Формування нових професійних компетентностей педагогів, пов'язаних зі стрімким розвитком цифрового суспільства, - важливе завдання, яке стоїть перед суспільством. Автор статті докладно розглядає поняття "інформаційно-цифрової компетентності". Використання ІКТ у роботі керівника гуртка надає великі можливості, сприяє його самовдосконаленню. Автор статті пропонує цікаві ресурси для самоосвіти педагога, а також форми роботи з використанням мережі Інтернет.
Інформатизація освіти висуває нові вимоги до професійно-педагогічних якостей вчителів, вихователів, керівників гуртків до методичних та організаційних аспектів використання в навчанні інформаційно-цифрових технологій. Необхідною умовою для успішного використання різноманітних і доцільних інформаційно-комунікаційних технологій у професійній діяльності є переосмислення вчителем свого місця і ролі в освітньому процесі, оволодіння відповідними педагогічними техніками і технологіями. Дійсно, щоб діти мали бажання відвідувати гуртки, керівники гуртків повинні постійно підвищувати рівень педагогічної майстерності і постійно вдосконалювати власні знання.
За період пандемії всі ми підвищили рівень digital literacy на кільканадцять сходинок. Офлайн освітні події, лекції, наукові клуби, STEM-лабораторії- це важлива частина освітнього процесу. Сучасні тенденції все більше поглинають оцифрування творчих професій. Позашкілля йде в ногу з новітніми технологіями
Вимогою сьогодення є володіння вчителем цифровими технологіями. Тому в роботі будь-якого педагогічного працівника ці інструменти стають у нагоді як в очному, так і в дистанційному навчанні. Це також наближує вчителя до дітей, адже вони наразі активні користувачі Інтернету. Бажаю успіху автору і нових методичних здобутків.
Одним із основних напрямів реформування освіти відповідно до Концепції «Нова українська школа» є «наскрізне застосування інформаційних технологій в освітньому процесі та управлінні закладами освіти і системою освіти», який «має стати інструментом забезпечення успіху Нової школи». Формування інформаційно-цифрових компетентностей передбачає «впевнене, а водночас, критичне застосування електронних освітніх ресурсів для створення, пошуку, опрацьовування, обміну інформацією».
Зростають і вимоги до особистості сучасного вчителя. Педагогічний працівник ХХІ століття повинен вільно володіти сучасними технологіями та використовувати їх у своїй професійній діяльності, тим самим забезпечувати ефективність навчально-виховного процесу. Першочерговою вимогою до підготовки сучасних освітян має бути високий рівень сформованості їх цифрової компетентності. Дякую за цікаву статтю! Бажаю успіхів!
Формування нових професійних компетентностей педагогів, пов'язаних зі стрімким розвитком цифрового суспільства, - важливе завдання, яке стоїть перед суспільством. Автор статті докладно розглядає поняття "інформаційно-цифрової компетентності". Використання ІКТ у роботі керівника гуртка надає великі можливості, сприяє його самовдосконаленню. Автор статті пропонує цікаві ресурси для самоосвіти педагога, а також форми роботи з використанням мережі Інтернет.
ВідповістиВидалитиІнформатизація освіти висуває нові вимоги до професійно-педагогічних якостей вчителів, вихователів, керівників гуртків до методичних та організаційних аспектів використання в навчанні інформаційно-цифрових технологій. Необхідною умовою для успішного використання різноманітних і доцільних інформаційно-комунікаційних технологій у професійній діяльності є переосмислення вчителем свого місця і ролі в освітньому процесі, оволодіння відповідними педагогічними техніками і технологіями. Дійсно, щоб діти мали бажання відвідувати гуртки, керівники гуртків повинні постійно підвищувати рівень педагогічної майстерності і постійно вдосконалювати власні знання.
ВідповістиВидалитиЗа період пандемії всі ми підвищили рівень digital literacy на кільканадцять сходинок. Офлайн освітні події, лекції, наукові клуби, STEM-лабораторії- це важлива частина освітнього процесу. Сучасні тенденції все більше поглинають оцифрування творчих професій. Позашкілля йде в ногу з новітніми технологіями
ВідповістиВидалитиВимогою сьогодення є володіння вчителем цифровими технологіями. Тому в роботі будь-якого педагогічного працівника ці інструменти стають у нагоді як в очному, так і в дистанційному навчанні. Це також наближує вчителя до дітей, адже вони наразі активні користувачі Інтернету. Бажаю успіху автору і нових методичних здобутків.
ВідповістиВидалитиОдним із основних напрямів реформування освіти відповідно до Концепції «Нова українська школа» є «наскрізне застосування інформаційних технологій в освітньому процесі та управлінні закладами освіти і системою освіти», який «має стати інструментом забезпечення успіху Нової школи». Формування інформаційно-цифрових компетентностей передбачає «впевнене, а водночас, критичне застосування електронних освітніх ресурсів для створення, пошуку, опрацьовування, обміну інформацією».
ВідповістиВидалитиЗростають і вимоги до особистості сучасного вчителя. Педагогічний працівник ХХІ століття повинен вільно володіти сучасними технологіями та використовувати їх у своїй професійній діяльності, тим самим забезпечувати ефективність навчально-виховного процесу. Першочерговою вимогою до підготовки сучасних освітян має бути високий рівень сформованості їх цифрової компетентності.
Дякую за цікаву статтю! Бажаю успіхів!