> Комунальна установа "Міський центр професійного розвитку педагогічних працівників Кропивницької міської ради"

Пришляк

 

11 коментарів:

  1. Надзвичайно цікавий та корисний матеріал, необхідний у практиці викладання

    ВідповістиВидалити
  2. Надзвичайно важлива інформація, яку можна використовувати на уроках української мови та літератури.

    ВідповістиВидалити
  3. Дякую пані Олені за цікавий матеріал дослідження. У Classtime вчитель може створювати інтерактивний навчальний контент різних типів: вікторини, класифікація, сортування, виділення текстів, відкриті питання тощо. Також користуюсь можливостями даної платформи. Цікаво, просто, доступно)))

    ВідповістиВидалити
  4. Тернавська Тетяна Володимирівна, гімназія №9.
    Цікава й сучасна стаття, у якій наведено приклади практичного застосування цифрової платформи Classtime як інноваційного методу освітнього процесу. Мені імпонує думка Олени Вікторівни про активність учнів, залучення їх до мовно-літературних конкурсів, олімпіад, створення інтерактивних навчальних програм за допомогою платформи Classtime, яка до того ж є ефективним інструментом формувального навчання учнів. У статті Пришляк О.В. переконливо подано інформацію про створення тестових завдань для учнів з різним типом сприйняття та засвоєння нових знань. Дякую, колего, обов"язково скористаюсь Вашими порадами у своїй педагогічній діяльності.

    ВідповістиВидалити
  5. Інна Цвєтанович , КЗ "НВО І-ІІІ ст. "Мрія"понеділок, 24 січня, 2022

    Надзвичайно цікавий та корисний матеріал статті пані Олени у якій наведені приклади впровадження цифрової платформи CLASSTIME в освітній процес. У творчого педагога успішні учні.

    ВідповістиВидалити
  6. Сімеонова Валентина Миколаївна,гімназія №9.
    Цікава гіпотеза дослідження у статті Олени Вікторівни-"ефективне використання цифрової платформи CLASSTIME буде створювати умови щодо підвищення пізнавальної активності учнів та позитивно впливати на якість навченості". Дякую,творчих успіхів Вам.

    ВідповістиВидалити
  7. Юлія Бабенко,КЗ "НВО І-ІІІ ст. "Мрія".
    Дякую за те,що поділилися власним досвідом,пані Олено!

    ВідповістиВидалити
  8. Вікторія Цьома
    Мені теж дуже імпонує цифрова платформа CLASSTIME, яка дозволяє аналізувати навчальний процес та реалізувати стратегію індивідуального підходу.Позитивним фактором є те, що є ще командні ігри, де учні навчаються в інтерактивному середовищі, взаємодіють з однокласниками та допомагають одне одному, а це наразі актуально.Дякую Олені Вікторівні за пізнавальну та цікаву статтю. Успіхів і творчого неспокою!

    ВідповістиВидалити
  9. Дякую за поради в роботі з цифровою платформою CLASSTIME. а досвід роботи з командними іграми надзвичайно цікавий. Творчих Вам злетів!

    ВідповістиВидалити
  10. Дякую пані Олені за змістовну статтю, за практичний досвід! Погоджуюся, що використання платформи Classtime на уроках української мови та літератури підвищує зацікавленість учнів та їх мотивацію, сприяє емоційній залученості та соціальній взаємодії між однолітками. Учні беруть активну участь в роботі, що активізує їх пізнавальну діяльність на відміну від традиційних форм навчання. Обов'язково скористаюся Вашими порадами на своїх уроках! Бажаю сил та натхнення!

    ВідповістиВидалити
  11. Дякую Вам Олено Вікторівно, за змістовний та корисний матеріал, за те, що поділилися власним досвідом!

    ВідповістиВидалити