах інтернету.
Говорячи про цифрове освітнє середовище ми не можемо не оцінити його переваги в умовах сучасності. інтернет – одночасно і ризик, і можливість для дітей. Тому вчителям і батькам варто робити все можливе, щоби зробити цифрове освітнє середовище максимально безпечним для дітей. Якщо дитина стикається з проблемами або труднощами в інтернеті під час навчання, важливо, щоби вона не боялася розповісти про них учителю та знала, що може отримати допомогу в будь-якій ситуації.
Інформаційно-комунікаційні технології за останні роки стали невід’ємною частиною нашого життя. А пізнання інформаційного контенту дозволяє розширювати коло інтересів дітей, сприяє швидкому пошуку необхідної інформації, змушує до самостійного вирішення непростих завдань. Але і наражає нас всіх на нові ризики, тому безпека в кіберпросторі стає однією з надзвичайно важливих тем для суспільства. Дякую автору статті за поради, як можна урізноманітнити навчальний процес, акцентуючи увагу на формуванні поведінки в інтернеті.
Дійсно недостатня обізнаність, низький рівень достовірності та безпеки інформації роблять дітей дуже вразливими до інформаційних загроз.Тому батькам та організаторам освітнього процесу важливо обговорювати і вирішувати питання безпечного використання технологій. Дякую автору за статтю.
Актуальне питання. Цифрове середовище, зокрема мережа Інтернет, сьогодні є не лише важливим джерелом інформації, але і способом комунікації, який нівелює перепони для спілкування. Ми спільно маємо відслідковувати нові тенденції в цифровому середовищі, вчасно на них реагувати та підвищувати обізнаність батьків та дітей щодо можливих ризиків. Так, я погоджуюся з думкою автора про те, що тільки завдяки спільній роботі можна звести до мінімуму можливі небезпеки дітей і мережі Інтернет, посилюючи заходи зі сприяння цифрової грамотності. Дякую за змістовну та актуальну статтю.
Дійсно цифрове середовище є небезпечнішим, ніж здається. Діти можуть сприймати свою актиивність у соціальних мережах як гру та не розуміти наслідки своїх дій, що призводять до катастрофічних випадків. Ця стаття актуальна, тому надзвичайно важливо батькам та організаторам освітнього процесу обговорювати питання про небезпеку дітей в мережі Інтернет. Матеріал змістовний, сучасний. Успіхів Вам, Оксано Олександрівно, та творчого натхнення.
Згодна з автором статті, що інформаційно - комунікативні технології стали невід’ємною частиною нашого життя, особливо життя дитини. Оксана Олександрівна висвітлює важливе питання безпеки дітей в Інтернеті. Ця стаття корисна для вчителів і для батьків. Дякую колезі за цікавий матеріал. Гага Ніна Володимирівна, НВО № 32
Погоджуюся з Оксаною Олександрівною,що , крім учителів, важливу роль у формуванні безпечного Інтернет-простору для дитини відіграють батьки.Саме їм необхідно: постійно дізнаватися про ризики для дітей; вміти розпізнати потенційну загрозу, на яку наражається їх дитина.Батьки також мають вчитися, розвивати постійно свою цифрову компетентність.І це в першу чергу потрібно, щоб захистити своїх дітей від шкідливих впливів. Про це також учитель має говорити батькам. Справді, загроз багато. Ми ще багато чого не знаємо і не розуміємо, але це має спонукати нас до дій, активних, рішучих, систематичних. Дякую за статтю, дуже актуально!
Інтернет – дивовижне місце, повне знань і розваг, насичений відмінним контентом. Уміле використання Інтернету має багато позитивних моментів. Але не слід забувати про пильність та безпеку в Інтернеті. Змістовна та цікава стаття. Дякую!
Тема статті актуальна. Робота у цьому напрямку для вчителів дуже важлива. Дякую.
ВідповістиВидалитиОсвітнє середовище у початкових класах має бути безпечним місцем, де діти відчуватимуть себе захищеними та в безпеці, де відбувається більшість навчальних видів діяльності.Дякую автору за змістовну статтю.
