Використання сучасних інтернет-технологій дає вчителю можливість провести будь-який урок на вищому технічному рівні, насичує урок інформацією, допомагає швидко здійснити комплексну подачу навчального матеріалу та комплексну перевірку засвоєння знань. Опановуючи навичками, які описані у данній статті, педагог поступово входить у світ сучасних технологій. Дякую за статтю. Тема актуальна, матеріал змістовний і корисний. Натхнення у вашій роботі.
Тетяна Матійко, НВО ЛШДНЗ "Вікторія-П" Використовуючи сучасні цифрові засоби, вчитель має змогу самовдосконалюватися, вчитися впродовж життя, застосовувати набуті знання в професійній діяльності, що забезпечує підвищення якості освіти. Дуже змістовний і цікавий матеріал. Дякую!
В цифровому суспільстві освіта людини протікає в умовах цифрового освітнього середовища, метою якого є розвиток цифрової компетентності особистості. Участь педагогів в «Інтерактивному вернісажі педагогічних знахідок» - неабияка мотивація для професійного зростання, обміну інноваційними ідеями та досвідом. Дякую автору статті за можливість познайомитися з цікавими інтернет-технологіями. Бажаю успіхів у всіх нових починаннях!
Інга Полішко, НВО ЛШДНЗ "Вікторія-П" Школа має готувати майбутнє покоління відповідно до вимог часу. Сучасний вчитель має навчитися створювати та використовувати мультимедійний та інтерактивний контент, щоб зацікавити цифрове покоління учнів. Описані у статті цифрові освітні ресурси формують в учнів інформаційну грамотність, мотивують учнів до роботи на уроках. Дякую автору статті за прекрасний поштовх для запровадження і реалізації цифрових засобів у своїй роботі.
Дійсно, вчителям початкових класів при виборі цифрових засобів варто оцінювати їх педагогічну цінність та доцільність. Наведені та проаналізавані Вами приклади цифрових засобів реально зручні. Дякую за цінні поради.
Погоджуюся з пані Ларисою в тому, що поєднання різних форм використання цифрових засобів під час проведення уроку та в позаурочній діяльності учнів сприяє розвитку аналітичного та критичного мислення, формуванню дослідницьких навичок, умінню планувати свої дії і спілкуватись. Думка авторки про те, що вчителю важливо розуміти, що являють собою цифрові інструменти та, як їх можна застосовувати під час роботи з учнями. Дійсно, принципово проводити оцінювання педагогічної цінності цифрових засобів, щоб з’ясувати, як вони відповідають принципам навчання і поставленим учителем завданням. Поруч з цим слід враховувати їхні сильні та слабкі сторони. Представлений досвід цінний тим, що має практичну значимість і заслуговує на увагу колег.
Формування в учнів інформаційно-цифрової компетентності - вимога сьогодення. Для мене під час вибору цифрових засобів важливо самій не розгубитися в їх різноманітності. Стаття колеги зорієнтувала і допомогла вибрати саме ті цифрові інструменти, які якнайкраще сприятимуть розвитку аналітичного та критичного мислення моїх учнів, формуванню їх дослідницьких навичок, умінню планувати свої дії і спілкуватись. Дякую, Ларисо!
Дуже цікава та актуальна стаття!Ви саме той творчий вчитель, який добре володіє, як традиційними методами навчання так і новими інформаційними технологіями. Бажаю подальших успіхів!
Дякую пані Ларисо за цікавий матеріал. Впровадження сучасних педагогічних технологій створюють умови для підвищення якості навчання, пізнавальної активності й навчальної мотивації молодших школярів. Успіхів Вам у роботі!
Тема статті цікава й актуальна. Матеріал поданий у статті має важливе практичне значення, адже авторка описує приклади цифрових засобів, що можуть бути використані вчителями для розвитку цифрового освітнього середовища,визначає їх сильні та слабкі сторони, аналізує доцільність поєднання різних форм використання цифрових засобів під час проведення уроку та в позаурочній діяльності. Дякую за грунтовну роботу. Світлана Пахомова, директор НВО ЛШДНЗ "Вікторія-П"
Подоліч Олена Сьогодення ставить перед нами, педагогами, нові виклики. Вміння застосовувати цифрові засоби навчання, аналізувати їх педагогічну цінність є дуже важливим. Поєднуючи традиційні технології та методики викладання матеріалу з цифровими засобами навчання можна проводити навчальні заняття на високому рівні. Підтримуючи цим навчальну мотивацію учнів, розвиток критичного мислення, інформаційно-цифрової компетентністі. Дякуємо за змістовний, актуальний та цікавий матеріал!
Новожилова Ірина. Дякую, Ларисо Макарівно, за корисну та цікаву інформацію. Використання цифрових технологій під час навчально-виховного процесу оптимізує процеси розуміння та запам'ятовування матеріалу учнями, а головне – дає можливість підняти на високий рівень інтерес дітей до навчальної діяльності.
Цифрові засоби дозволяють зробити процес навчання мобільним, диференційованим та індивідуальним. При цьому технології не замінюють викладача, а доповнюють його. Таким заняттям властиві адаптивність, керованість, інтерактивність, поєднання індивідуальної та групової роботи, часова необмеженість навчання. Вдало авторка статті назвала плюси, мінуси для учнів, для вчителів та ідеї для уроків. Дякую, Ларисо Макарівно!
