> Комунальна установа "Міський центр професійного розвитку педагогічних працівників Кропивницької міської ради"

МІХЄЄВА

 

5 коментарів:

  1. Формування нових професійних компетентностей педагогів, пов'язаних зі стрімким розвитком цифрового суспільства, - важливе завдання, яке стоїть перед суспільством. Автор статті докладно розглядає поняття "інформаційно-цифрової компетентності". Використання ІКТ у роботі керівника гуртка надає великі можливості, сприяє його самовдосконаленню. Автор статті пропонує цікаві ресурси для самоосвіти педагога, а також форми роботи з використанням мережі Інтернет.

    ВідповістиВидалити
  2. Інформатизація освіти висуває нові вимоги до професійно-педагогічних якостей вчителів, вихователів, керівників гуртків до методичних та організаційних аспектів використання в навчанні інформаційно-цифрових технологій. Необхідною умовою для успішного використання різноманітних і доцільних інформаційно-комунікаційних технологій у професійній діяльності є переосмислення вчителем свого місця і ролі в освітньому процесі, оволодіння відповідними педагогічними техніками і технологіями. Дійсно, щоб діти мали бажання відвідувати гуртки, керівники гуртків повинні постійно підвищувати рівень педагогічної майстерності і постійно вдосконалювати власні знання.

    ВідповістиВидалити
  3. Ірина Моржовасереду, 26 січня, 2022

    За період пандемії всі ми підвищили рівень digital literacy на кільканадцять сходинок. Офлайн освітні події, лекції, наукові клуби, STEM-лабораторії- це важлива частина освітнього процесу. Сучасні тенденції все більше поглинають оцифрування творчих професій. Позашкілля йде в ногу з новітніми технологіями

    ВідповістиВидалити
  4. Вимогою сьогодення є володіння вчителем цифровими технологіями. Тому в роботі будь-якого педагогічного працівника ці інструменти стають у нагоді як в очному, так і в дистанційному навчанні. Це також наближує вчителя до дітей, адже вони наразі активні користувачі Інтернету. Бажаю успіху автору і нових методичних здобутків.

    ВідповістиВидалити
  5. Одним із основних напрямів реформування освіти відповідно до Концепції «Нова українська школа» є «наскрізне застосування інформаційних технологій в освітньому процесі та управлінні закладами освіти і системою освіти», який «має стати інструментом забезпечення успіху Нової школи». Формування інформаційно-цифрових компетентностей передбачає «впевнене, а водночас, критичне застосування електронних освітніх ресурсів для створення, пошуку, опрацьовування, обміну інформацією».

    Зростають і вимоги до особистості сучасного вчителя. Педагогічний працівник ХХІ століття повинен вільно володіти сучасними технологіями та використовувати їх у своїй професійній діяльності, тим самим забезпечувати ефективність навчально-виховного процесу. Першочерговою вимогою до підготовки сучасних освітян має бути високий рівень сформованості їх цифрової компетентності.
    Дякую за цікаву статтю! Бажаю успіхів!

    ВідповістиВидалити