ВідповістиВидалитиОдним із критеріїв безпеки освітнього середовища є інформаційна безпека.Інформаційно-комунікаційні технології стали невід’ємною частиною життя дитини. Комп’ютер став засобом спілкування, навчання. Пізнання інформаційного середовища дозволяє розширювати коло інтересів дітей, сприяє швидкому пошуку необхідної інформації, змушує до самостійного вирішення непростих завдань. Стаття цікава та актуальна.
ВідповістиВидалитиВіртуальний світ дозволяє дітям реалізувати цілу низку базових потреб: спілкування, ігри, розваги, саморозвиток та самореалізація, виховання сміливості, вміння подолати перешкоди. Отже, діти та підлітки в Інтернеті спілкуються, навчаються, розвиваються та розважаються. При цьому актуальність проблеми безпеки дітей в Інтернеті не викликає жодного сумніву. В своїй статті Оксана Олександрівна змістовно висвітлює це важливе питання. Дякую автору за статтю та бажаю творчої енергії та натхнення!
ВідповістиВидалити“Інтернет – це така ж реалія нашого життя, як телефон або телевізор. Далеко не всі українські батьки усвідомлюють, наскільки важливу роль відіграє Інтернет в житті їхніх дітей. Їм варто прийти до розуміння, що вони несуть таку ж відповідальність за поведінку своїх дітей в інтернеті, як і на вулиці або в метро. Інакше вони можуть зіткнутися із цілком реальними результатами віртуального спілкування”. Дякую за цікаву інформацію.
ВідповістиВидалитиНе можу не погодитися з думкою про те, що інформаційно-комунікаційні технології кардинально змінили життя сучасної людини. Вони, в першу чергу, дали можливість мати широкий доступ до отримання різноманітної інформації, що значно полегшило наше життя. Разом з тим, виникає велика кількість загроз та проблем щодо захисту від негативного впливу на людину нерозбірливого користування цією інформацією. Особливо це стосується підростаючого покоління. Дякую пані Оксані за підняту дискусійну тему. Адже ми, педагоги, маємо обов'язково обговорювати питання формування обізнаності наших учнів щодо безпечного користування комп'ютерними технологіями.
ВідповістиВидалитиДуже корисна стаття. Сьогодні особливо актуально постає питання створення безпечного цифрового середовища. Важливо навчити молодших школярів безпечно користуватися Інтернетом та підвищувати їх обізнаність з кібербезпеки. Дякую автору та бажаю успіхів.
ВідповістиВидалитиЗгодна з автором статті, що важко уявити життя без Інтернету. Але, ми як педагоги розуміємо,що він має позитивні і негативні наслідки. Тому автор в своїй статті широко висвітлила питання: як формувати обізнаність дітей про загрози в інформаційному просторі та навчити їх правил безпечного користування мережею Інтернет. Як створити безпечне освітнє середовище щоб формувати компетентності інформаційної грамотності під час освітнього процесу.Осторонь не повинні стояти батьки,адже вдома також повинен бути контроль. Поради,які надала в своїй роботі пані Оксана слушні і корисні. Дякую за цікавий матеріал.
ВідповістиВидалитиПитання кібербезпеки є надзвичайно актуальним в умовах сьогодення,це стало справжнім викликом для суспільства.Погоджуюсь з колегою, що пріоритетним завданням педагогів стало формування у дітей навичок безпечного користування інтернет простором.
ВідповістиВидалитиЗгодна з автором статті. Це справжня проблема для сучасних дітей і їх батьків, потрібно постійно вдосконалювати цифрову грамотність.
ВідповістиВидалитиПогоджуюсь, що через те, що зараз всі користуються мережею Інтернет проблема цифрової грамотності стоїть надто гостро, особливо в дитячому середовищі. Дякую за корисний матеріал.
ВідповістиВидалитиЦифрове середовище, дійсно, є небезпечнішим,ніж здається.Діти можуть не розуміти наслідків своїх дій. Тому створення безпечного освітнього середовища, зокрема в інтернеті, формування навичок цифрової грамотності та поведінки у дітей є важливим завданням. Дякую автору за статтю.
ВідповістиВидалитиМожливість отримати будь-яку інформацію не виходячи з дому – зараз це не фантастика, а реальність. І це стало можливим завдяки Інтернету. Крім того, що Інтернет дозволяє тобі знайти потрібну інформацію, мережа значно розширює коло твого спілкування. І це стало можливим завдяки Чату, в соцмережах та іншим подібним сайтам.
