Згодна з колегою, адже сучасний вчитель зобов'язаний бути обізнаним в інформаційно-цифрових технологіях, широко використовувати їх у своїй професійній діяльності. Автор статті аналізує останні дослідження і публікації з даного питання та дає пояснення, чому педагогу необхідна цифрова компетентність.
Коваленко М.В. Рамки цифрової компетентності важливі, тому що завдяки ним учителі чітко розуміють, які саме цифрові навички потрібно покращити. Дякую за цікаву та змістовну статтю.
Із цієї статті можна зробити висновок,що вчитель повинен бути сучасним:вміти орієнтуватися в інформаційному просторі,оригінально мислити та мати високий рівень цифрової компетентності.Згодна з тим,що сучасним учням вкрай важливо дати не лише знання,а й навчити їх здійснювати пошук,збір,обробку необхідної інформації з метою формування потрібних життєвих компетентностей. Дякую за пізнавальну статтю.
Погоджуюсь із думкою автора про те, що володіння ІК-технологіями потрібне ще й для того, щоб не відставати від сучасних , обізнаних в даній сфері учнів.
Вміння використовувати електронні освітні ресурси є вимогою часу. Згодна з авторкою, що сучасні діти по-іншому сприймають інформацію і саме тому вчителі мають пропонувати опрацьовувати навчальний матеріал по-новому. Використання ЕОР надає можливість вчителю стати фасилітатором навчального процесу, допомагати учням у пошуковій діяльності та скеровувати їх у потрібному напрямку. Адже ми всі знаємо, що здобуті самостійно знання та зроблені висновки є міцнішими та знаходять практичне застосування в житті.
У статті висвітлина важливість формування цифрової компетентності педагога в системі неперервної освіти.Завдяки цьому учитель чітко розуміє, які саме цифрові навички потрібно покращити.Дякую за змістовну статтю.
Тема статті дуже сучасна і актуальна. Погоджуюсь з Вами, володіння сучасними технологіями ІКТ забезпечує високий рівень інформаційної культури, дає можливість застосовувати їх для навчання та роботи, у щоденному житті. Дякую за цікаву статтю.
Шабанова Світлана У статті розкрито важливість застосування інформаційно-комунікаційних технологій, які дають змогу зацікавити учнів, зробити урок яскравим, насиченим, зрозумілим. Адже сучасний урок без ІКТ неактуальний. Автор вдало підкреслила роль цифрових технологій, які дають поштовх у сучасному житті рухатись вперед не лише учням, а й педагогам. Щиро вдячна за пізнавальну статтю.
Погоджуюсь з пані Наталією, що цифрові технології, з однієї сторони, покликані полегшити процес трансформації суспільства, створити комфортне середовище для реалізації програмних освітніх ідей, а з іншої - створюють нові виклики для освітян у зв’язку із необхідністю постійного оновлення професійних вмінь та навичок. У зв'язку з цим, цифрова компетентність визнана однією з восьми ключових компетентностей, які необхідно розвивати сучасній людині постійно, навіть після здобуття обов’язкової освіти, для того, щоб гнучко адаптуватися до мінливих умов навколишнього світу. Нових відкриттів і творчих злетів, пані Наталіє.
Стеба Світлана Дякую, Наталіє Олександрівно, за Ваші практичні поради щодо застосування цифрових технологій під час освітнього процесу. Адже так учні матимуть змогу слухати, чути, аналізувати, висловлювати власні думки про вивчений матеріал, розвивати практичні навички користування сучасними ІКТ із метою розв'язання життєвих та навчальних завдань. Застосування інформаційно-комунікаційних технологій дає змогу зацікавити учнів, зробити урок захопливим, яскравим, емоційно насиченим та сприяти ефективнішому навчанню учнів.
Дійсно, безперервне формування та користування педагогом цифровими компетентностями вимагає розуміння і зусиль, адже світ змінюється миттєво, і нове покоління "Z" учнів вимагає йти з ними в ногу. Дякую за викладену роботу Наталя Олександрівно.
Сьогодні кожну дитину, незалежно від віку можна назвати сучасною в плані використання інтернету.Не можна не погодитись з авторкою цієї статті в тому,що учні прагнуть яскравого емоційно насиченого уроку, тому вчителеві аж ніяк не можна не виправдати їх сподівань. Бузсумнівно, педагог має вдосконалювати свої цифрові навички, щоб впевнено та неординарно нести нові знання учням.
