Освітнє середовище НУШ вимагає нових підходів до викладання предметів. Геймізація є одним з них. Автор статті наводить приклади використання елементів геймізації на уроках української мови та літератури. В статті подано цифрові ресурси, які можуть бути використані на практиці. Завдяки використанню таких форм роботи є можливість сформувати в учнях навички взаємодії, розв'язання життєвих ситуацій, самовираження.
Давно відома істина,що через гру діти пізнають світ. Коли вчитель на уроці використовує той чи інший засіб геймізації, то він розвиває в учнів навички, які допомагатимуть їм протягом життя. Навчання через гри дає кращий результат, ніж суха теорія. Також важливо "не загратися".Дякую авторці за дієві поради з геймізації уроків української мови та літератури.
Використання гейміфікації на уроках є актуальним тому що, засоби, прийоми та методи, які використовуються під час проведення ігор сприяють ефективності засвоєння знань, вносять в освітню діяльність елемент цікавості, цим самим підвищують рівень успішності учнів, сприяють виробленню вміння співпрацювати в команді. Дякую за змістовний виклад матеріалу щодо впровадження ігрових технологій як елементу цифровізації Нової української школи.
Значення гри неможливо вичерпати й оцінити розважально-реактивними можливостями. У тому і є її феномен, що, будучи розвагою, відпочинком, вона здатна перерости в навчання, у творчість. У сучасній новій українській школі, що робить ставку на активізацію та інтенсифікацію навчального процесу, ігрова діяльність є пріоритетною.
Дякую за інформативну статтю. Хочеться відмітити, що було проведено ґрунтовну роботу та детально розписано етапи та особливості гейміфікації уроку. Окреме спасибі за приклади ігрових сервісів, які можна використовувати в роботі.
Тетяна Борисенко Погоджуюсь з автором статті,що гейміфікація-альтернатива для багатьох існуючих методів навчання. Використання ігрових технологій допомагає вчителю мотивувати дітей і залучати їх до навчання,розвиває різні розумові навички,просторову уяву та реакцію.
Питання, порушене автором у поданій статті, актуальне, на часі, а перелік прикладів ігрових сервісів надає матеріалу практичного спрямування, тому, на мою думку, робота колеги стане у пригоді вчителям, які будуть викладати як у п'ятому класі, так і в інших.
Дякую, колего! Дійсно, тема досить актуальна. Впровадження ігрових технологій підвищує зацікавленість учнів та їх мотивацію. ,,Гра – це іскра, що засвічує вогник допитливості''. Активізує пізнавальну діяльність учнів на відміну від традиційних форм навчання. Учні навчаються досягати результатів, самовиражатись, взаємодіяти, розв’язувати різноманітні життєві ситуації, отримувати стимул до прояву наполегливості. Бажаю успіхів в реалізації гейміфікації !
Дякую за змістовну і пізнавальну статтю. Я вважаю, що гра забезпечує умови розвитку творчої особистості. Використання гри на уроці активізує мислення, уяву,увагу та пам'ять.
Ірина Кочмар, заступник директора з НВР, учитель української мови та літератури НВК «Кіровоградський колегіум» Реформування системи освіти вимагає від школи змін своїх орієнтирів. Найцінніший потенціал ігрового навчання криється в тому, що воно допомагає учням бачити завдання, тему або модель в контексті – як частину системи. Це допомагає достукатися до сучасних дітей, які звикли грати в комп'ютерні ігри і спілкуватися в соціальних мережах. Дякую за цікаву статтю
Сучасна освіта прагне того, щоб діти були не слухачами уроку, а активними здобувачами знань. Використання ігрових прийомів на уроках мови та літератури вносить свій позитив. Учні здобувають знання, виконують серйозну навчальну роботу з цікавістю і захопленням. Нетрадиційне засвоєння знань є поштовхом до творчого самовираження молодого покоління. Матеріал статті подано змістовно. Дякую за виконану роботу.
Дійсно, підкреслюючи важливість застосування гри в навчанні школярів, Василь Сухомлинський писав: «Тисячу разів сказано: навчання – праця, і його не можна перетворювати на гру. Та не можна відгородити китайською стіною працю від гри. Придивимося уважно, яке місце гри в житті дитини. Для неї гра – це найсерйозніша справа. В грі розкривається перед дітьми світ, розкриваються творчі можливості особистості. Без гри немає і не може бути повноцінного розумового розвитку» . Так як у дитячі роки гра сприяє пізнанню дітьми світу, за умови кваліфікованого її використання вона може стати неоціненним помічником вчителя в розумовому вихованні дитини. Дякую за цікаву статтю!
Гейміфікація - один із трендів сучасної освіти. Застосування цієї технології, зробить уроки більш жвавими і активними, запалить у школярів інтерес до навчального процесу та конкретного предмету. Дякую автору за вибір актуальної теми.
Освітнє середовище НУШ вимагає нових підходів до викладання предметів. Геймізація є одним з них. Автор статті наводить приклади використання елементів геймізації на уроках української мови та літератури. В статті подано цифрові ресурси, які можуть бути використані на практиці. Завдяки використанню таких форм роботи є можливість сформувати в учнях навички взаємодії, розв'язання життєвих ситуацій, самовираження.
