> Комунальна установа "Міський центр професійного розвитку педагогічних працівників Кропивницької міської ради"

В. СЄМІДНТНА

 

10 коментарів:

  1. Дуже актуальна тема. Дійсно дуже зручно користуватися програмою learningApps. Про Phet дізналася із вашої статті. Дякую.

    ВідповістиВидалити
  2. Дякую за цікаву і дуже своєчасну статтю. Перший рік працюю з класом в якому є здобувач з особливими освітніми потребами. Для мене важливо, щоб процес навчання був ефективним і враховував всі особливості даної дитини.

    ВідповістиВидалити
  3. Дякую за цікаву статтю. Мушу погодитись, що використання ІКТ відіграє важливу роль у доступності навчання, допомагає покращити рівень викладання шкільних предметів, мотивувати дітей з ДЦП до вивчення дисциплін та саморозвитку, формуванню адаптації в інформаційному суспільстві.

    ВідповістиВидалити
  4. Сучасний період розвитку суспільства характеризується інформатизацією усіх сфер людського життя, зокрема освітньої галузі. І саме ІКТ розкриває широкі можливості для покращення якості освіти, її відкритості й доступності, що є особливо значучим для дітей з особливими освітніми потребами. Дякую автору за актуальну статтю.

    ВідповістиВидалити
  5. Повністю погоджуюсь з автором статті, що застосування сучасних інформаційно-комунікаційних технологій в освітньому процесі дітей з ДЦП є ефективним засобом активізації розумової, пізнавальної, творчої діяльності учнів. Використання ІКТ відіграє важливу роль у доступності навчання, допомагає покращити рівень викладання шкільних предметів, мотивувати учнів з ДЦП до вивчення дисциплін та саморозвитку, формуванню адаптації в інформаційному суспільстві. Дякую за актуальність викладеного матеріалу.

    ВідповістиВидалити
  6. Дякую автору за інформацію! Інклюзивна освіта потребує від учителів особливої підготовки та нових знань. Тому стаття дуже пізнавальна та актуальна.

    ВідповістиВидалити
  7. Дякую автору за цікаву статтю. Сьогодні кожен з нас повинен зробити навчання не тільки цікавим, а й доступним для кожного. Саме тому ця стаття є дуже актуальною і пізнавальною для кожного.

    ВідповістиВидалити
  8. Погоджуюся, адже питання інклюзивної освіти дедалі набирає нових форматів. Тому сучасному педагогу слід постійно розширювати свої знання щодо роботи з дітьми даної категорії.

    ВідповістиВидалити
  9. Легка В.А.Підтримую думку автора статті про те, що у сучасній освіті спостерігаються прогресивні зміни, зокрема впровадження інклюзії, яка надає можливість особам з особливими освітніми потребами доступно навчатися.
    Залучивши дітей з ДЦП в освітній процес, для отримання позитивного результату необхідно створити сприятливе середовище навчання. Для реалізації ефективного навчання одним із дієвих засобів є використання інформаційно-комунікаційних технологій (ІКТ).Стаття Сємідєтної В.В. присвячена питанню використання інформаційно-комунікаційних технології, в інклюзивному навчанні осіб з особливими освітніми потребами, а саме здобувачів освіти з наслідками дитячого церебрального паралічу. Наведені онлайн - платформи, які стануть у нагоді сучасному педагогу в роботі із здобувачами освіти з ДЦП.Рекомендую колегам ознайомитися детально.Стаття того варта

    ВідповістиВидалити
  10. Дякую авторці за цікаву статтю! Інклюзивна освіта передбачає створення рівних умов для навчання і соціалізації кожної дитини, але організація такої роботи вимагає від педагога ґрунтовних теоретичних знань і володіння дієвими практичними прийомами. Дякую, що ділитеся досвідом, матеріал надзвичайно пізнавальний та актуальний! Наснаги та сил, пані Вікторіє!

    ВідповістиВидалити