Я згодна з колегою. що запровадження сучасних цифрових технологій має бути доцільним та підпорядкованим меті і змісту навчального прцесу.Звичайно, володіння сучасними технологіями забезпечує високий рівень інформаційної культури вчителя та здобувачів освіти. Така модель дасть можливість кожному учню отримати повноцінні знання. Погоджуюся з автором, що ця тема є актуальною.
Черкашина Алла Надзвичайно актуальну тему порушує Наталія Олександрівна. Дійсно, сучасний вчитель має не лише відтворювати попередній досвід людства, а й бути креативним, сучасним педагогом, який може розширювати кордони освіти, який здатен удосконалюватися та самореалізовуватись. Так тримати, Наталіє Олександрівно!
Сучасних здобувачів освіти вже мало цікавлять традиційні форми й методи.Сьогодні молодь надає перевагу інтерактивним технологіям,тому рухаймось уперед,дякую.
Безумовно,застосування інформаційно-комунікаційних технологій дає змогу зацікавити учнів,зробити урок захопливим, емоційно насиченим.Тільки той учитель,який використовує у своїй діяльності цифрові технології,рухається в ногу з часом зможе для підростаючого покоління бути сучасним. Автор статті показала ,що діти краще засвоюють навчальний матеріал.якщо в цьому їм допомагає креативний педагог.
Дякую пані Наталії за актуальну статтю. Дійсно, ґаджети й інтернет охопили всі сфери нашого життя. Швидкий розвиток сучасного суспільства, цифрових технологій та інноваційних засобів навчання вимагають від педагога нових знань та вмінь, перегляду підходів щодо формування його професійної компетентності. У нових умовах, які виникли через пандемію, володіння цифровими навичками, уміння користуватися технологіями дистанційного навчання – це вже вимога часу та необхідність. Наразі можливостей для педагога розвиватися в цьому напрямку освіти чимало. Було б бажання - засоби знайдуться! Авторці статті зичу невичерпної енергії, творчої наснаги та реалізації всіх своїх нових задумів та ідей!
Так дійсно,запровадження сучасних цифрових технологій має бути виваженим та доцільним. А для цього педагогу потрібно всебічно розвиватися, самовдосконалюватися та застосовувати опановане у професійній діяльності та повсякденному житті.Застосування ІКТ педагогом дає можливість покращити процес навчання.
Анна Погрібна Дуже сподобалася фраза На талі Олександрівни: "Вчителі як основні агенти змін у системі шкільної освіти мають йти в ногу з часом, швидко та ефективно реагувати на виклики ХХІ століття", адже справді, сучасні діти не хочуть паперових завдать, таблиць та читання підручника, вони хочуть працювати з новими технологіями, проєктами та демонструвати свою творчість, ми ж не можемо відставати в цьрму, тому випереджаючи створюємо комфортні умови і для учнів і для нас.Дякую за змістовну інформацію.
Дякую за цікаву статтю. Рухатися в ногу з часом - це бути цікавим для підростаючого покоління. Застосування ІКТ дає можливість покращити процес навчання. Це неможливо без креативного педагога , який володіє сучасними шляхами формування цифрової компетентності.
Сучасний освітній процес не може бути цілісним і повноцінним без використання інформаційно-цифрової компетентності. В процесі стрімкого розвитку суспільства інформаційно-цифрова компетентність є чи не найважливішим складником сучасного навчально-виховного процесу.
В епоху суспільства інформаційних технологій освітний процес не може залишатися без змін. Розвиток цифрової компетентності є одним з ключових питань сучасного навчального-виховного процесу. за останні роки, а особливо в умовах пандемії, володіння цифровими навичками - це вже не просто необхідність, а й вимога часу для сучасного педагога. Лише той педагог, який готовий вчитися і розвиватися сам, опановувати сучасні технології навчання, може викликати зацікавленість та інтерес учня на уроці. Крім того, погоджуюсь з автором, учитель має йти в ногу з часом ще й для того, щоб тримати хвилю зі своїми учнями, які ой як знаються на гаджетах! Тож бажаю авторові триматися на хвилі цифрового простору стрімкого розвитку новітніх технології та натхнення для подальшого професійного розвитку!