ВідповістиВидалитиСпілкування у чаті, в соцмережах та на деяких інших сайтах поряд з користю може приховувати і суттєву небезпеку для дитини.Тому потрібно бути надзвичайно обачними і не випускати дітей з поля зору і постійно розповідати про небезпеку,яка може виникнути будь- де на просторах інтернету.
Говорячи про цифрове освітнє середовище ми не можемо не оцінити його переваги в умовах сучасності. інтернет – одночасно і ризик, і можливість для дітей. Тому вчителям і батькам варто робити все можливе, щоби зробити цифрове освітнє середовище максимально безпечним для дітей. Якщо дитина стикається з проблемами або труднощами в інтернеті під час навчання, важливо, щоби вона не боялася розповісти про них учителю та знала, що може отримати допомогу в будь-якій ситуації.
ВідповістиВидалитиІнформаційно-комунікаційні технології за останні роки стали невід’ємною частиною нашого життя. А пізнання інформаційного контенту дозволяє розширювати коло інтересів дітей, сприяє швидкому пошуку необхідної інформації, змушує до самостійного вирішення непростих завдань. Але і наражає нас всіх на нові ризики, тому безпека в кіберпросторі стає однією з надзвичайно важливих тем для суспільства. Дякую автору статті за поради, як можна урізноманітнити навчальний процес, акцентуючи увагу на формуванні поведінки в інтернеті.
ВідповістиВидалитиДійсно недостатня обізнаність, низький рівень достовірності та безпеки інформації роблять дітей дуже вразливими до інформаційних загроз.Тому батькам та організаторам освітнього процесу важливо обговорювати і вирішувати питання безпечного використання технологій. Дякую автору за статтю.
ВідповістиВидалитиАктуальне питання. Цифрове середовище, зокрема мережа Інтернет, сьогодні є не лише важливим джерелом інформації, але і способом комунікації, який нівелює перепони для спілкування. Ми спільно маємо відслідковувати нові тенденції в цифровому середовищі, вчасно на них реагувати та підвищувати обізнаність батьків та дітей щодо можливих ризиків. Так, я погоджуюся з думкою автора про те, що тільки завдяки спільній роботі можна звести до мінімуму можливі небезпеки дітей і мережі Інтернет, посилюючи заходи зі сприяння цифрової грамотності. Дякую за змістовну та актуальну статтю.
ВідповістиВидалитиДійсно цифрове середовище є небезпечнішим, ніж здається. Діти можуть сприймати свою актиивність у соціальних мережах як гру та не розуміти наслідки своїх дій, що призводять до катастрофічних випадків. Ця стаття актуальна, тому надзвичайно важливо батькам та організаторам освітнього процесу обговорювати питання про небезпеку дітей в мережі Інтернет. Матеріал змістовний, сучасний. Успіхів Вам, Оксано Олександрівно, та творчого натхнення.
ВідповістиВидалитиЗгодна з автором статті, що інформаційно - комунікативні технології стали невід’ємною частиною нашого життя, особливо життя дитини. Оксана Олександрівна висвітлює важливе питання безпеки дітей в Інтернеті. Ця стаття корисна для вчителів і для батьків. Дякую колезі за цікавий матеріал.
ВідповістиВидалитиГага Ніна Володимирівна, НВО № 32
Погоджуюся з Оксаною Олександрівною,що , крім учителів, важливу роль у формуванні безпечного Інтернет-простору для дитини відіграють батьки.Саме їм необхідно: постійно дізнаватися про ризики для дітей; вміти розпізнати потенційну загрозу, на яку наражається їх дитина.Батьки також мають вчитися, розвивати постійно свою цифрову компетентність.І це в першу чергу потрібно, щоб захистити своїх дітей від шкідливих впливів. Про це також учитель має говорити батькам. Справді, загроз багато. Ми ще багато чого не знаємо і не розуміємо, але це має спонукати нас до дій, активних, рішучих, систематичних. Дякую за статтю, дуже актуально!
ВідповістиВидалитиІнтернет – дивовижне місце, повне знань і розваг, насичений відмінним контентом. Уміле використання Інтернету має багато позитивних моментів. Але не слід забувати про пильність та безпеку в Інтернеті. Змістовна та цікава стаття. Дякую!
ВідповістиВидалити