Використання сучасних інтернет-технологій дає вчителю можливість провести будь-який урок на вищому технічному рівні, насичує урок інформацією, допомагає швидко здійснити комплексну подачу навчального матеріалу та комплексну перевірку засвоєння знань. Опановуючи навичками, які описані у данній статті, педагог поступово входить у світ сучасних технологій. Дякую за статтю. Тема актуальна, матеріал змістовний і корисний. Натхнення у вашій роботі.
ВідповістиВидалитиТетяна Матійко, НВО ЛШДНЗ "Вікторія-П"
ВідповістиВидалитиВикористовуючи сучасні цифрові засоби, вчитель має змогу самовдосконалюватися, вчитися впродовж життя, застосовувати набуті знання в професійній діяльності, що забезпечує підвищення якості освіти. Дуже змістовний і цікавий матеріал. Дякую!
В цифровому суспільстві освіта людини протікає в умовах цифрового освітнього середовища, метою якого є розвиток цифрової компетентності особистості. Участь педагогів в «Інтерактивному вернісажі педагогічних знахідок» - неабияка мотивація для професійного зростання, обміну інноваційними ідеями та досвідом. Дякую автору статті за можливість познайомитися з цікавими інтернет-технологіями. Бажаю успіхів у всіх нових починаннях!
ВідповістиВидалитиІнга Полішко, НВО ЛШДНЗ "Вікторія-П"
ВідповістиВидалитиШкола має готувати майбутнє покоління відповідно до вимог часу. Сучасний вчитель має навчитися створювати та використовувати мультимедійний та інтерактивний контент, щоб зацікавити цифрове покоління учнів.
Описані у статті цифрові освітні ресурси формують в учнів інформаційну грамотність, мотивують учнів до роботи на уроках.
Дякую автору статті за прекрасний поштовх для запровадження і реалізації цифрових засобів у своїй роботі.
Дійсно, вчителям початкових класів при виборі цифрових засобів варто оцінювати їх педагогічну цінність та доцільність. Наведені та проаналізавані Вами приклади цифрових засобів реально зручні. Дякую за цінні поради.
ВідповістиВидалитиПогоджуюся з пані Ларисою в тому, що поєднання різних форм використання цифрових засобів під час проведення уроку та в позаурочній діяльності учнів сприяє розвитку аналітичного та критичного мислення, формуванню дослідницьких навичок, умінню планувати свої дії і спілкуватись. Думка авторки про те, що вчителю важливо розуміти, що являють собою цифрові інструменти та, як їх можна застосовувати під час роботи з учнями. Дійсно, принципово проводити оцінювання педагогічної цінності цифрових засобів, щоб з’ясувати, як вони відповідають принципам навчання і поставленим учителем завданням. Поруч з цим слід враховувати їхні сильні та слабкі сторони. Представлений досвід цінний тим, що має практичну значимість і заслуговує на увагу колег.
ВідповістиВидалитиФормування в учнів інформаційно-цифрової компетентності - вимога сьогодення. Для мене під час вибору цифрових засобів важливо самій не розгубитися в їх різноманітності. Стаття колеги зорієнтувала і допомогла вибрати саме ті цифрові інструменти, які якнайкраще сприятимуть розвитку аналітичного та критичного мислення моїх учнів, формуванню їх дослідницьких навичок, умінню планувати свої дії і спілкуватись. Дякую, Ларисо!
ВідповістиВидалитиДуже цікава та актуальна стаття!Ви саме той творчий вчитель, який добре володіє, як традиційними методами навчання так і новими інформаційними технологіями. Бажаю подальших успіхів!
ВідповістиВидалитиДякую пані Ларисо за цікавий матеріал. Впровадження сучасних педагогічних технологій створюють умови для підвищення якості навчання, пізнавальної активності й навчальної мотивації молодших школярів. Успіхів Вам у роботі!
ВідповістиВидалитиТема статті цікава й актуальна. Матеріал поданий у статті має важливе практичне значення, адже авторка описує приклади цифрових засобів, що можуть бути використані вчителями для розвитку цифрового освітнього середовища,визначає їх сильні та слабкі сторони, аналізує доцільність поєднання різних форм використання цифрових засобів під час проведення уроку та в позаурочній діяльності. Дякую за грунтовну роботу.
ВідповістиВидалитиСвітлана Пахомова, директор НВО ЛШДНЗ "Вікторія-П"
Подоліч Олена
ВідповістиВидалитиСьогодення ставить перед нами, педагогами, нові виклики. Вміння застосовувати цифрові засоби навчання, аналізувати їх педагогічну цінність є дуже важливим. Поєднуючи традиційні технології та методики викладання матеріалу з цифровими засобами навчання можна проводити навчальні заняття на високому рівні. Підтримуючи цим навчальну мотивацію учнів, розвиток критичного мислення, інформаційно-цифрової компетентністі. Дякуємо за змістовний, актуальний та цікавий матеріал!
Новожилова Ірина. Дякую, Ларисо Макарівно, за корисну та цікаву інформацію. Використання цифрових технологій під час навчально-виховного процесу оптимізує процеси розуміння та запам'ятовування матеріалу учнями, а головне – дає можливість підняти на високий рівень інтерес дітей до навчальної діяльності.
ВідповістиВидалитиЦифрові засоби дозволяють зробити процес навчання мобільним, диференційованим та індивідуальним. При цьому технології не замінюють викладача, а доповнюють його. Таким заняттям властиві адаптивність, керованість, інтерактивність, поєднання індивідуальної та групової роботи, часова необмеженість навчання. Вдало авторка статті назвала плюси, мінуси для учнів, для вчителів та ідеї для уроків. Дякую, Ларисо Макарівно!
ВідповістиВидалити