Ковалевська Світлана Юріївна Використання елементів інформаційно-цифрових технологій дозволяють організувати навчання в процесі спільного вирішення навчальних завдань, здійснювати взаємообмін знаннями. Вдячна за змістовну та актуальну статтю. Бажаю колезі творчості та успіхів!
Інформаційно-цифрова компетентність - важлива складова якості педагога, який повинен постійно поповнювати знання. Активне використання цифрових технологій в освіті сприяє ефективності освітнього процесу на всіх його рівнях і формуванню професійних компетентностей вчителя. Стаття актуальна і має цікавий зміст. Шановна колего, здоров'я і успіхів вам у подальшій педагогічній діяльності.
Алла Головатюк Підтримую думку Наталі Олександрівни, що на сьогоднішній день використання на уроках елементів інформаційно-цифрових технологій є актуальним і необхідним. Їх застосування не заміняє вчителя, воно наповнює його діяльність сучасним змістом, даючи право сконцентруватися на навчальних, виховних та розвиваючих функціях. Володіння засобами ІКТ у навчальному інформаційному просторі, всіма учасниками освітнього простору, дає право розширити світогляд дітей, дати змогу розкритися особистим особливостям учнів, зробити урок різним і подати матеріал в різноманітних формах. Педагогу 21-го століття потрібно постійно працювати над підвищенням цифрової культури, тому що рівень використання сучасних цифрових технологій учнями набагато вищий за учительський. Дякую, Наталіє Олександрівно, за цікаву, змістовну статтю.
Дякую за цікаву статтю. Мені сподобалася думка: "Нині урок без цифрових технологій — це неправильно, хоча б тому, що діти ними володіють, звикли до сучасного способу подання інформації.". Насправді діти володіють технікою краще за будь-якого дорослого, тому не уявляють свого життя без цифрових технологій та гаджетів. Вчитель має володіти знаннями, щоб бути на одному рівні з учнями.
Тема статті дуже актуальна. Прискорення темпу розвитку сучасного суспільства та процеси глобалізації змушують освітню систему будь-якої країни миттєво реагувати на всі нововведення, що відбуваються, визначати нові цілі, перебудовувати стратегічні плани, вдосконалювати процеси викладання та навчання. Цифрові технології, з однієї сторони, покликані полегшити процес трансформації суспільства, створити комфортне середовище для реалізації програмних освітніх ідей, а з іншої - створюють нові виклики для освітян у зв’язку із необхідністю постійного оновлення професійних вмінь та навичок. У зв'язку з цим, цифрова компетентність визнана однією з восьми ключових компетентностей, які необхідно розвивати сучасній людині постійно, навіть після здобуття обов’язкової освіти, для того, щоб гнучко адаптуватися до мінливих умов навколишнього світу.
ІКТ - компетентність заслуговує на особливу увагу тому, що саме вона дає можливість вчителю бути сучасним, активно діяти в інформаційному середовищі, використовувати найновітніші досягнення техніки в своїй професійній діяльності. В статті Наталіі Олександрівни цікаво та змістовно викладено матеріал з даної теми. Дякую Вам, бажаю успіхів та творчої наснаги в подальшій роботі.
Дякую Наталії Олександрівні за цікаву та актуальну статтю. Згодна з Вами, що без формування цифрової компетентності вчителя неможливо уявити його професійне зростання. Сучасне покоління учнів вільно володіє будь-якими гаджетами й навчання, а використанням учителями цифрових технологій слугуватиме потужним механізмом підвищення загальної мотивації та рівня засвоєння навчального матеріалу.
Згодна з колегою, адже сучасний вчитель зобов'язаний бути обізнаним в інформаційно-цифрових технологіях, широко використовувати їх у своїй професійній діяльності. Автор статті аналізує останні дослідження і публікації з даного питання та дає пояснення, чому педагогу необхідна цифрова компетентність.
ВідповістиВидалитиКоваленко М.В.
ВідповістиВидалитиРамки цифрової компетентності важливі, тому що завдяки ним учителі чітко розуміють, які саме цифрові навички потрібно покращити.
Дякую за цікаву та змістовну статтю.
