> Комунальна установа "Міський центр професійного розвитку педагогічних працівників Кропивницької міської ради"

Мурашко

 

2 коментарі:

  1. Дійсно, матеріали цифрового кейса дають змогу перейти від пояснювально-ілюстративного способу навчання до діяльнісного та дозволяє кожному учаснику освітнього процесу стати активним суб'єктом навчання.Дякую за змістовну статтю

    ВідповістиВидалити
  2. Цифровізація суспільного життя та професійної діяльності будь-якого фахівця нині досягла піку актуальності.
    У свою чергу, цифрова компетентність педагога це не лише технічні навички, а й знання, зосереджені на когнітивних, соціальних й емоційних аспектах діяльності та життя в цифровому середовищі, що змінюються з появою нових технологій. Щоб розвивати таку компетентність, потрібно використовувати всі можливості сучасних цифрових технологій і програмних засобів, як глобальних, так і локальних, що забезпечують інтенсивний інформаційний обмін і в освітньому середовищі, і у світі загалом.
    Стаття пані Надії передбачала розкриття сутності поняття цифрового кейсу, необхідності його використання, як основного інструменту розвитку педагогічної освіти, а також довела ефективність використання цифрового кейсу педагогом в практичній його діяльності. Успіху й професійного натхнення Вам!

    ВідповістиВидалити