Дуже цікава та корисна стаття. Дійсно пандемія внесла нові реалії в наше життя, до яких педагогам треба пристосувати освітній простій. Дякую автору за розкриття актуальних питань!
Дякую за змістовну і корисну інформацію! Всі ми розуміємо, що працювати як раніше вчитель вже не може. Тому, опановуємо різні корисні цифрові ресурси, робимо уроки цікавішими для дітей, особливо в умовах дистанційного навчання. І якраз автор статті пропонує нам найцікавіше, те, що пройшло практичну апробацію. Дякую, буду використовувати в роботі!
Цікава стаття. Після прочитаного виникає почуття, що писала цю статтю педагогиня, яка переймається своєю роботою і, незважаючи на виклики, знаходить шляхи для навчання діток з особливими потребами. Вдячна Вам, пані Мирослава, що ділитесь своїм неоціненним досвідом.
Дякую за цікаву інформацію у Вашій статті! Дізналася про нові для себе платформи доступною мовою, дякую за те, що поділилися своїм досвідом. Дійсно така діяльність є дуже актуальною в сучасному світі не лише для діток, а й для дорослого населення.
Дуже цікава та змістовна стаття. Поділяю з Вами, Мирослава, погляди щодо використання цифрових технологій на уроці. Таке навчання у них асоціюється з грою, вони навіть не замислюються, що таким чином навчаються. Дякую.
Дякую за змістовну статтю. Для дітей з інтелектуальними порушеннями дуже важливо в навчанні створити ситуацію успіху, і в цьому допомагають інтерактивні технології. Вони стимулюють діяльність учнів, дають можливість уникнути розчарувань, оскільки можна виправити помилки, виховують наполегливість. Дуже гарно продемонстровані сучасні програми,які можна використовувати при роботі з учнями.
Цікава стаття з досвіду роботи педагога з дітьми, що мають інтелектуальні порушення, в період дистанційного навчання. Цифрові технології ми всі повинні опановувати якнайшвидше, тому що нікуди нам від цього не дітися.
Дійсно, в умовах сьогодення саме цифрові технології дають змогу учасникам освітнього процесу не зупиняти навчання, а безпечно продовжувати його в дистанційному чи змішаному форматі. Крім того, використання інформаційних технологій не лише пожвавлює навчальний процес, а й підвищує мотивацію учнів з інтелектуальними порушеннями до навчання.
Цікаво, змістовно, актуально! Особливо сподобалось впровадження в своїй практичній роботі з дітьми з інтелектуальними порушеннями створення та використання цифрового контенту в умовах дистанційного навчання. Бажаю Мирославі успіхів в роботі!
Сьогодні весь світ перебуває в умовах необхідності жити, працювати та навчатися по-іншому. Стаття актуальна. Дякую автору.
ВідповістиВидалитиДуже цікава та корисна стаття. Дійсно пандемія внесла нові реалії в наше життя, до яких педагогам треба пристосувати освітній простій. Дякую автору за розкриття актуальних питань!
ВідповістиВидалитиДякую за змістовну і корисну інформацію! Всі ми розуміємо, що працювати як раніше вчитель вже не може. Тому, опановуємо різні корисні цифрові ресурси, робимо уроки цікавішими для дітей, особливо в умовах дистанційного навчання. І якраз автор статті пропонує нам найцікавіше, те, що пройшло практичну апробацію. Дякую, буду використовувати в роботі!
ВідповістиВидалитиЦікава стаття. Після прочитаного виникає почуття, що писала цю статтю педагогиня, яка переймається своєю роботою і, незважаючи на виклики, знаходить шляхи для навчання діток з особливими потребами. Вдячна Вам, пані Мирослава, що ділитесь своїм неоціненним досвідом.
ВідповістиВидалитиДуже цікава і корисна стаття.Дякую👏
ВідповістиВидалитиДякую за цікаву інформацію у Вашій статті! Дізналася про нові для себе платформи доступною мовою, дякую за те, що поділилися своїм досвідом. Дійсно така діяльність є дуже актуальною в сучасному світі не лише для діток, а й для дорослого населення.
ВідповістиВидалитиДякую за статтю. Гарний опис можливостей інтернет платформ.
ВідповістиВидалитиШВЕЦЬ Андрій.
Дякую за статтю. Разом з дітьми вдосконалюємо свої інформаційно-комунікаційні компетентності.
ВідповістиВидалитиДуже цікава та змістовна стаття. Поділяю з Вами, Мирослава, погляди щодо використання цифрових технологій на уроці. Таке навчання у них асоціюється з грою, вони навіть не замислюються, що таким чином навчаються. Дякую.
ВідповістиВидалитиГоловним в дистанційному навчанні для молодшої школи є тісна співпраця вчителя з батьками і учнями. Дякую за змістовну статтю.
ВідповістиВидалитиДякую за змістовну статтю. Для дітей з інтелектуальними порушеннями дуже важливо в навчанні створити ситуацію успіху, і в цьому допомагають інтерактивні технології. Вони стимулюють діяльність учнів, дають можливість уникнути розчарувань, оскільки можна виправити помилки, виховують наполегливість. Дуже гарно продемонстровані сучасні програми,які можна використовувати при роботі з учнями.
ВідповістиВидалитиЧудова та корисна стаття.Дякую. Успіхів Ввм.
ВідповістиВидалитиЦікава стаття з досвіду роботи педагога з дітьми, що мають інтелектуальні порушення, в період дистанційного навчання. Цифрові технології ми всі повинні опановувати якнайшвидше, тому що нікуди нам від цього не дітися.
ВідповістиВидалитиДякую за статтю, багато корисної інформації для практичного застосування під час дистанційного та очного навчання.
ВідповістиВидалитиЧудова та змістовна стаття! Заголовок відповідає змісту, наповненість доцільна. Дякую автору за розкриття актуальних питань!
ВідповістиВидалитиДякую за таку нелегку працю! Дійсно є дуже актуальною в сучасному світі не лише для діток, а й для дорослого населення. Здоров'я і терпіння!!!
ВідповістиВидалитиДійсно, в умовах сьогодення саме цифрові технології дають змогу учасникам освітнього процесу не зупиняти навчання, а безпечно продовжувати його в дистанційному чи змішаному форматі. Крім того, використання інформаційних технологій не лише пожвавлює навчальний процес, а й підвищує мотивацію учнів з інтелектуальними порушеннями до навчання.
ВідповістиВидалитиЦікаво, змістовно, актуально! Особливо сподобалось впровадження в своїй практичній роботі з дітьми з інтелектуальними порушеннями створення та використання цифрового контенту в умовах дистанційного навчання. Бажаю Мирославі успіхів в роботі!
ВідповістиВидалити