Із цієї статті можна зробити висновок,що вчитель повинен бути сучасним:вміти орієнтуватися в інформаційному просторі,оригінально мислити та мати високий рівень цифрової компетентності.Згодна з тим,що сучасним учням вкрай важливо дати не лише знання,а й навчити їх здійснювати пошук,збір,обробку необхідної інформації з метою формування потрібних життєвих компетентностей.
ВідповістиВидалитиДякую за пізнавальну статтю.
Погоджуюсь із думкою автора про те, що володіння ІК-технологіями потрібне ще й для того, щоб не відставати від сучасних , обізнаних в даній сфері учнів.
ВідповістиВидалитиАвтор видалив цей коментар.
ВідповістиВидалитиАвтор видалив цей коментар.
ВідповістиВидалитиНаталія Колтунова
ВідповістиВидалитиПогоджуюся, що вміння систематично використовувати ЕОР дає змогу вчителю розвивати різні якості учнів. Це дійсно важлива тема!
Вміння використовувати електронні освітні ресурси є вимогою часу. Згодна з авторкою, що сучасні діти по-іншому сприймають інформацію і саме тому вчителі мають пропонувати опрацьовувати навчальний матеріал по-новому. Використання ЕОР надає можливість вчителю стати фасилітатором навчального процесу, допомагати учням у пошуковій діяльності та скеровувати їх у потрібному напрямку. Адже ми всі знаємо, що здобуті самостійно знання та зроблені висновки є міцнішими та знаходять практичне застосування в житті.
ВідповістиВидалитиУ статті висвітлина важливість формування цифрової компетентності педагога в системі неперервної освіти.Завдяки цьому учитель чітко розуміє, які саме цифрові навички потрібно покращити.Дякую за змістовну статтю.
ВідповістиВидалитиТема статті дуже сучасна і актуальна. Погоджуюсь з Вами, володіння сучасними технологіями ІКТ забезпечує високий рівень інформаційної культури, дає можливість застосовувати їх для навчання та роботи, у щоденному житті. Дякую за цікаву статтю.
ВідповістиВидалитиШабанова Світлана
ВідповістиВидалитиУ статті розкрито важливість застосування інформаційно-комунікаційних технологій, які дають змогу зацікавити учнів, зробити урок яскравим, насиченим, зрозумілим. Адже сучасний урок без ІКТ неактуальний. Автор вдало підкреслила роль цифрових технологій, які дають поштовх у сучасному житті рухатись вперед не лише учням, а й педагогам. Щиро вдячна за пізнавальну статтю.
Погоджуюсь з пані Наталією, що цифрові технології, з однієї сторони, покликані полегшити процес трансформації суспільства, створити комфортне середовище для реалізації програмних освітніх ідей, а з іншої - створюють нові виклики для освітян у зв’язку із необхідністю постійного оновлення професійних вмінь та навичок. У зв'язку з цим, цифрова компетентність визнана однією з восьми ключових компетентностей, які необхідно розвивати сучасній людині постійно, навіть після здобуття обов’язкової освіти, для того, щоб гнучко адаптуватися до мінливих умов навколишнього світу. Нових відкриттів і творчих злетів, пані Наталіє.
ВідповістиВидалитиСтеба Світлана
ВідповістиВидалитиДякую, Наталіє Олександрівно, за Ваші практичні поради щодо застосування цифрових технологій під час освітнього процесу. Адже так учні матимуть змогу слухати, чути, аналізувати, висловлювати власні думки про вивчений матеріал, розвивати практичні навички користування сучасними ІКТ із метою розв'язання життєвих та навчальних завдань. Застосування інформаційно-комунікаційних технологій дає змогу зацікавити учнів, зробити урок захопливим, яскравим, емоційно насиченим та сприяти ефективнішому навчанню учнів.
Дійсно, безперервне формування та користування педагогом цифровими компетентностями вимагає розуміння і зусиль, адже світ змінюється миттєво, і нове покоління "Z" учнів вимагає йти з ними в ногу. Дякую за викладену роботу Наталя Олександрівно.
ВідповістиВидалитиСьогодні кожну дитину, незалежно від віку можна назвати сучасною в плані використання інтернету.Не можна не погодитись з авторкою цієї статті в тому,що учні прагнуть яскравого емоційно насиченого уроку, тому вчителеві аж ніяк не можна не виправдати їх сподівань. Бузсумнівно, педагог має вдосконалювати свої цифрові навички, щоб впевнено та неординарно нести нові знання учням.