ВідповістиВидалитиДавно відома істина,що через гру діти пізнають світ. Коли вчитель на уроці використовує той чи інший засіб геймізації, то він розвиває в учнів навички, які допомагатимуть їм протягом життя. Навчання через гри дає кращий результат, ніж суха теорія. Також важливо "не загратися".Дякую авторці за дієві поради з геймізації уроків української мови та літератури.
ВідповістиВидалитиВикористання гейміфікації на уроках є актуальним тому що, засоби, прийоми та методи, які використовуються під час проведення ігор сприяють ефективності засвоєння знань, вносять в освітню діяльність елемент цікавості, цим самим підвищують рівень успішності учнів, сприяють виробленню вміння співпрацювати в команді. Дякую за змістовний виклад матеріалу щодо впровадження ігрових технологій як елементу цифровізації Нової української школи.
ВідповістиВидалитиЗначення гри неможливо вичерпати й оцінити розважально-реактивними можливостями. У тому і є її феномен, що, будучи розвагою, відпочинком, вона здатна перерости в навчання, у творчість. У сучасній новій українській школі, що робить ставку на активізацію та інтенсифікацію навчального процесу, ігрова діяльність є пріоритетною.
ВідповістиВидалитиДякую за інформативну статтю. Хочеться відмітити, що було проведено ґрунтовну роботу та детально розписано етапи та особливості гейміфікації уроку. Окреме спасибі за приклади ігрових сервісів, які можна використовувати в роботі.
ВідповістиВидалитиТетяна Борисенко
ВідповістиВидалитиПогоджуюсь з автором статті,що гейміфікація-альтернатива для багатьох існуючих методів навчання. Використання ігрових технологій допомагає вчителю мотивувати дітей і залучати їх до навчання,розвиває різні розумові навички,просторову уяву та реакцію.
Питання, порушене автором у поданій статті, актуальне, на часі, а перелік прикладів ігрових сервісів надає матеріалу практичного спрямування, тому, на мою думку, робота колеги стане у пригоді вчителям, які будуть викладати як у п'ятому класі, так і в інших.
ВідповістиВидалитиДякую, колего! Дійсно, тема досить актуальна. Впровадження ігрових технологій підвищує зацікавленість учнів та їх мотивацію. ,,Гра – це іскра, що засвічує вогник допитливості''.
ВідповістиВидалитиАктивізує пізнавальну діяльність учнів на відміну від традиційних форм навчання.
Учні навчаються досягати результатів, самовиражатись, взаємодіяти, розв’язувати різноманітні життєві ситуації, отримувати стимул до прояву наполегливості.
Бажаю успіхів в реалізації гейміфікації !
Автор видалив цей коментар.
ВідповістиВидалитиДякую за змістовну і пізнавальну статтю. Я вважаю, що гра забезпечує умови розвитку творчої особистості. Використання гри на уроці активізує мислення, уяву,увагу та пам'ять.
ВідповістиВидалитиІрина Кочмар, заступник директора з НВР, учитель української мови та літератури НВК «Кіровоградський колегіум»
ВідповістиВидалитиРеформування системи освіти вимагає від школи змін своїх орієнтирів. Найцінніший потенціал ігрового навчання криється в тому, що воно допомагає учням бачити завдання, тему або модель в контексті – як частину системи. Це допомагає достукатися до сучасних дітей, які звикли грати в комп'ютерні ігри і спілкуватися в соціальних мережах. Дякую за цікаву статтю
Сучасна освіта прагне того, щоб діти були не слухачами уроку, а активними здобувачами знань. Використання ігрових прийомів на уроках мови та літератури вносить свій позитив. Учні здобувають знання, виконують серйозну навчальну роботу з цікавістю і захопленням. Нетрадиційне засвоєння знань є поштовхом до творчого самовираження молодого покоління. Матеріал статті подано змістовно. Дякую за виконану роботу.
ВідповістиВидалитиДійсно, підкреслюючи важливість застосування гри в навчанні школярів, Василь Сухомлинський писав: «Тисячу разів сказано: навчання – праця, і його не можна перетворювати на гру. Та не можна відгородити китайською стіною працю від гри. Придивимося уважно, яке місце гри в житті дитини. Для неї гра – це найсерйозніша справа. В грі розкривається перед дітьми світ, розкриваються творчі можливості особистості. Без гри немає і не може бути повноцінного розумового розвитку» . Так як у дитячі роки гра сприяє пізнанню дітьми світу, за умови кваліфікованого її використання вона може стати неоціненним помічником вчителя в розумовому вихованні дитини.
ВідповістиВидалитиДякую за цікаву статтю!
Гейміфікація - один із трендів сучасної освіти. Застосування цієї технології, зробить уроки більш жвавими і активними, запалить у школярів інтерес до навчального процесу та конкретного предмету. Дякую автору за вибір актуальної теми.
ВідповістиВидалити