На сучасному етапі в Україні відбувається становлення нової системи освіти, орієнтованої на входження у світовий інформаційно-освітній простір. Цей процес супроводжується істотними змінами в педагогічній теорії та практиці освітнього процесу, пов'язаними із внесенням коректив у зміст технологій навчання, які повинні бути адекватними сучасним технічним можливостям та сприяти гармонійному входженню дитини в інформаційне суспільство. Тетяна Володимирівна окреслює основні практичні аспекти використання інформаційно-комунікаційних технологій та цифрових освітніх ресурсів у методичній роботі закладу дошкільної освіти.
Автор видалив цей коментар.
ВідповістиВидалитиДякую, пані Тетяно, за цікаву статтю
ВідповістиВидалитиНа сучасному етапі в Україні відбувається становлення нової системи освіти, орієнтованої на входження у світовий інформаційно-освітній простір. Цей процес супроводжується істотними змінами в педагогічній теорії та практиці освітнього процесу, пов'язаними із внесенням коректив у зміст технологій навчання, які повинні бути адекватними сучасним технічним можливостям та сприяти гармонійному входженню дитини в інформаційне суспільство. Тетяна Володимирівна окреслює основні практичні аспекти використання інформаційно-комунікаційних технологій та цифрових освітніх ресурсів у методичній роботі закладу дошкільної освіти.
ВідповістиВидалити