ВідповістиВидалитиЯ згодна з колегою. що запровадження сучасних цифрових технологій має бути доцільним та підпорядкованим меті і змісту навчального прцесу.Звичайно, володіння сучасними технологіями забезпечує високий рівень інформаційної культури вчителя та здобувачів освіти. Така модель дасть можливість кожному учню отримати повноцінні знання. Погоджуюся з автором, що ця тема є актуальною.
ВідповістиВидалитиЧеркашина Алла
ВідповістиВидалитиНадзвичайно актуальну тему порушує Наталія Олександрівна. Дійсно, сучасний вчитель має не лише відтворювати попередній досвід людства, а й бути креативним, сучасним педагогом, який може розширювати кордони освіти, який здатен удосконалюватися та самореалізовуватись. Так тримати, Наталіє Олександрівно!
Автор видалив цей коментар.
ВідповістиВидалитиАвтор видалив цей коментар.
ВидалитиСучасних здобувачів освіти вже мало цікавлять традиційні форми й методи.Сьогодні молодь надає перевагу інтерактивним технологіям,тому рухаймось уперед,дякую.
ВидалитиАвтор видалив цей коментар.
ВідповістиВидалитиБезумовно,застосування інформаційно-комунікаційних технологій дає змогу зацікавити учнів,зробити урок захопливим,
ВідповістиВидалитиемоційно насиченим.Тільки той учитель,який використовує у своїй діяльності цифрові технології,рухається в ногу з часом зможе для підростаючого покоління бути сучасним.
Автор статті показала ,що діти краще засвоюють навчальний матеріал.якщо в цьому їм допомагає креативний педагог.
Дякую пані Наталії за актуальну статтю. Дійсно, ґаджети й інтернет охопили всі сфери нашого життя. Швидкий розвиток сучасного суспільства, цифрових технологій та інноваційних засобів навчання вимагають від педагога нових знань та вмінь, перегляду підходів щодо формування його професійної компетентності. У нових умовах, які виникли через пандемію, володіння цифровими навичками, уміння користуватися технологіями дистанційного навчання – це вже вимога часу та необхідність. Наразі можливостей для педагога розвиватися в цьому напрямку освіти чимало. Було б бажання - засоби знайдуться! Авторці статті зичу невичерпної енергії, творчої наснаги та реалізації всіх своїх нових задумів та ідей!
ВідповістиВидалитиТак дійсно,запровадження сучасних цифрових технологій має бути виваженим та доцільним. А для цього педагогу потрібно всебічно розвиватися, самовдосконалюватися та застосовувати опановане у професійній діяльності та повсякденному житті.Застосування ІКТ педагогом дає можливість покращити процес навчання.
ВідповістиВидалитиАнна Погрібна
ВідповістиВидалитиДуже сподобалася фраза На талі Олександрівни: "Вчителі як основні агенти змін у системі шкільної освіти мають йти в ногу з часом, швидко та ефективно реагувати на виклики ХХІ століття", адже справді, сучасні діти не хочуть паперових завдать, таблиць та читання підручника, вони хочуть працювати з новими технологіями, проєктами та демонструвати свою творчість, ми ж не можемо відставати в цьрму, тому випереджаючи створюємо комфортні умови і для учнів і для нас.Дякую за змістовну інформацію.
Дякую за цікаву статтю. Рухатися в ногу з часом - це бути цікавим для підростаючого покоління. Застосування ІКТ дає можливість покращити процес навчання. Це неможливо без креативного педагога , який володіє сучасними шляхами формування цифрової компетентності.
ВідповістиВидалитиСучасний освітній процес не може бути цілісним і повноцінним без використання інформаційно-цифрової компетентності. В процесі стрімкого розвитку суспільства інформаційно-цифрова компетентність є чи не найважливішим складником сучасного навчально-виховного процесу.
ВідповістиВидалитиВ епоху суспільства інформаційних технологій освітний процес не може залишатися без змін. Розвиток цифрової компетентності є одним з ключових питань сучасного навчального-виховного процесу. за останні роки, а особливо в умовах пандемії, володіння цифровими навичками - це вже не просто необхідність, а й вимога часу для сучасного педагога. Лише той педагог, який готовий вчитися і розвиватися сам, опановувати сучасні технології навчання, може викликати зацікавленість та інтерес учня на уроці. Крім того, погоджуюсь з автором, учитель має йти в ногу з часом ще й для того, щоб тримати хвилю зі своїми учнями, які ой як знаються на гаджетах! Тож бажаю авторові триматися на хвилі цифрового простору стрімкого розвитку новітніх технології та натхнення для подальшого професійного розвитку!
ВідповістиВидалитиКовалевська Світлана Юріївна
ВідповістиВидалитиВикористання елементів інформаційно-цифрових технологій дозволяють організувати навчання в процесі спільного вирішення навчальних завдань, здійснювати взаємообмін знаннями. Вдячна за змістовну та актуальну статтю. Бажаю колезі творчості та успіхів!
Інформаційно-цифрова компетентність - важлива складова якості педагога,
ВідповістиВидалитиякий повинен постійно поповнювати знання. Активне використання цифрових технологій в освіті сприяє ефективності освітнього процесу на всіх його рівнях і формуванню професійних компетентностей вчителя.
Стаття актуальна і має цікавий зміст.
Шановна колего, здоров'я і успіхів вам у подальшій педагогічній діяльності.
Алла Головатюк
ВідповістиВидалитиПідтримую думку Наталі Олександрівни, що на сьогоднішній день використання на уроках елементів інформаційно-цифрових технологій є актуальним і необхідним. Їх застосування не заміняє вчителя, воно наповнює його діяльність сучасним змістом, даючи право сконцентруватися на навчальних, виховних та розвиваючих функціях. Володіння засобами ІКТ у навчальному інформаційному просторі, всіма учасниками освітнього простору, дає право розширити світогляд дітей, дати змогу розкритися особистим особливостям учнів, зробити урок різним і подати матеріал в різноманітних формах. Педагогу 21-го століття потрібно постійно працювати над підвищенням цифрової культури, тому що рівень використання сучасних цифрових технологій учнями набагато вищий за учительський. Дякую, Наталіє Олександрівно, за цікаву, змістовну статтю.
Дякую за цікаву статтю.
ВідповістиВидалитиМені сподобалася думка: "Нині урок без цифрових технологій — це неправильно, хоча б тому, що діти ними володіють, звикли до сучасного способу подання інформації.".
Насправді діти володіють технікою краще за будь-якого дорослого, тому не уявляють свого життя без цифрових технологій та гаджетів. Вчитель має володіти знаннями, щоб бути на одному рівні з учнями.
Тема статті дуже актуальна. Прискорення темпу розвитку сучасного суспільства та процеси
ВідповістиВидалитиглобалізації змушують освітню систему будь-якої країни миттєво реагувати на всі
нововведення, що відбуваються, визначати нові цілі, перебудовувати стратегічні
плани, вдосконалювати процеси викладання та навчання. Цифрові технології, з
однієї сторони, покликані полегшити процес трансформації суспільства, створити
комфортне середовище для реалізації програмних освітніх ідей, а з іншої -
створюють нові виклики для освітян у зв’язку із необхідністю постійного оновлення
професійних вмінь та навичок. У зв'язку з цим, цифрова компетентність визнана
однією з восьми ключових компетентностей, які необхідно розвивати сучасній
людині постійно, навіть після здобуття обов’язкової освіти, для того, щоб гнучко
адаптуватися до мінливих умов навколишнього світу.
ІКТ - компетентність заслуговує на особливу увагу тому, що саме вона дає можливість вчителю бути сучасним, активно діяти в інформаційному середовищі, використовувати найновітніші досягнення техніки в своїй професійній діяльності. В статті Наталіі Олександрівни цікаво та змістовно викладено матеріал з даної теми. Дякую Вам, бажаю успіхів та творчої наснаги в подальшій роботі.
ВідповістиВидалитиДякую Наталії Олександрівні за цікаву та актуальну статтю. Згодна з Вами, що без формування цифрової компетентності вчителя неможливо уявити його професійне зростання. Сучасне покоління учнів
ВідповістиВидалитивільно володіє будь-якими гаджетами й навчання, а використанням учителями цифрових технологій
слугуватиме потужним механізмом підвищення загальної мотивації та рівня засвоєння навчального матеріалу.